به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 9 از 10 نخستنخست 12345678910 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 81 تا 90 , از مجموع 97
  1. #81
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 21 فروردین 94 [ 22:39]
    تاریخ عضویت
    1392-2-24
    نوشته ها
    136
    امتیاز
    1,967
    سطح
    26
    Points: 1,967, Level: 26
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 33
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    42

    تشکرشده 182 در 88 پست

    Rep Power
    27
    Array
    با سلام ؛
    من اتفاقي همهه داستان رو خوندم البته بدون غرض بايد بگم ما هميشه درتعريف ماجراهاي خودمون طوري چيدمان ميکنيم وحرفف ميزنيم که حمايت وتاييد ديگران را داشته باشيم ولي اين نميتونه همه ماجرا باشه البته من به همه حرفهاي دوست تعزيزم احترام ميذارم ... من حرفم کليه ...نميشه همه پسرها رو متهم به دروغ وفريب وسوء استفاده متهم کرد وهمه دخترهارو به مظلوميت واغفال شدن وپاکي و.... همه ما درطينت وسرشت خودمون جداي از جنسيت خودمون هرلحظه ميتونيم خوب باشيم ويا بد .... گول بزنيم ويا گول بخوريم .... بهرصورت اين داستان گرچه داراي نقاط دردناک وناراحت ککنده اي است ولي بدون خطا وابهام نيز نيست ... براي من جاي سواله کسي که به رابطه هاي جنسي اعتياد داشته باشه کسي که به تعدد روابط بدون مرز اعتقاد داشته باشه کسي که به مشروب و.... متوسل بشه نميتونه اين رفتارهاي اوليه رو داشته باشه همه ما دراين جامعه زندگي ميکنيم چه براي دختر وچه براي پسر .... آنقدر شرايط روابط پنهاني و.... آسان ونقده که نيازي به ماجراجويي هاي عاشقانه وتعصب ها ونگراني هاي از سرمحبت وابراز علاقه هاي پي درپي وخيلي چيزاي ديگه نداره واين نکته پرابهام داستانه ... ايشون اگه ذاتا همونطوري بوده که گفته شده نبايد ونميبايست ماهها خودش رو درگير موضوعي ميکرد که معلوم هم نبود که آخرش براش نفع جنسي داشته باشه درصورتي که به گفته دوست محترمم به وفور درگير اين مسائل بوده ... شايد اين همه ماجرا نبوده شايد به اين شکلي که گفته شده اون اهل هرزگي نبوده وبه اون شکلي هم که شما انتظار داشتيد بسيار با وفا ومرد نبوده ... به اعتقاد من همه ما واطرافيان ما دراشتباهات ويا حتي اتفاقات زندگي ما سهيم هستن ... يادمون نرهه قرارنيست همه آدمها درهمه اتفاقات پاسخ وواکنشي منطقي اصولي انساني وبا محبت داشته باشن ! شايد ميشد جلوي خيلي اتفاقات رو بگيري شايد ميشد حداقل اگه به آرزوهاتون هم نرسيدين ولي اينطوري تموم نشه ..... همه ما ناگفته هايي داريم که براي خودمون نگه ميداريم وترجيح ميديم ديگران مارو تاييد کنن تا به آرامش برسيم ..... مينا جان معذرت ميخوام قصدي به شما نبود خواهرگرامي ... براي شما بهترين آرزوهارو ميکنم واميدوارم خداوند به لطف خودش ودرآينده اي نزديک جبران سختي ها وتلخ کامي هاي گذشته رو برات بکنه موفق باشي

