
نوشته اصلی توسط
1234567
سلام
من با اجازتون پست های قبلیتون رو خوندم و فهمیدم شما از همین خواستگاری سنتی ضربه خوردید
برخی نوشته های شما
همسرم را از طریق خواستگاری سنتی پیدا کردم
اما با اون حس عشق و علاقه آتشین ننشستم سر سفره عقد(اصولا در ازدواج هایی که از طریق سنتی انجام میشه این حال و هوا وجود نداره! چون از اول ترس نرسیدن و تعویق وصال وسایر اسبابیکه برای اجاد اون غم عشق نیازه تو شکل سنتی که دختر و پسری ناگهان با هم مواجه میشوند ، مهیا نیست )
خلاصه
دوستش داشتم(دارم) اما عاشقش نبودم(نیستم)
و خیلی مسائل دیگه در نوشته های شما به چشم میخوره که نشون میده از ازدواج سنتی لطمه خوردید و مقصر هم به نظر من شما نیستید
حتما تعجب کردید چرا من مطالبی که قبلا شما نوشتید رو اینجا نوشتم چون برخی دوستان در تاپیک قبلی من اصرار داشتند عشق و علاقه در ازدواج نقشی نداره و مربوط به پسرای 16 ساله هستش
و ازدواج باید فقط و فقط سنتی باشه و ....
روی این موضوع بقدری عصبانی شدم که نمیتونید تصور کنید
حالا باز هم با توجه به مشکلاتی که در زندگیتون درست شده ازدواج سنتی رو پیشنهاد میدید؟
بین عزیز دلم اون که اشکال داره نفس ازدواج سنتی نیست بلکه اون شیوه و روشیه که ما در ازدواج سنتی پیش میبریم.
تو الان دقیقا جای برادر کوچکتر منی و راحت باهات صحبت میکنم. من ضربه ای که خوردم به دلیل شیوه ازدواج سنتی نبود که! به دلیل این بود که نذاشتم اون شناخت کامل بشه بعد وارد زندگیه مشترک بشم.
سخن اخر اینکه عشق و علاقه بسیار مهمه و باید باشه. ت. ازداج سنتی معمولا ایجاد نمیشه چون خیلی زود میشینن سر سفره عقد و همه چیر تموم میشه...
اما اگر پارامترهای مثبت دیگه نظیر اینکه شناخت از خانواده طرف پیدا میکنی و همه چیز رسمی و بدور از اشتباهاتی که ذات دوستی های دخترو پسره! اونوقت میبنی که بازم شیوه سنتی بهتر جواب میده و احتمال اینکه زندگی خوشبختی را به ارمغان بیاره بیشتره.
من ممکن بود جابی دیگه با دختری برخورد کنم و در هخمون جلسه خواستگاری سنتی به قول شما، 100 دل عاشقش بشم. پس من باید زمان بیشتری را برای گشتن یا برای شناخت با همسرم میذاشتم و درواقع اشکال کار من همین قسمتش بود نه شیوه سنتیش. اتفاق در بین تمام دوستان و اقوامم ازدواج های سنتی از امار موفقیت و رضایتمندی بیشتری برخورداره. و مطلب دبگه اینه که من شخصا روحیه و نگرش خاصی دارم که شاید در کل ازدواج نباید میکردم. بخاطر همین اصلا من را ملاک قرار نده چون نگرش من به خیلی با سایرین فرق داره و میبینی که اینجا هم بعضا با بچه ها زیاد دعوام میشه...
موفق باشی.....
*به جادوی چشم تو شیدا شدم*
*ز خود گم شدم در تو پیدا شدم*
*من آن قطره بودم که با موج عشق*
*در آغوش مهر تو دریا شدم*
علاقه مندی ها (Bookmarks)