به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 7 از 8 نخستنخست 12345678 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 61 تا 70 , از مجموع 74
  1. #61
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 05 تیر 97 [ 14:07]
    تاریخ عضویت
    1392-5-19
    نوشته ها
    312
    امتیاز
    8,869
    سطح
    63
    Points: 8,869, Level: 63
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 181
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    480

    تشکرشده 882 در 242 پست

    Rep Power
    62
    Array
    من فکر می کنم این آقا همتون رو سر کار گذاشته و الان داره هر هر و کرکر به جوابا می خنده و بعد هم الکی اسلام و زن زیبا و ... رو قاطی هم می کنه و به خورد تاپیک های اینجا میده .
    هدفش هم یا تفریحه یا خراب کردن وجهه بعضی چیزها و برخی افراد ....

    ببخشید اینم نظر من بود دیگه ...
    احساسم اینو گفت که مسائل دیگه ای در پشت پرده در جریانن

  2. کاربر روبرو از پست مفید veis تشکرکرده است .

    سارا 2010 (چهارشنبه 11 دی 92)

  3. #62
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 30 دی 97 [ 13:04]
    تاریخ عضویت
    1392-10-07
    نوشته ها
    68
    امتیاز
    4,404
    سطح
    42
    Points: 4,404, Level: 42
    Level completed: 27%, Points required for next Level: 146
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdrive1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    75

    تشکرشده 32 در 22 پست

    Rep Power
    0
    Array
    براتون متاسفم ویس....برو دیدت رو درست کن....کی رو میخوام خراب کنم؟

    - - - Updated - - -

    حرفهام عین حقیقت بود شما برو به حال خودت گریه کن.....مثلا چه اتفاقی افتاد که شما به چنین ایده ی فیثاغورثی رسیدی بچه جان؟ نخیر اینطور نیست اینجا بحث جدی است.ما مثل شما اهل دروغ نیستیم

    - - - Updated - - -

    حرفهام عین حقیقت بود شما برو به حال خودت گریه کن.....مثلا چه اتفاقی افتاد که شما به چنین ایده ی فیثاغورثی رسیدی بچه جان؟ نخیر اینطور نیست اینجا بحث جدی است.ما مثل شما اهل دروغ نیستیم

    - - - Updated - - -

    حرفهام عین حقیقت بود شما برو به حال خودت گریه کن.....مثلا چه اتفاقی افتاد که شما به چنین ایده ی فیثاغورثی رسیدی بچه جان؟ نخیر اینطور نیست اینجا بحث جدی است.ما مثل شما اهل دروغ نیستیم

    - - - Updated - - -

    حرفهام عین حقیقت بود شما برو به حال خودت گریه کن.....مثلا چه اتفاقی افتاد که شما به چنین ایده ی فیثاغورثی رسیدی بچه جان؟ نخیر اینطور نیست اینجا بحث جدی است.ما مثل شما اهل دروغ نیستیم

    - - - Updated - - -

    حرفهام عین حقیقت بود شما برو به حال خودت گریه کن.....مثلا چه اتفاقی افتاد که شما به چنین ایده ی فیثاغورثی رسیدی بچه جان؟ نخیر اینطور نیست اینجا بحث جدی است.ما مثل شما اهل دروغ نیستیم

    - - - Updated - - -

    حرفهام عین حقیقت بود شما برو به حال خودت گریه کن.....مثلا چه اتفاقی افتاد که شما به چنین ایده ی فیثاغورثی رسیدی بچه جان؟ نخیر اینطور نیست اینجا بحث جدی است.ما مثل شما اهل دروغ نیستیم

  4. #63
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 28 اردیبهشت 94 [ 17:59]
    تاریخ عضویت
    1392-8-09
    نوشته ها
    36
    امتیاز
    1,372
    سطح
    20
    Points: 1,372, Level: 20
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 28
    Overall activity: 9.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    76

