این جوابش که گفته بود زوده مال قبلا بود!!!! پریروز بهم گفت جوابش نه هست!!!! در مقابل اصرار من به بیان علت گفت حق انتخاب داره !!!!!
یکی از دوستام به شدت تشویقم میکنه فراموشش کنم اما مشکل اینجاست که نمیتونم یا بلد نیستم!!!!
یکی از دوستای نزدیکمم میگه هنوز هیچ چیز تموم نشده و تو باید بیشتر تلاش کنی!!! نمیدونم کار درست چیه !!! فقط میدونم اگه وضع به همین منوال پیش بره کار من به تخت بیمارستان و اسایشگاه روانی میرسه!!!!









علاقه مندی ها (Bookmarks)