    - - - Updated - - -

    با سلام ؛
    من اتفاقي همهه داستان رو خوندم البته بدون غرض بايد بگم ما هميشه درتعريف ماجراهاي خودمون طوري چيدمان ميکنيم وحرفف ميزنيم که حمايت وتاييد ديگران را داشته باشيم ولي اين نميتونه همه ماجرا باشه البته من به همه حرفهاي دوست تعزيزم احترام ميذارم ... من حرفم کليه ...نميشه همه پسرها رو متهم به دروغ وفريب وسوء استفاده متهم کرد وهمه دخترهارو به مظلوميت واغفال شدن وپاکي و.... همه ما درطينت وسرشت خودمون جداي از جنسيت خودمون هرلحظه ميتونيم خوب باشيم ويا بد .... گول بزنيم ويا گول بخوريم .... بهرصورت اين داستان گرچه داراي نقاط دردناک وناراحت ککنده اي است ولي بدون خطا وابهام نيز نيست ... براي من جاي سواله کسي که به رابطه هاي جنسي اعتياد داشته باشه کسي که به تعدد روابط بدون مرز اعتقاد داشته باشه کسي که به مشروب و.... متوسل بشه نميتونه اين رفتارهاي اوليه رو داشته باشه همه ما دراين جامعه زندگي ميکنيم چه براي دختر وچه براي پسر .... آنقدر شرايط روابط پنهاني و.... آسان ونقده که نيازي به ماجراجويي هاي عاشقانه وتعصب ها ونگراني هاي از سرمحبت وابراز علاقه هاي پي درپي وخيلي چيزاي ديگه نداره واين نکته پرابهام داستانه ... ايشون اگه ذاتا همونطوري بوده که گفته شده نبايد ونميبايست ماهها خودش رو درگير موضوعي ميکرد که معلوم هم نبود که آخرش براش نفع جنسي داشته باشه درصورتي که به گفته دوست محترمم به وفور درگير اين مسائل بوده ... شايد اين همه ماجرا نبوده شايد به اين شکلي که گفته شده اون اهل هرزگي نبوده وبه اون شکلي هم که شما انتظار داشتيد بسيار با وفا ومرد نبوده ... به اعتقاد من همه ما واطرافيان ما دراشتباهات ويا حتي اتفاقات زندگي ما سهيم هستن ... يادمون نرهه قرارنيست همه آدمها درهمه اتفاقات پاسخ وواکنشي منطقي اصولي انساني وبا محبت داشته باشن ! شايد ميشد جلوي خيلي اتفاقات رو بگيري شايد ميشد حداقل اگه به آرزوهاتون هم نرسيدين ولي اينطوري تموم نشه ..... همه ما ناگفته هايي داريم که براي خودمون نگه ميداريم وترجيح ميديم ديگران مارو تاييد کنن تا به آرامش برسيم ..... مينا جان معذرت ميخوام قصدي به شما نبود خواهرگرامي ... براي شما بهترين آرزوهارو ميکنم واميدوارم خداوند به لطف خودش ودرآينده اي نزديک جبران سختي ها وتلخ کامي هاي گذشته رو برات بکنه موفق باشي

    - - - Updated - - -

    با سلام ؛
    من اتفاقي همهه داستان رو خوندم البته بدون غرض بايد بگم ما هميشه درتعريف ماجراهاي خودمون طوري چيدمان ميکنيم وحرفف ميزنيم که حمايت وتاييد ديگران را داشته باشيم ولي اين نميتونه همه ماجرا باشه البته من به همه حرفهاي دوست تعزيزم احترام ميذارم ... من حرفم کليه ...نميشه همه پسرها رو متهم به دروغ وفريب وسوء استفاده متهم کرد وهمه دخترهارو به مظلوميت واغفال شدن وپاکي و.... همه ما درطينت وسرشت خودمون جداي از جنسيت خودمون هرلحظه ميتونيم خوب باشيم ويا بد .... گول بزنيم ويا گول بخوريم .... بهرصورت اين داستان گرچه داراي نقاط دردناک وناراحت ککنده اي است ولي بدون خطا وابهام نيز نيست ... براي من جاي سواله کسي که به رابطه هاي جنسي اعتياد داشته باشه کسي که به تعدد روابط بدون مرز اعتقاد داشته باشه کسي که به مشروب و.... متوسل بشه نميتونه اين رفتارهاي اوليه رو داشته باشه همه ما دراين جامعه زندگي ميکنيم چه براي دختر وچه براي پسر .... آنقدر شرايط روابط پنهاني و.... آسان ونقده که نيازي به ماجراجويي هاي عاشقانه وتعصب ها ونگراني هاي از سرمحبت وابراز علاقه هاي پي درپي وخيلي چيزاي ديگه نداره واين نکته پرابهام داستانه ... ايشون اگه ذاتا همونطوري بوده که گفته شده نبايد ونميبايست ماهها خودش رو درگير موضوعي ميکرد که معلوم هم نبود که آخرش براش نفع جنسي داشته باشه درصورتي که به گفته دوست محترمم به وفور درگير اين مسائل بوده ... شايد اين همه ماجرا نبوده شايد به اين شکلي که گفته شده اون اهل هرزگي نبوده وبه اون شکلي هم که شما انتظار داشتيد بسيار با وفا ومرد نبوده ... به اعتقاد من همه ما واطرافيان ما دراشتباهات ويا حتي اتفاقات زندگي ما سهيم هستن ... يادمون نرهه قرارنيست همه آدمها درهمه اتفاقات پاسخ وواکنشي منطقي اصولي انساني وبا محبت داشته باشن ! شايد ميشد جلوي خيلي اتفاقات رو بگيري شايد ميشد حداقل اگه به آرزوهاتون هم نرسيدين ولي اينطوري تموم نشه ..... همه ما ناگفته هايي داريم که براي خودمون نگه ميداريم وترجيح ميديم ديگران مارو تاييد کنن تا به آرامش برسيم ..... مينا جان معذرت ميخوام قصدي به شما نبود خواهرگرامي ... براي شما بهترين آرزوهارو ميکنم واميدوارم خداوند به لطف خودش ودرآينده اي نزديک جبران سختي ها وتلخ کامي هاي گذشته رو برات بکنه موفق باشي

