دوست عزیزتوی این سایت اگه مشکل منو بخونی میبینی من چقدر بدبخت ترم. ولی هیچ وقت به خودکشی فکر نکردم. همیشه بدون خدا هست که به بنده اش کمک میکنه. اگه گناه کردی توبه کن. خدا توبه پذیره. مرگ و زندگی دست خداست. توی کار خدا دخالت نکن. ازش بخاه کمکت کنه از ته دل بهش توکل کن








علاقه مندی ها (Bookmarks)