تا حالا فکر کردید شاید مشکلی هم از جانب شما باشه؟
شاید زیادی توی کارش دخالت می کنید؟
شاید نباید بهش بگید چه کار بکن و چه کار نکن؟
شاید مادرش نیستید و وظایف یک مادر در قبال بچه ی 5 ساله اش رو در مقابل ایشون ندارین؟؟!
تشکرشده 148 در 55 پست
تا حالا فکر کردید شاید مشکلی هم از جانب شما باشه؟
شاید زیادی توی کارش دخالت می کنید؟
شاید نباید بهش بگید چه کار بکن و چه کار نکن؟
شاید مادرش نیستید و وظایف یک مادر در قبال بچه ی 5 ساله اش رو در مقابل ایشون ندارین؟؟!
کاغذ بی خط (سه شنبه 24 دی 92), شیدا. (چهارشنبه 25 دی 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)