    - - - Updated - - -

    با سلام ؛
    من اتفاقي همهه داستان رو خوندم البته بدون غرض بايد بگم ما هميشه درتعريف ماجراهاي خودمون طوري چيدمان ميکنيم وحرفف ميزنيم که حمايت وتاييد ديگران را داشته باشيم ولي اين نميتونه همه ماجرا باشه البته من به همه حرفهاي دوست تعزيزم احترام ميذارم ... من حرفم کليه ...نميشه همه پسرها رو متهم به دروغ وفريب وسوء استفاده متهم کرد وهمه دخترهارو به مظلوميت واغفال شدن وپاکي و.... همه ما درطينت وسرشت خودمون جداي از جنسيت خودمون هرلحظه ميتونيم خوب باشيم ويا بد .... گول بزنيم ويا گول بخوريم .... بهرصورت اين داستان گرچه داراي نقاط دردناک وناراحت ککنده اي است ولي بدون خطا وابهام نيز نيست ... براي من جاي سواله کسي که به رابطه هاي جنسي اعتياد داشته باشه کسي که به تعدد روابط بدون مرز اعتقاد داشته باشه کسي که به مشروب و.... متوسل بشه نميتونه اين رفتارهاي اوليه رو داشته باشه همه ما دراين جامعه زندگي ميکنيم چه براي دختر وچه براي پسر .... آنقدر شرايط روابط پنهاني و.... آسان ونقده که نيازي به ماجراجويي هاي عاشقانه وتعصب ها ونگراني هاي از سرمحبت وابراز علاقه هاي پي درپي وخيلي چيزاي ديگه نداره واين نکته پرابهام داستانه ... ايشون اگه ذاتا همونطوري بوده که گفته شده نبايد ونميبايست ماهها خودش رو درگير موضوعي ميکرد که معلوم هم نبود که آخرش براش نفع جنسي داشته باشه درصورتي که به گفته دوست محترمم به وفور درگير اين مسائل بوده ... شايد اين همه ماجرا نبوده شايد به اين شکلي که گفته شده اون اهل هرزگي نبوده وبه اون شکلي هم که شما انتظار داشتيد بسيار با وفا ومرد نبوده ... به اعتقاد من همه ما واطرافيان ما دراشتباهات ويا حتي اتفاقات زندگي ما سهيم هستن ... يادمون نرهه قرارنيست همه آدمها درهمه اتفاقات پاسخ وواکنشي منطقي اصولي انساني وبا محبت داشته باشن ! شايد ميشد جلوي خيلي اتفاقات رو بگيري شايد ميشد حداقل اگه به آرزوهاتون هم نرسيدين ولي اينطوري تموم نشه ..... همه ما ناگفته هايي داريم که براي خودمون نگه ميداريم وترجيح ميديم ديگران مارو تاييد کنن تا به آرامش برسيم ..... مينا جان معذرت ميخوام قصدي به شما نبود خواهرگرامي ... براي شما بهترين آرزوهارو ميکنم واميدوارم خداوند به لطف خودش ودرآينده اي نزديک جبران سختي ها وتلخ کامي هاي گذشته رو برات بکنه موفق باشي

  2. کاربر روبرو از پست مفید ardeshirk تشکرکرده است .

