سلام دوست عزیز.
مگه اینکه از 14 تا 18 سالگی کسی رو کشته باشی که بخوای با کشتن خودت قصاص پس بدی.
اینجوری بوده؟
(تازه اینجوری هم بوده باشی بازم حق کشتن خودت رو نداری. باید خودتو بسپاری دست قانون.)
بچه های اینجا تا کمکت نکنن دست از سرت بر نمیدارن:)
ما همه منتظریم بشنویم![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)