سلام
خیلی ممنونم از دوستهای گلم
چشـــــــــــــم.... نصیحت های شما رو آویزه گوشم میکنم... خیلی از رفتارهام رو تغییر دادم ،احساس میکنم خیلی کنار همسرم بودم بهتره به قول شما کمی هم ازش دور باشم که قدر منو بیشتر بدونه...
آرزوی خوشبختی برای همه اعضای همدردی دارم![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)