سلام.
در مورد سوالتون جوابی ندارم اما یاد اون جک افتادم که میگه
پسره میره خواستگاری، بابای عروس لپتاپو میزاره جلوش میگه نه ازت خونه می خوام، نه ماشین، نه کار، نه... فقط پسورد فیسبوکتو بزن!
تشکرشده 1,144 در 414 پست
سلام.
در مورد سوالتون جوابی ندارم اما یاد اون جک افتادم که میگه
پسره میره خواستگاری، بابای عروس لپتاپو میزاره جلوش میگه نه ازت خونه می خوام، نه ماشین، نه کار، نه... فقط پسورد فیسبوکتو بزن!
khaleghezey (یکشنبه 08 دی 92), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 08 دی 92), روژان20 (جمعه 13 دی 92), شیدا. (یکشنبه 08 دی 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)