    خانوم مجرد (پنجشنبه 07 آذر 92)

  3. #82
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 08 دی 92 [ 21:12]
    تاریخ عضویت
    1392-6-30
    نوشته ها
    45
    امتیاز
    373
    سطح
    7
    Points: 373, Level: 7
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    43

    تشکرشده 24 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط ardeshirk نمایش پست ها
    با سلام ؛
    من اتفاقي همهه داستان رو خوندم البته بدون غرض بايد بگم ما هميشه درتعريف ماجراهاي خودمون طوري چيدمان ميکنيم وحرفف ميزنيم که حمايت وتاييد ديگران را داشته باشيم ولي اين نميتونه همه ماجرا باشه البته من به همه حرفهاي دوست تعزيزم احترام ميذارم ... من حرفم کليه ...نميشه همه پسرها رو متهم به دروغ وفريب وسوء استفاده متهم کرد وهمه دخترهارو به مظلوميت واغفال شدن وپاکي و.... همه ما درطينت وسرشت خودمون جداي از جنسيت خودمون هرلحظه ميتونيم خوب باشيم ويا بد .... گول بزنيم ويا گول بخوريم .... بهرصورت اين داستان گرچه داراي نقاط دردناک وناراحت ککنده اي است ولي بدون خطا وابهام نيز نيست ... براي من جاي سواله کسي که به رابطه هاي جنسي اعتياد داشته باشه کسي که به تعدد روابط بدون مرز اعتقاد داشته باشه کسي که به مشروب و.... متوسل بشه نميتونه اين رفتارهاي اوليه رو داشته باشه همه ما دراين جامعه زندگي ميکنيم چه براي دختر وچه براي پسر .... آنقدر شرايط روابط پنهاني و.... آسان ونقده که نيازي به ماجراجويي هاي عاشقانه وتعصب ها ونگراني هاي از سرمحبت وابراز علاقه هاي پي درپي وخيلي چيزاي ديگه نداره واين نکته پرابهام داستانه ... ايشون اگه ذاتا همونطوري بوده که گفته شده نبايد ونميبايست ماهها خودش رو درگير موضوعي ميکرد که معلوم هم نبود که آخرش براش نفع جنسي داشته باشه درصورتي که به گفته دوست محترمم به وفور درگير اين مسائل بوده ... شايد اين همه ماجرا نبوده شايد به اين شکلي که گفته شده اون اهل هرزگي نبوده وبه اون شکلي هم که شما انتظار داشتيد بسيار با وفا ومرد نبوده ... به اعتقاد من همه ما واطرافيان ما دراشتباهات ويا حتي اتفاقات زندگي ما سهيم هستن ... يادمون نرهه قرارنيست همه آدمها درهمه اتفاقات پاسخ وواکنشي منطقي اصولي انساني وبا محبت داشته باشن ! شايد ميشد جلوي خيلي اتفاقات رو بگيري شايد ميشد حداقل اگه به آرزوهاتون هم نرسيدين ولي اينطوري تموم نشه ..... همه ما ناگفته هايي داريم که براي خودمون نگه ميداريم وترجيح ميديم ديگران مارو تاييد کنن تا به آرامش برسيم ..... مينا جان معذرت ميخوام قصدي به شما نبود خواهرگرامي ... براي شما بهترين آرزوهارو ميکنم واميدوارم خداوند به لطف خودش ودرآينده اي نزديک جبران سختي ها وتلخ کامي هاي گذشته رو برات بکنه موفق باشي

