شرمنده عزیزم نمیخوام چیز بد یادت بدم ولی متاسفانه با بعضی ها مثل خودشون باید رفتار کرد. مثلا وقتی میری اونجا و می بینی دراز کشیدن و تکون هم نمیدن خودشون رو تو هم عین خدشون رفتار کن. تو هم کنارشون دراز بکش یا اگه لم دادن روی مبل تو هم لم بده یا پاتو دراز کن، گاهی برای فهمونده یه رفتار بد به یکی باید عین رفتارشو عملی کنی که بفهمه که بهتر از ادب و حرف جواب میده.









علاقه مندی ها (Bookmarks)