    تشکرشده 54 در 16 پست

    Rep Power
    0
    Array
    من از دیشب دارم این تاپیک رو دنبال میکنم منم نظر خودمو میدم ببخشید بهرحال
    انسانها آزاد آفریده شدن ما هیچوقت جز جایگاه خودمان در نقش و جایگاه کسی دیگه زندگی نکردیم پس بهتره باید و نباید برای هم تعیین نکنیم
    یکی سیرت طرفش از صورتش واسش مهمتره و یکی برعکس،نه اون محکومه نه این یکی حاکم
    آقای نیکمرام هم که ظاهرا تصمیم خودشون رو گرفتن و وقتی بعد از 3سال نخواستن در باور خودشون بقبولانند که این خانم محسناتی هم داره پس دیگه حرف بی فایده است چون ایشون تصمیم خودشون رو گرفتن
    فقط یک موضوع هست و اون اینکه ای کاش،ای کاش قبلا به خواسته واقعی تون فکر میکردین و الکی این خانوم رو وارد بازی نمی کردین
    بقول خودتون بعد از جدایی تازه راه پیشرفت واستون باز میشه اما توی این جامعه زندگی کردن واسه یک خانوم مطلقه واقعا سخته
    دیگه اینبار که انگار کار از کار گذشته و تورو بخدا دفعه بعد چشمتونو درست وا کنین تا خدای نکرده یکی دیگه رو بدبخت نکنین

    - - - Updated - - -

    داشتن زندگی آرمانی حق طبیعی همه ماست و واسه هرکسی این ارمان جوری معنی میشه حالا هم که واسه دوستمون بودن در کنار یک همسر زیبا می تونه آرمان باشه پس بهتره دوستان خوبم دست از تحقیر و سرکوب ایشون برداریم
    انتقاد بهشون وارده اما توهین یا تحقیر نه

  5. 4 کاربر از پست مفید خیال تشکرکرده اند .

    sara 65 (سه شنبه 10 دی 92), نیکمرام (چهارشنبه 11 دی 92), میشل (چهارشنبه 11 دی 92), شیدا. (چهارشنبه 11 دی 92)

  6. #64
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 اسفند 04 [ 07:35]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    محل سکونت
    خانه سبز
    نوشته ها
    1,631
    امتیاز
    30,623
    سطح
    100
    Points: 30,623, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,037

    تشکرشده 6,499 در 1,515 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    269
    Array
    سلام آقای نیکمرام.
    داستان زندگیتان را خواندم.تجربه تلخی داشته اید.امیدوارم آخر این تجربه عاقبت بخیر شوید.
    ببخشید من چند سوال از شما دارم.راستش برای من جواب هایش مهم هستند.
    1)دو دختر قبلی اگر به چه صورت به شما جواب رد می دادند؛غرور شما کمتر شکسته می شد؟ لطفا مثال بیاورید.
    2)یک دختر خانم از کجا می تواند متوجه شود که به دل خواستگارش نشسته؟ مثلا خانم شما از کجا می توانست متوجه این موضوع بشود؟
    3) گفتید که شما قدتان کوتاه است.آیا جثه ریزیا لاغری هم دارید؟ اگر همسر آینده شما هم قد شما باشد و یا کمی درشت تر از شما باشد برایتان مثبت هست یا منفی؟
    ممنون می شم که جواب های این سوالات را کامل بدهید.
    براتون دعا می کنم که حاجتتان را بگیرید.

  7. 3 کاربر از پست مفید مصباح الهدی تشکرکرده اند .

    نیکمرام (چهارشنبه 11 دی 92), میشل (چهارشنبه 11 دی 92), شیدا. (چهارشنبه 11 دی 92)

  8. #65
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 13 خرداد 94 [ 15:09]
    تاریخ عضویت
    1392-5-05
    نوشته ها
    146
    امتیاز
    2,138
    سطح
    27
    Points: 2,138, Level: 27
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    145