    - - - Updated - - -

    با سلام ؛
    من اتفاقي همهه داستان رو خوندم البته بدون غرض بايد بگم ما هميشه درتعريف ماجراهاي خودمون طوري چيدمان ميکنيم وحرفف ميزنيم که حمايت وتاييد ديگران را داشته باشيم ولي اين نميتونه همه ماجرا باشه البته من به همه حرفهاي دوست تعزيزم احترام ميذارم ... من حرفم کليه ...نميشه همه پسرها رو متهم به دروغ وفريب وسوء استفاده متهم کرد وهمه دخترهارو به مظلوميت واغفال شدن وپاکي و.... همه ما درطينت وسرشت خودمون جداي از جنسيت خودمون هرلحظه ميتونيم خوب باشيم ويا بد .... گول بزنيم ويا گول بخوريم .... بهرصورت اين داستان گرچه داراي نقاط دردناک وناراحت ککنده اي است ولي بدون خطا وابهام نيز نيست ... براي من جاي سواله کسي که به رابطه هاي جنسي اعتياد داشته باشه کسي که به تعدد روابط بدون مرز اعتقاد داشته باشه کسي که به مشروب و.... متوسل بشه نميتونه اين رفتارهاي اوليه رو داشته باشه همه ما دراين جامعه زندگي ميکنيم چه براي دختر وچه براي پسر .... آنقدر شرايط روابط پنهاني و.... آسان ونقده که نيازي به ماجراجويي هاي عاشقانه وتعصب ها ونگراني هاي از سرمحبت وابراز علاقه هاي پي درپي وخيلي چيزاي ديگه نداره واين نکته پرابهام داستانه ... ايشون اگه ذاتا همونطوري بوده که گفته شده نبايد ونميبايست ماهها خودش رو درگير موضوعي ميکرد که معلوم هم نبود که آخرش براش نفع جنسي داشته باشه درصورتي که به گفته دوست محترمم به وفور درگير اين مسائل بوده ... شايد اين همه ماجرا نبوده شايد به اين شکلي که گفته شده اون اهل هرزگي نبوده وبه اون شکلي هم که شما انتظار داشتيد بسيار با وفا ومرد نبوده ... به اعتقاد من همه ما واطرافيان ما دراشتباهات ويا حتي اتفاقات زندگي ما سهيم هستن ... يادمون نرهه قرارنيست همه آدمها درهمه اتفاقات پاسخ وواکنشي منطقي اصولي انساني وبا محبت داشته باشن ! شايد ميشد جلوي خيلي اتفاقات رو بگيري شايد ميشد حداقل اگه به آرزوهاتون هم نرسيدين ولي اينطوري تموم نشه ..... همه ما ناگفته هايي داريم که براي خودمون نگه ميداريم وترجيح ميديم ديگران مارو تاييد کنن تا به آرامش برسيم ..... مينا جان معذرت ميخوام قصدي به شما نبود خواهرگرامي ... براي شما بهترين آرزوهارو ميکنم واميدوارم خداوند به لطف خودش ودرآينده اي نزديک جبران سختي ها وتلخ کامي هاي گذشته رو برات بکنه موفق باشي

    - - - Updated - - -

    با سلام ؛
    من اتفاقي همهه داستان رو خوندم البته بدون غرض بايد بگم ما هميشه درتعريف ماجراهاي خودمون طوري چيدمان ميکنيم وحرفف ميزنيم که حمايت وتاييد ديگران را داشته باشيم ولي اين نميتونه همه ماجرا باشه البته من به همه حرفهاي دوست تعزيزم احترام ميذارم ... من حرفم کليه ...نميشه همه پسرها رو متهم به دروغ وفريب وسوء استفاده متهم کرد وهمه دخترهارو به مظلوميت واغفال شدن وپاکي و.... همه ما درطينت وسرشت خودمون جداي از جنسيت خودمون هرلحظه ميتونيم خوب باشيم ويا بد .... گول بزنيم ويا گول بخوريم .... بهرصورت اين داستان گرچه داراي نقاط دردناک وناراحت ککنده اي است ولي بدون خطا وابهام نيز نيست ... براي من جاي سواله کسي که به رابطه هاي جنسي اعتياد داشته باشه کسي که به تعدد روابط بدون مرز اعتقاد داشته باشه کسي که به مشروب و.... متوسل بشه نميتونه اين رفتارهاي اوليه رو داشته باشه همه ما دراين جامعه زندگي ميکنيم چه براي دختر وچه براي پسر .... آنقدر شرايط روابط پنهاني و.... آسان ونقده که نيازي به ماجراجويي هاي عاشقانه وتعصب ها ونگراني هاي از سرمحبت وابراز علاقه هاي پي درپي وخيلي چيزاي ديگه نداره واين نکته پرابهام داستانه ... ايشون اگه ذاتا همونطوري بوده که گفته شده نبايد ونميبايست ماهها خودش رو درگير موضوعي ميکرد که معلوم هم نبود که آخرش براش نفع جنسي داشته باشه درصورتي که به گفته دوست محترمم به وفور درگير اين مسائل بوده ... شايد اين همه ماجرا نبوده شايد به اين شکلي که گفته شده اون اهل هرزگي نبوده وبه اون شکلي هم که شما انتظار داشتيد بسيار با وفا ومرد نبوده ... به اعتقاد من همه ما واطرافيان ما دراشتباهات ويا حتي اتفاقات زندگي ما سهيم هستن ... يادمون نرهه قرارنيست همه آدمها درهمه اتفاقات پاسخ وواکنشي منطقي اصولي انساني وبا محبت داشته باشن ! شايد ميشد جلوي خيلي اتفاقات رو بگيري شايد ميشد حداقل اگه به آرزوهاتون هم نرسيدين ولي اينطوري تموم نشه ..... همه ما ناگفته هايي داريم که براي خودمون نگه ميداريم وترجيح ميديم ديگران مارو تاييد کنن تا به آرامش برسيم ..... مينا جان معذرت ميخوام قصدي به شما نبود خواهرگرامي ... براي شما بهترين آرزوهارو ميکنم واميدوارم خداوند به لطف خودش ودرآينده اي نزديک جبران سختي ها وتلخ کامي هاي گذشته رو برات بکنه موفق باشي

