سلام.احساس بدی که داری قابل درک هست.ولی جزئیات روتوضیح ندادی.حدس من اینه که قبلا اینجا زیادی مرامی_واحساسی کارکردی.واقعیت اینه که محیط کار،مث خونه نیست.اشخاص به خاطرمنافع اقتصادی ومالی اونجا جمع شدن نه چیز دیگه بنابراین باید اونجا ازعقل ابزاری بیشتراستفاده کنی تا احساسی.ضمن اینکه برای وجدان کاری فقط درچارچوب وظایف خودت عمل میکنی،هرگونه کاربیشترباید یابه ارتقا شغلی منجربشه یا اضافه کارحساب بشه غیرازین معنانداره.لطف میشه وظیفه ودیگران هم درموردما اشتباه فکرمیکنند.. ..زمانی که حضرت خضراون دیوار خراب رودرستش کرد حضرت موسی بهش گفت چرا مزدی نگرفتی.یعنی کاربدون مزد معنانداره،مگه متقابل باشه یابرای افراد خانواده وپدرومادرباشه .این تجربه ای شده تا قوائد این محیط روبیشتربشناسی.بنابراین خودتو سرزنش نکن وبه چشم تجربه نگاش کن
ای بامن وپنهان چودل ،از دل سلامت میکنم.
علاقه مندی ها (Bookmarks)