    تشکرشده 307 در 119 پست

    Rep Power
    27
    Array
    اول اینکه زیاد ناراحت نشید از اینکه بهتون می توپن
    چون اینجا اکثریت پاسخ دهندگان خانم هستن اینجور تاپیک ها سریع و تند پیش میره(با همسرتون همدردی میکنن تا باشما)
    راستش منم نیومدم اینجا که تحسینتون کنم چون سهم شما از نظر من بیشتر از ۶۰ درصد هست
    ولی خوشحال شدم که حداقل اینقدر مرد هستید که وقتی یکی تهمتی به همسرتون زد ازش دفاع کردید
    من نفهمیدم شما چند سالتونه ؟
    خیلی واضحه که هیچ مردی غیرتش اجازه نمیده که زنش بهش خیانت کنه و مرد بخاطر خوشگلیش ادامه بده و وقتی شما این حرف رو میزنید یعنی فشار زیادی روتون هست
    اینکه تو این چند روز تاپیک های قدیمی مرتبط با مشکل خودتون رو پیدا کردید و توش نظر گذاشتید هم نشانه فشار مظاعف روی شما هست
    به دل نشستن مهمه ولی این برای قبل ازدواجه و باید بررسیش میکردید
    بعد ازدواج میگن تلاش کن تا مشکلت رو حل کنی
    شما کاری برای این قضیه کردی ؟ اگه میشه کارایی که کردی تا حس خوشایند بهت دست بده بگو
    حس خوشایند نسبت به همسر با نذر و معجزه به نظر من بدست نمیاد بلکه با تلاشه
    ایا همسرتون بعد اینکه فهمیدند برای شما جذابیت جنسی ندارند تغییری در رفتار یا ارایشون صورت گرفت ؟
    منم بهتون پیشنهاد میکنم به یه مشاور جنسی مراجعه کنید که تلاشی برای این قضیه کرده باشید

  9. 8 کاربر از پست مفید Naashena تشکرکرده اند .

    sara 65 (چهارشنبه 11 دی 92), فرهنگ 27 (چهارشنبه 11 دی 92), گل آرا (سه شنبه 15 بهمن 92), ژینا (چهارشنبه 11 دی 92), نیکمرام (چهارشنبه 11 دی 92), میشل (چهارشنبه 11 دی 92), سنجاقک ابی (چهارشنبه 11 دی 92), شیدا. (چهارشنبه 11 دی 92)

  10. #66
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 اسفند 04 [ 07:35]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    محل سکونت
    خانه سبز
    نوشته ها
    1,631
    امتیاز
    30,623
    سطح
    100
    Points: 30,623, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,037

    تشکرشده 6,499 در 1,515 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    269
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط naashena نمایش پست ها
    اول اینکه زیاد ناراحت نشید از اینکه بهتون می توپن
    چون اینجا اکثریت پاسخ دهندگان خانم هستن اینجور تاپیک ها سریع و تند پیش میره(با
    همسرتون همدردی میکنن تا باشما)
    راستش منم نیومدم اینجا که تحسینتون کنم چون سهم شما از نظر من بیشتر از ۶۰ درصد هست
    ولی خوشحال شدم که حداقل اینقدر مرد هستید که وقتی یکی تهمتی به همسرتون زد ازش دفاع کردید
    من نفهمیدم شما چند سالتونه ؟
    خیلی واضحه که هیچ مردی غیرتش اجازه نمیده که زنش بهش خیانت کنه و مرد بخاطر خوشگلیش ادامه بده و وقتی شما این حرف رو میزنید یعنی فشار زیادی روتون هست
    اینکه تو این چند روز تاپیک های قدیمی مرتبط با مشکل خودتون رو پیدا کردید و توش نظر گذاشتید هم نشانه فشار مظاعف روی شما هست
    به دل نشستن مهمه ولی این برای قبل ازدواجه و باید بررسیش میکردید
    بعد ازدواج میگن تلاش کن تا مشکلت رو حل کنی
    شما کاری برای این قضیه کردی ؟ اگه میشه کارایی که کردی تا حس خوشایند بهت دست بده بگو
    حس خوشایند نسبت به همسر با نذر و معجزه به نظر من بدست نمیاد بلکه با تلاشه
    ایا همسرتون بعد اینکه فهمیدند برای شما جذابیت جنسی ندارند تغییری در رفتار یا ارایشون صورت گرفت ؟
    منم بهتون پیشنهاد میکنم به یه مشاور جنسی مراجعه کنید که تلاشی برای این قضیه کرده باشید


    اتفاقا آقای ناآشنا تو این تاپیک آقایون هم خیلی عصبانی شده بودندها!!! j
    مثل اینکه شما دقت نکردین.حتی بعضی خانم ها مثل خانم میشل خیلی لحنشون آرام تر بود.