    - - - Updated - - -

    با سلام ؛
    من اتفاقي همهه داستان رو خوندم البته بدون غرض بايد بگم ما هميشه درتعريف ماجراهاي خودمون طوري چيدمان ميکنيم وحرفف ميزنيم که حمايت وتاييد ديگران را داشته باشيم ولي اين نميتونه همه ماجرا باشه البته من به همه حرفهاي دوست تعزيزم احترام ميذارم ... من حرفم کليه ...نميشه همه پسرها رو متهم به دروغ وفريب وسوء استفاده متهم کرد وهمه دخترهارو به مظلوميت واغفال شدن وپاکي و.... همه ما درطينت وسرشت خودمون جداي از جنسيت خودمون هرلحظه ميتونيم خوب باشيم ويا بد .... گول بزنيم ويا گول بخوريم .... بهرصورت اين داستان گرچه داراي نقاط دردناک وناراحت ککنده اي است ولي بدون خطا وابهام نيز نيست ... براي من جاي سواله کسي که به رابطه هاي جنسي اعتياد داشته باشه کسي که به تعدد روابط بدون مرز اعتقاد داشته باشه کسي که به مشروب و.... متوسل بشه نميتونه اين رفتارهاي اوليه رو داشته باشه همه ما دراين جامعه زندگي ميکنيم چه براي دختر وچه براي پسر .... آنقدر شرايط روابط پنهاني و.... آسان ونقده که نيازي به ماجراجويي هاي عاشقانه وتعصب ها ونگراني هاي از سرمحبت وابراز علاقه هاي پي درپي وخيلي چيزاي ديگه نداره واين نکته پرابهام داستانه ... ايشون اگه ذاتا همونطوري بوده که گفته شده نبايد ونميبايست ماهها خودش رو درگير موضوعي ميکرد که معلوم هم نبود که آخرش براش نفع جنسي داشته باشه درصورتي که به گفته دوست محترمم به وفور درگير اين مسائل بوده ... شايد اين همه ماجرا نبوده شايد به اين شکلي که گفته شده اون اهل هرزگي نبوده وبه اون شکلي هم که شما انتظار داشتيد بسيار با وفا ومرد نبوده ... به اعتقاد من همه ما واطرافيان ما دراشتباهات ويا حتي اتفاقات زندگي ما سهيم هستن ... يادمون نرهه قرارنيست همه آدمها درهمه اتفاقات پاسخ وواکنشي منطقي اصولي انساني وبا محبت داشته باشن ! شايد ميشد جلوي خيلي اتفاقات رو بگيري شايد ميشد حداقل اگه به آرزوهاتون هم نرسيدين ولي اينطوري تموم نشه ..... همه ما ناگفته هايي داريم که براي خودمون نگه ميداريم وترجيح ميديم ديگران مارو تاييد کنن تا به آرامش برسيم ..... مينا جان معذرت ميخوام قصدي به شما نبود خواهرگرامي ... براي شما بهترين آرزوهارو ميکنم واميدوارم خداوند به لطف خودش ودرآينده اي نزديک جبران سختي ها وتلخ کامي هاي گذشته رو برات بکنه موفق باشي
    سلام ممنون از وقتی که گذاشتین من گفتم چیزی که خیلی ازارم میده حس عذاب وجدانه که با خودم میگم شاید میشد رابطرو نگه دارم برای همین سعی کردم هر چیزیو همونطوری که بود تعریف کنم اون خیلی برای من وقت گذاشت به خاطرم گریه کرد حد اقل 6 ماه تمام 24 ساعت درحال حرف زدن با من بود و اصلا فرصت دختر بازی رو نداشت...من همه اینارو گفتم حتی اینکه از عشقی که به من داشت به دوست دخترای جدیدشم گفته بود... اما از اونور ماجرام اطمینان دارم اینکه با دو نفر بعد از من به فاصله خیلی کوتاهی رابطه جنسی داشت من از روی حدس و گماان این حرفو نمیزنم من بیشتر از هر کسی دوست داشتم حقیقت نداشته باشه هزار و یک دلیل اوردم که ردش کنم اما حقبقت بود و ذره ای توش شک ندارم همه دردی که میکشم از همینه چطور یه ادم انقدر عوض میشه اخه مگه من چیکار کردم؟خیلی هارو میبینم که طرفشونو بعد از حتی خیانت میبخشن...من چه گناه بزرگی انجام دادم؟بهم میگه بهش توهین کردم بهش گفتم هرزه در حالی که بهم وفادار بوده من بار ها به خاطر این موضوع عذرخواهی کردم بارها گفتم از عصبانیت گفتم و از دید من تو بهترینی و خب به نقطه جوش میرسیدمو این حرفو میزدم یه حرکاتی میکرد که واسم قابل پذیرش نبود ...و خیلی زود هم از حرفام پشیمون میشدم میدونم این درست نیست که ادم هر حرفیو موقع عصبانیت بزنه باشه من قبول دارم اما اخه اون که خودش میگفت نه تا به حال کسی به اندازه تو منو دوست داشته و نه من کسیو به اندازه تو دوست دداشتم پس چطور میتونه انقدر راحت حتی بگه ازم نفرت داره بارها بهش التماس کنمو حتی نگامم نکنه اتفاقا من نمیخوام همه به نفعم حرف بزنن دوست دارم حقیقتو بفهمم از خودشم بارها اینو خواستم گفتم بگو چی شد؟میگه بهت حسی ندارم از چشمم افتادی حتی ازت نفرت دارم حتی به زور جوابمو میده من قراراشو از سکس حرف زدناش بادخترای دیگرو بخشیدم حتی دیگه به روشم نیوردم اما اون به خاطر به قول خودش زیاد شدن دعواها و حرفای من موقع دعوا از من نفرت داره به هیچ عنوانم از دلش در نمیاد میگه عشق بده خب حتی پدر مادر ادمم میتونن از دست ادم عصبانی بشن میتونن داد بزننو بگن تو دیگه بچه من نیستی اما وقتی ادم بدونه طرف دوستش داره و الان از ناراحتی داره اینو میگه اصلا نمیتونه ازش متنفر بشه نمیتونه بگه من از فلان روز که مادرم اینو گفت ازش نفرت دارم و فهمیدم رابظه مادر فرزندی یه رابطه دردناکه و از فردا میرم ددنبال ولگردی و... اون میدونست من میپرستمش این فقط حس درونی من نبود خودشم میدونست و باور داشت که حاضرم هر کاری واسش بکنم گاهی وقتا میگفت کاش کمتر دوستم داشتی ...ادمی بود که میگفت من به دوستام گفتم اکه یه روز مجبور شم از مینا جداشم واسه اینکه ازم متنفر بشه بهش زنگ میزنمو میگم یه دختر کنارم باهام حرف بزنه تا مینا دیگه منو نخواد و درد نکشه گرچه خودم میمیرم اما نمیخوام اون چیزیش بشه اما اخرش هم بهم گفت ازم نفرت داره هم حقیقتا رفت با دخترای دیگه هم حتی جوابمو درست نمیده اخه چطور یه ادم انقدر عوض میشه

