نقل قول نوشته اصلی توسط deljoo_deltang نمایش پست ها
آیا این آقا قبلا ازدواج کرده بوده؟
آیا این آقا رسما شما را از خانوادهتان خواستگاری کرده؟
نه تا حالا ازدواج نکرده من رو از قبل میشناخت بعد مدت طولانی بهم پیشنهاد داد با مادرم هم صحبت کرده ولی من گفتم تا زمان شناخت کامل جلو نیاد چون از شکست دوباره میترسم میخوام تصمیم درست بگیرم

- - - Updated - - -

نقل قول نوشته اصلی توسط فرشته اردیبهشت نمایش پست ها
اگه کسی بیاد و حکم صادر کنه که ازدواج کن یا نه بنظر اشتنباهه چون هر تصمیم گیری نیاز به شناخت داره ...

درسته که اختلاف ایشون با خانوادش حاده و خانوادش معلومه که خیلی اذیتش کردن و روحش ازرده است بعضی ها درین شرایط منفعلند و تسلیم غم و عقده ها میشن و مسلما زندگی

ایندشون هم تحت تاثیر این سموم واقع میشه یعنی ذهنشون تابع زندگی ای گذشته است اما برخلاف میتونه تابع ملاک های خودش باشه.

اما بعضیا خود ساخته اند و با خواسته های خودشون زندگی میکنن و شنگولن و میتونن خیلی خوب و بهتر از بقیه خوشبخت زندگی کنن

شما وقت بذار و بشناسشون چه روحیاتی دارن چه تاثیری گرفته از والدین؟ ایا به زندگی بدبین هست یا خوشبین؟ بعد ازدواج میخاد رابطش با اونها چطور باشه؟

میگه برای محافظت از خودش خانواده اش رو گذاشته کنار چون اونها جز دردسر و ازار چیزی بیشتر براش نداشتن
مادر و پدر هی متارکه کردن هی برگشتن بهم هردو بچه رو اذیت کردن هر دو برادر از خانواده جدا شدن ولی این حتی بهشون سلام هم نمیده فقط شب اونجا میخوابه
راستش من هیچ رفتار نادرستی ازش ندیدم مشکلی نداشته اصلا تو این سه ماه و نیمه من خیلی سعی کردم امتحانش کنم حتی عصبانیش کردم ببینم چه میکنه همه چیش نرمال بوده
نمیدونم چقدر دیگه باید وقت بگذارم و بشناسمش تو این مدت خیلی با هم بیرون رفتیم و حرف زدیم به جز خانواده اش هیچ مشکل خاص دیگه ایی نداره