کودک, مشاوره , ازدواج , روانشناسی , فول تست , سایت روانشناسی, تربیت کودک
روانشناس آنلاین , مشاوره, مرکز مشاوره, مشاوره خانواده , مشاورانه
تشکرشده 2,293 در 573 پست
نوشته اصلی توسط Matarsak یکم راهنماییم کنید که چجوری با حس نا امیدی درونم مقابله کنم!!!! سلام شاید بهتر بود میگفتید چطور با حس امیدواری درونتون مقابله کنید! چون شما خواستگاری کردید(اون هم نه یک بار) و جواب منفی شنیدین. دیگه بهش فکر نکنید. مطمئن باشید دخترخانمای دیگه هم هستن تو این دنیا، که شما میتونید باهاشون ازدواج کنید و خوشبخت باشید.
farshidnaji (شنبه 23 آذر 92), Matarsak (جمعه 22 آذر 92), سنجاب بازیگوش (جمعه 22 آذر 92)
انتخاب سریع یک انجمن
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
نمایش برچسبها
آمار
علاقه مندی ها (Bookmarks)