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط ardeshirk نمایش پست ها
    با سلام ؛
    من اتفاقي همهه داستان رو خوندم البته بدون غرض بايد بگم ما هميشه درتعريف ماجراهاي خودمون طوري چيدمان ميکنيم وحرفف ميزنيم که حمايت وتاييد ديگران را داشته باشيم ولي اين نميتونه همه ماجرا باشه البته من به همه حرفهاي دوست تعزيزم احترام ميذارم ... من حرفم کليه ...نميشه همه پسرها رو متهم به دروغ وفريب وسوء استفاده متهم کرد وهمه دخترهارو به مظلوميت واغفال شدن وپاکي و.... همه ما درطينت وسرشت خودمون جداي از جنسيت خودمون هرلحظه ميتونيم خوب باشيم ويا بد .... گول بزنيم ويا گول بخوريم .... بهرصورت اين داستان گرچه داراي نقاط دردناک وناراحت ککنده اي است ولي بدون خطا وابهام نيز نيست ... براي من جاي سواله کسي که به رابطه هاي جنسي اعتياد داشته باشه کسي که به تعدد روابط بدون مرز اعتقاد داشته باشه کسي که به مشروب و.... متوسل بشه نميتونه اين رفتارهاي اوليه رو داشته باشه همه ما دراين جامعه زندگي ميکنيم چه براي دختر وچه براي پسر .... آنقدر شرايط روابط پنهاني و.... آسان ونقده که نيازي به ماجراجويي هاي عاشقانه وتعصب ها ونگراني هاي از سرمحبت وابراز علاقه هاي پي درپي وخيلي چيزاي ديگه نداره واين نکته پرابهام داستانه ... ايشون اگه ذاتا همونطوري بوده که گفته شده نبايد ونميبايست ماهها خودش رو درگير موضوعي ميکرد که معلوم هم نبود که آخرش براش نفع جنسي داشته باشه درصورتي که به گفته دوست محترمم به وفور درگير اين مسائل بوده ... شايد اين همه ماجرا نبوده شايد به اين شکلي که گفته شده اون اهل هرزگي نبوده وبه اون شکلي هم که شما انتظار داشتيد بسيار با وفا ومرد نبوده ... به اعتقاد من همه ما واطرافيان ما دراشتباهات ويا حتي اتفاقات زندگي ما سهيم هستن ... يادمون نرهه قرارنيست همه آدمها درهمه اتفاقات پاسخ وواکنشي منطقي اصولي انساني وبا محبت داشته باشن ! شايد ميشد جلوي خيلي اتفاقات رو بگيري شايد ميشد حداقل اگه به آرزوهاتون هم نرسيدين ولي اينطوري تموم نشه ..... همه ما ناگفته هايي داريم که براي خودمون نگه ميداريم وترجيح ميديم ديگران مارو تاييد کنن تا به آرامش برسيم ..... مينا جان معذرت ميخوام قصدي به شما نبود خواهرگرامي ... براي شما بهترين آرزوهارو ميکنم واميدوارم خداوند به لطف خودش ودرآينده اي نزديک جبران سختي ها وتلخ کامي هاي گذشته رو برات بکنه موفق باشي

