مسلما شما آخرین نفری هستی که در مرگ اون دختر خانوم ممکنه تقصیر داشته باشی. خداوند به همه انسانها قدرت انتخاب و تصمیم داده و به همین دلیل انسان در قبال رفتارش مسئوله ، در مرحله اول پدر ، مادر و خانواده اون دختر ممکنه تقصیر داشته باشند و در مرحله بعد خود اون شخصی که خودکشی میکنه. بدون ترس با روانپزشکتون در این مورد صحبت کنین و به نظر من بد نیست با خانواده زندگی کنین.








علاقه مندی ها (Bookmarks)