
نوشته اصلی توسط
kamr
هوو هوو عروسی. بچه ها بیاین. ما هم دعوتیم دیگه آقا داماد.
واقعا از ته ته قلبم تبریک میگم و براتون آرزوی خوشبختی
دارم.انشاءاله زیر سایه مولا علی خوشبخت بشین.
شرایطش هم تقریبا عادیه. غیر 1 و 2 که اونم مونده به ترببیت و فرهنگ خانواده ها و فامیل. ولی به نظر من زیاد تو این موادر هم سخت نگیر. البته من خودم که چادری بودم یکی از شرایطم این بود که بعد عقد کنار بذارم و همسرم هم موافقت کرد و البته سر حرفش هم موند.
منم همسرم فامیله و تو ایجور مسائل زیاد گیر نمیده. ولی من خودم با اینکه الان چادری نیستم حجاب رو
دوست دارم و رعایت میکنم.
راستی حالا دیگه به نظرم بهتره یا عنوان تاپیکتو عوض کنی یا از مدیر جان بخوای اونو ببنده. چون دیگه خداروشکر به نتیجه ای
که میخواستی رسیدی. واییییییییییییییییییییییی یی بازم تبریک . من به جای تو ذوق کردم. بابا چه عجب یه خبر خوش شنیدیم تو این تالار.
انشاءاله مشکل همه دوستان حل بشه. آقا داماد میگن یکی موقع عقد و یکی هم شب زفاف هر دعایی کنی قبول میشه تو
رو خدا ما هم بی نصیب نذار.
علاقه مندی ها (Bookmarks)