    من تو چند تا از پست های دیگه شما و بعضی آقایون این ذهن خوانی را دیده ام.صحیح نیست که مطلبی را به صورت مطلق نسبت بدهیم .مثلا بگیم چون خانم ها عاطفی ترند پس لزوما در تمام تاپیک ها احساساتی عمل می کنند و نظرشون منطقی نیست.(البته کلی می گم ها.منظورم شخص شما نیست)
    در صورتی که به عینه من توی تاپیک های این تالار از نظرات مفید خیلی خانم ها استفاده کردم.به خصوص خانم شیدای عزیز.



  11. 2 کاربر از پست مفید مصباح الهدی تشکرکرده اند .

    نیکمرام (چهارشنبه 11 دی 92), میشل (چهارشنبه 11 دی 92)

  12. #67
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 30 دی 97 [ 13:04]
    تاریخ عضویت
    1392-10-07
    نوشته ها
    68
    امتیاز
    4,404
    سطح
    42
    Points: 4,404, Level: 42
    Level completed: 27%, Points required for next Level: 146
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdrive1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    75

    تشکرشده 32 در 22 پست

    Rep Power
    0
    Array
    آقای مصباح الهدی من متاسفانه زیادی عاطفی ام...خب طبیعتا فکر میکنم و به همه دخترها توصیه میکنم برای اینکه طرف خواستگارشون ضربه نخوره بهتره یکبار باهاش رودر رو حرف بزنن و خیلی راحت بگن ما به شما علاقه ای نداریم...اینگونه صداقت بسیار پسندیده است....جثه خوش فرمی دارم.قد کوتاه هستم ولی چهارشانه ام نه ریزه. .خانم من هیچ راهی نداشت که بفهمه بهش راغب نیستم.خیلی عاطفی بودن من باعث شد نتوانم بهش بگم....
    نا آشنای دردآشنا,بله ما پیش مشاور های مختلف و پیش اورولوژیست رفتیم و خیلی همیشه شب و روز بهشون ابراز احساسات میکردم اما بهر ترتیب موفق نشدیم

    - - - Updated - - -

    آقای مصباح الهدی من متاسفانه زیادی عاطفی ام...خب طبیعتا فکر میکنم و به همه دخترها توصیه میکنم برای اینکه طرف خواستگارشون ضربه نخوره بهتره یکبار باهاش رودر رو حرف بزنن و خیلی راحت بگن ما به شما علاقه ای نداریم...اینگونه صداقت بسیار پسندیده است....جثه خوش فرمی دارم.قد کوتاه هستم ولی چهارشانه ام نه ریزه. .خانم من هیچ راهی نداشت که بفهمه بهش راغب نیستم.خیلی عاطفی بودن من باعث شد نتوانم بهش بگم....
    نا آشنای دردآشنا,بله ما پیش مشاور های مختلف و پیش اورولوژیست رفتیم و خیلی همیشه شب و روز بهشون ابراز احساسات میکردم اما بهر ترتیب موفق نشدیم

    - - - Updated - - -

    بهرحال شما در ذهنتون از ما هیولا ساختید....ای خدا....من که آزارم به مورچه ای نمی رسید!!!!ضمنا غرور من از جنس عاطفی است.وگرنه هرگز به مال و منال و جایگاه و.... ننازیدم...... اما من امیدم را به لطف پنهان خداوند سبحان از دست نداده ام....گرچه صائب ميروم سامان نوميدي كنم..زلفش به دستم ميدهد سررشته ي آمال ها!!!خ

  13. کاربر روبرو از پست مفید نیکمرام تشکرکرده است .

    مصباح الهدی (چهارشنبه 11 دی 92)

  14. #68
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 04 مرداد 04 [ 11:37]
    تاریخ عضویت
    1391-1-16
    محل سکونت
    همین نزدیکی
    نوشته ها
    176
    امتیاز
    13,347
    سطح
    75
    Points: 13,347, Level: 75
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 303
    Overall activity: 75.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    825

    تشکرشده 878 در 168 پست

    Rep Power
    46
    Array
    به نام خدا

    سلام

    تاپیک شما رو که خوندم و از طریق نوشته هاتون کمی با خصوصیات شما آشنا شدم ، اولین چیزی که دلم براش سوخت همین نام کاربری شما بود! به نظر میاد دو کلمه پرمفهوم "نیک" و "مرام" مظلوم ترین قربانی این تاپیک هستند! لطفا جهت جلوگیری از مخدوش شدن بعضی مفاهیم پاک انسانی ، از مدیریت سایت درخواست کنید که نام کاربریتون رو عوض کنند!

