تو باز رفتی سر سطر. اول خوذتو اصلاح کن . اگه همسرت هم با عوض شدن تو عوض نشد بعد بیا گلایه اشو بکن.
متاسفانه همه مشکلاتی که گفتی باز هم میگم ریشه در رفتارای تو داره.
اگه تو مهربون و با محبت باشی و تو جاهایی گذشت و تو جاهایی با اراده و قوی مطمئن باش شوهرت هم آدمه:
1- 4 روز سهله هر روز میاد به دیدنت
2- دعوا نمیکنید که فحش بشنوی
3- جلوی مهربونی تو کوه محبت میشه و نمیذاره تشنه محبت بمونی
و خیلی از چیزای دیگه که متاسفانه ما خانم ها فقط فکر میکنیم ما همه چی تمومیم و این شوهره که هیچی بلد نیست و اون آدم نیست فقط ماییم که باید بهمون محبت بشه و نوازش ببینیم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)