نقل قول نوشته اصلی توسط Elena1994 نمایش پست ها
خب خوبه که گفته فعلا زوده ..


اگه دختره واقا به پات بمونه میمونه و با شرایط بهتر میتونی جذبش کنی ، اگه نخواد که خب هیچ..


اصلا شاید کس دیگه ای رو دوست داشته باشه یا قبلا از کسی ضربه خورده باشه امکان نداره تا الان احساساتش دست نخورده مونده باشه ..


اول در مورد همه اینا جویا شو و یکطرفه به جاده ای که معلوم نیس کجا میرسه نرو
این جوابش که گفته بود زوده مال قبلا بود!!!! پریروز بهم گفت جوابش نه هست!!!! در مقابل اصرار من به بیان علت گفت حق انتخاب داره !!!!!
یکی از دوستام به شدت تشویقم میکنه فراموشش کنم اما مشکل اینجاست که نمیتونم یا بلد نیستم!!!!
یکی از دوستای نزدیکمم میگه هنوز هیچ چیز تموم نشده و تو باید بیشتر تلاش کنی!!! نمیدونم کار درست چیه !!! فقط میدونم اگه وضع به همین منوال پیش بره کار من به تخت بیمارستان و اسایشگاه روانی میرسه!!!!