    و اما در مورد مسئله شما :

    دیروز کمی وقت گذاشتم و از تمام پستهای شما چه در این تاپیک و چه در تاپیکهای دیگران نت برداری کردم ، با مروری به نوشته های شما ، باید عرض کنم که جمع تضادها و خطاهای شناختی و رفتاری ، بارزترین خصوصیتی هست که نوشته های شما رو در بر گرفته!
    کثرت خطاهای فکری و رفتاری شما به قدری هست که فضای مجازی ظرفیت بررسی و حل اونها رو به طور کامل نداره ، پس پیشنهاد میکنم که حتما و حتما به صورت انفرادی طی جلسات متمادی با مراجعه به یک روانشناس متبحر و معتقد ، پیگیر رفع اساسی این مشکلات باشید که نه تنها تاکنون بلکه در ادامه زندگی فردی و اجتماعیتان عامل اصلی آسیبهایی به خودتان و دیگران بوده و خواهد بود.

    در زیر به صورت فهرست وار به بعضی نکات در میان نوشته هایتان اشاره گذرا خواهم داشت. لطفا با دقت و بی توجه به هیاهوهای موجود در ذهنتان بارها و بارها آنها را مطالعه نمایید تا شاید گره های کارتان را از میان نوشته های خودتان بدست آورید.

    در اغلب جملات شما مفهوم مطرح شده در ابتدا یا میانه جمله ، توسط کلمات انتهایی در تضاد بسیار قرار میگیرد ، کمی شبیه به نوسان میان دو قطب متضاد سخن میگویید و ظاهرا رفتار نموده اید. و یا با مفاهیم غیر واقعی نتیجه گیری مینمایید.
    مثلا :
    * ذکر مذهبی بودن --- و در مقابل نگاه نافذ به زنان داشتن و هوس دست زدن به آنها!!
    * ذکر عاطفی بودن --- و نبود کوچکترین عاطفه انسانی نسبت به دختر انتخابی خود!
    * ظاهرا اهل نماز شب بودید --- ولی نماز صبح تان را به زور میخوانید!!
    * در جایی گفتید که : همسرم را به خاطر ایمانش انتخاب کردم --- ولی ملاکهای غیر ایمانی را به دیگران در تاپیکشان برای انتخاب همسر توصیه مینماید!
    * عدم داشتن کوچکترین تصور صحیحی از زندگی با همسر خیانتکار اما پری چهره و زیبا!!!!
    * در جایی موقعیت پدر و سطح خانوادگی به وضوح با فخر بیان میشود --- و در جایی دیگر با صفت سادگی پدر را به پایین می آورید
    * ادعای برتر بودن در بسیاری از ابعاد دارید --- دریغ از توانایی به دوش کشی وظیفه حداقلی کارکردن و تامین مخارج همسر!!

    پسر خوب!!! آدم مذهبی هیچ وقت خیره به زیبایی زنان دیگر نمیشه چه برسه به طراحی ذهنی تماس با اونها!

    اینهمه از فضل پدر گفتید و از اندام زیبایتان! ... آیا تا به حال با خود خلوت کرده ای که فضل خود را نیز بشماری!!! و به کارگیری!؟؟ زنان با اندام زیبای مردان به آرامش نمیرسند ، بلکه جنم مرد بودن هست که آرامش بخش زنان میباشد! هر چند بعید میدانم منظور این حرف رو درک نمایید ، چراکه نسخه شما برای بهبود زندگیتان درک طرف مقابل نیست بلکه مردن طرف مقابل هست! (این را از نوشته خودتان اقتباس کردم!)

    در تاپک یکی از اعضا چنین نوشته اید :
    "دوست عزیز من هم سه سال و نیم پیش دختری را تو دانشگاه دیدم و اول بیشتر از سر کنجکاوی باهاشون ارتباط گرفتم بعد فهمیدم بی نهایت عاشقمه...بخاطر اینکه ضربه نخوره باهاش ادامه دادم ....... خانواده فوق العاده بدبختی هم داشتند ولی ما از خانواده های منتفذ هستیم. .........در کل زندگی تلخی بود و به شدت به افسردگی و خودارضایی و ...دچار شدم .الان که قیدشو زدم خیلی سرحالتر و هدف دار تر شده ام و تنها بابت این خودم را سرزنش مکنم چرا زودتر به داد خودم نرسیدم."

