سلام
فرشته مهربان عزیز و مدیر همدردی گرامی از نکات ارزشمندتان سپاسگزارم.
اما من فقط خواستم یکم شوخی کنم! فکر کنم از آدمک خنده دار(
)جلوی نوشته هام مشخص بود.
(البته منظورم از صداقت این بود که وقتی کسی تاپیکی را باز می کنه برای اینکه راهنمایی های درستی بگیره باید ماجرا را درست تعریف کنه و چون کسی او را نمیشناسه راحته.این طوری میشه خود اون آدم را در برخورد با مشکل پیش اومده و انتقادهایی که بهش می شه بهتر شناخت.مثلا آقای 1234567 خیلی زودرنج بود.و انعطاف پذیری کمتری داشت.یا یک آقای دکتری بدون اینکه قبول کنه مغروره ولی تو کل پست هاش مشخص بود که خیلی مغروره و همه اینو می گفتن.من از این برای شوخی استفاده کردم که مثلا اگه اتفاقی می فهمیدم که خواستگارم فلانیه حدودا می فهمیدم که مغروره یا نه.منطقیه یا نه....البته خب این که تو دنیای واقعی قطعا اتفاق نمیفته!!!من فقط از جنبه طنز نگاه کردم)
مطمئن باشید از یک 100 کیلومتری فکر من حتی این نمی گذره که بخوام به محیط مجازی برای آشنایی یا تحقیق برای ازدواج فکر کنم.
یا حتی نسنجیده حرف کسی را قبول کنم.
تمام خواستگاری هایم هم از طریق معرف و خانواده بوده.
امام علی علیه السلام می فرمایند: انظر الی ما قال و لا تنظر الی من قال
یعنی «باید به سخن بپردازیم نه صاحب سخن».
فکر می کنم کاربردش در اینجا این میشه که باید تنها به نظرات دوستانمان نگاه کنیم صرف نظر از اینکه اون آدم می خواد خودش عمل کننده باشه یا نباشه.یا اینکه این طور بگیم شاید خودش عامل به سخنانش باشه شاید هم نباشه.
علاقه مندی ها (Bookmarks)