سلام دوست عزیز
این انتظاراتی که از دوستات دارید تا به این اندازه،آیا خودت هم همون کارها رو میتونی براشون انجام بدی؟
فکر کنم ترس از مخالفت یا مغایرت با نظرت اجازه نمیده که حرف بزنی، در این حال بشین درست فکر کن ببین مثلا اگه نظرت رو بگی و بقیه نظر دیگه ای داشته باشن چه اتفاقی قراره بیوفته؟
باور کن هیچ اتفاقی نمیوفته.
به چه چیزهایی بدبینی ،و چه فکرهای ناجوری میکنی؟