    و اما اصل مشکل برای شما در همین نوشتارتان در بالا کاملا آشکار هست ..
    برادر گرامی! کسی که بیشترین آسیب رو رسانده و دیده خود خود شما هستید!!!
    اون دختر سابق و همسر فعلی شما ضربه خورده ولی شما که دچار خودارضایی در حالت تاهل شدید به نظر میاد ضربه فنی شدید! و بدتر آنکه خودتون رو سرزنش میکنید که چرا زودتر به این راه نپرداختید!!!! بدبختی واقعی همین خوب دیدن اشتباه خود است نه پایین بودن سطح تشخص خانواده همسرتان (البته با عینک شما نه یک آدم منصف و نرمال!)

    ضمنا کاملا پیداست که شما با قرآن و مفاهیم آن در زندگی کمی تا قسمتی زیاد! نا آشنا هستید ، لذا توصیه میکنم که وقتی یک آیه قرآن را حتی ترجه درست آنرا نمیدانید در نوشته هایتان به دیگران بکار نبرید.
    در جایی نوشته اید : "در قران به صراحت امده که اگر ادامه زندگی مشکل .شد از هم جدا شید که خدا از فضل خود هر دو را بی نیاز میکند."
    پسر استاندار متنفذ کشور اسلامیمان ایران!! ... اگر فقط یکبار ترجمه این آیه مورد اشارت رو میخوندی حتما متوجه میشدی که اون آیه که خدا از بی نیاز سازی بنده اش از فضل خویش گفته ، در مورد ازدواج هست نه طلاق!!!!
    بسیاری از خطاهای شناختی شما دقیقا مانند همین ترجمه وارونه فوق الذکر میباشد که برایتان به صورت فرض درست مینماید ، لذا از فرضهای غلط ، نتایج و احکام غلط نیز صادر مینمایید. این مثالی بود برای درک کلمه "خطای شناختی"!

    و اما کلام آخر :
    1- پیگیری رفع بیماری مهلک خودارضایی که در آینده نیز برایتان مشکلات بسیار دیگری نیز ایجاد خواهد کرد.
    2- خلوت با خود و نوشتن خصوصیا خوب همسرتان و خصوصیات بد خودتان. در ابتدا بسیار سخت خواهد بود اما اگر میخواهی که در زندگی با همسر و یا همسران آینده سرافکنده نشوی تلاش کن ببین میتونی حتی یک برگ کاغذ از خودت بنویسی!
    3- رجوع به انسان هایی خودساخته ، برای رفع مرض مهلک غرور!!!!
    4- دوری جستن از هر گونه توجیحات مذهبی خودساخته!!
    5- روان درمانی اضطراب و افسردگی با مراجعه ابتدایی به روانشناس بالینی
    6- انجام ورزشهای سخت و انسان ساز مانند کوهنوردی (ایلام طبیعت بلوطی بسیار بکری داره ، قدرش رو بدون و استفاده کن)
    7- تلاش بی وقفه برای استقلال از امتیازات پدر و تکیه به داشته های مادی و معنوی خود.

    و ....

    در پایان باید به خصوصیت خوبت هم اشاره کنم و اون تحمل خوبت در برابر انتقادهای تند و آرام تاپیکت! هست. اینو آخر گفتم که شیطان درونت از طریق ابزار غرور چشمات رو به واقعیت پستها نبنده!
    .
    .
    .

