به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 730

Threaded View

  1. #11
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 اسفند 04 [ 07:35]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    محل سکونت
    خانه سبز
    نوشته ها
    1,631
    امتیاز
    30,623
    سطح
    100
    Points: 30,623, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,037

    تشکرشده 6,499 در 1,515 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    269
    Array
    سلام

    فرشته مهربان عزیز و مدیر همدردی گرامی از نکات ارزشمندتان سپاسگزارم.

    اما من فقط خواستم یکم شوخی کنم! فکر کنم از آدمک خنده دار( )جلوی نوشته هام مشخص بود.

    (البته منظورم از صداقت این بود که وقتی کسی تاپیکی را باز می کنه برای اینکه راهنمایی های درستی بگیره باید ماجرا را درست تعریف کنه و چون کسی او را نمیشناسه راحته.این طوری میشه خود اون آدم را در برخورد با مشکل پیش اومده و انتقادهایی که بهش می شه بهتر شناخت.مثلا آقای 1234567 خیلی زودرنج بود.و انعطاف پذیری کمتری داشت.یا یک آقای دکتری بدون اینکه قبول کنه مغروره ولی تو کل پست هاش مشخص بود که خیلی مغروره و همه اینو می گفتن.من از این برای شوخی استفاده کردم که مثلا اگه اتفاقی می فهمیدم که خواستگارم فلانیه حدودا می فهمیدم که مغروره یا نه.منطقیه یا نه....البته خب این که تو دنیای واقعی قطعا اتفاق نمیفته!!!من فقط از جنبه طنز نگاه کردم)
    مطمئن باشید از یک 100 کیلومتری فکر من حتی این نمی گذره که بخوام به محیط مجازی برای آشنایی یا تحقیق برای ازدواج فکر کنم.
    یا حتی نسنجیده حرف کسی را قبول کنم.


    تمام خواستگاری هایم هم از طریق معرف و خانواده بوده.


    امام علی علیه السلام می فرمایند: انظر الی ما قال و لا تنظر الی من قال
    یعنی «باید به سخن بپردازیم نه صاحب سخن».
    فکر می کنم کاربردش در اینجا این میشه که باید تنها به نظرات دوستانمان نگاه کنیم صرف نظر از اینکه اون آدم می خواد خودش عمل کننده باشه یا نباشه.یا اینکه این طور بگیم شاید خودش عامل به سخنانش باشه شاید هم نباشه.
    باز هم ممنون




    ویرایش توسط مصباح الهدی : سه شنبه 08 بهمن 92 در ساعت 20:11

  2. 10 کاربر از پست مفید مصباح الهدی تشکرکرده اند .

    ammin (چهارشنبه 09 بهمن 92), khaleghezey (یکشنبه 13 بهمن 92), shabnam z (چهارشنبه 09 بهمن 92), فرهنگ 27 (سه شنبه 08 بهمن 92), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 08 بهمن 92), چشمک (یکشنبه 13 بهمن 92), میشل (چهارشنبه 09 بهمن 92), مدیرهمدردی (چهارشنبه 09 بهمن 92), مسافر زمان (یکشنبه 13 بهمن 92), بی نهایت (یکشنبه 13 بهمن 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:19 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.