    .
    در پناه حق.
    گر در طلب منزل جانی ، جانی / گر در طلب لقمه نانی ، نانی
    این نکته رمز اگر بدانی ، دانی / هر چیز که در جستن آنی ، آنی
    مولانا
    ویرایش توسط Aram_577 : چهارشنبه 11 دی 92 در ساعت 10:42

  15. 13 کاربر از پست مفید Aram_577 تشکرکرده اند .

    asemaneabi222 (چهارشنبه 11 دی 92), earth (شنبه 14 دی 92), Elena1994 (چهارشنبه 11 دی 92), sanjab (چهارشنبه 11 دی 92), toojih (چهارشنبه 11 دی 92), unknown girl (چهارشنبه 11 دی 92), فرهنگ 27 (چهارشنبه 11 دی 92), گل آرا (سه شنبه 15 بهمن 92), ژینا (چهارشنبه 11 دی 92), نیکمرام (چهارشنبه 11 دی 92), مهربونی... (چهارشنبه 11 دی 92), yasi_20 (چهارشنبه 11 دی 92), بالهای صداقت (چهارشنبه 11 دی 92)

  16. #69
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 30 دی 97 [ 13:04]
    تاریخ عضویت
    1392-10-07
    نوشته ها
    68
    امتیاز
    4,404
    سطح
    42
    Points: 4,404, Level: 42
    Level completed: 27%, Points required for next Level: 146
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdrive1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    75

    تشکرشده 32 در 22 پست

    Rep Power
    0
    Array
    حرفهاتون برخي از آنها در گلوی خودم گیر کرده بود.....انتقاداتتون زیبا و سازنده و تازه بود.....البته به برخی حرفهاتون نقد دارم...اما امیدوارم بشود راهی یافت....بهرحال ممنونم که اینقدر برای من وقت گذاشتید

    - - - Updated - - -

    آرام عزیز!.. بخواهم واقع بینانه بگویم بسیار درست گفتی .مخصوصا از رد حرفم در مورد آیه قران که خوب خاطرم نبود انتقاد زیبا و بجایی کردی ...من غرور و خودبزرگ بینی آنطور که شما فکر کنید ندارم.زیاد هم به جایگاه اجتماعی پدرم بها نمیدهم من فقط آن را ذکر کردم.و در پاسخ به آنهایی که مرا ناتوان از جلب توجه میدانستند و با عینک جامعه ی خودمان به این مسایل اشاره کردم....وگرنه من ارتباط صمیمانه تری با خانواده همسرم داشتم.اینکه گفتم خانواده فوق العاده بدبخت...خوب حقیقتی بارز با عینک دیدگان جامعه ی ما بود! از باب حقیقت گویی گفتم....اما مشکل واقعی من مسایل احساسی و ارتباط بود .صداقتم در ادعایم از این جا مشخص میشود که من بی پرده از مکنونات ناخوشایند قلبی خویش پرده برداشتم....همه هم مرا به باد انتقاد گرفتند....ولی واقعا شما جان کلام را گفتید....من در ریشه کنی برخی عادات نادرستم باید تلاش کنم....

    - - - Updated - - -

    مهربونی....تو هم یه دو جمله بنویس برای ما....

  17. کاربر روبرو از پست مفید نیکمرام تشکرکرده است .

    Aram_577 (چهارشنبه 11 دی 92)

  18. #70
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 24 خرداد 95 [ 15:20]
    تاریخ عضویت
    1392-8-01
    نوشته ها
    67
    امتیاز
    2,587
    سطح
    30
    Points: 2,587, Level: 30
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 13
    Overall activity: 21.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    255

    تشکرشده 105 در 37 پست

    Rep Power
    0
    Array
    آقای آرام با تشکر از صحبت های زیباتون
    من واقعا استفاده کردم
    چون طرف مقابل من هم بسیار شبیه آقای نیکمرام هستن، مخصوصا تشابه نظریات و طرز فکرشون، چشمم به واقعیت ها باز شد
    مطمئنن تصمیم درست تری میگیرم!
    از آقای نیک مرام هم عذرخواهی میکنم که فضای تاپیکشون رو اشغال کردم ولی تشکر از جناب آرام لازم بود...

  19. 3 کاربر از پست مفید رویای پر کشیدن تشکرکرده اند .

    Aram_577 (چهارشنبه 25 دی 92), earth (شنبه 14 دی 92), نیکمرام (چهارشنبه 11 دی 92)


 
صفحه 7 از 8 نخستنخست 12345678 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. به خانمم علی رغم تفاهم کامل فکری و روحی و حتی اهداف هیچ علاقه ای ندارم چه کنم؟؟؟؟
    توسط نیکمرام در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 09 دی 92, 21:35
  2. جعل بکنم یا نه؟؟؟؟
    توسط movafaghiyat در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: جمعه 06 آبان 90, 21:39

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:17 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.