    - - - Updated - - -

    با سلام ؛
    من اتفاقي همهه داستان رو خوندم البته بدون غرض بايد بگم ما هميشه درتعريف ماجراهاي خودمون طوري چيدمان ميکنيم وحرفف ميزنيم که حمايت وتاييد ديگران را داشته باشيم ولي اين نميتونه همه ماجرا باشه البته من به همه حرفهاي دوست تعزيزم احترام ميذارم ... من حرفم کليه ...نميشه همه پسرها رو متهم به دروغ وفريب وسوء استفاده متهم کرد وهمه دخترهارو به مظلوميت واغفال شدن وپاکي و.... همه ما درطينت وسرشت خودمون جداي از جنسيت خودمون هرلحظه ميتونيم خوب باشيم ويا بد .... گول بزنيم ويا گول بخوريم .... بهرصورت اين داستان گرچه داراي نقاط دردناک وناراحت ککنده اي است ولي بدون خطا وابهام نيز نيست ... براي من جاي سواله کسي که به رابطه هاي جنسي اعتياد داشته باشه کسي که به تعدد روابط بدون مرز اعتقاد داشته باشه کسي که به مشروب و.... متوسل بشه نميتونه اين رفتارهاي اوليه رو داشته باشه همه ما دراين جامعه زندگي ميکنيم چه براي دختر وچه براي پسر .... آنقدر شرايط روابط پنهاني و.... آسان ونقده که نيازي به ماجراجويي هاي عاشقانه وتعصب ها ونگراني هاي از سرمحبت وابراز علاقه هاي پي درپي وخيلي چيزاي ديگه نداره واين نکته پرابهام داستانه ... ايشون اگه ذاتا همونطوري بوده که گفته شده نبايد ونميبايست ماهها خودش رو درگير موضوعي ميکرد که معلوم هم نبود که آخرش براش نفع جنسي داشته باشه درصورتي که به گفته دوست محترمم به وفور درگير اين مسائل بوده ... شايد اين همه ماجرا نبوده شايد به اين شکلي که گفته شده اون اهل هرزگي نبوده وبه اون شکلي هم که شما انتظار داشتيد بسيار با وفا ومرد نبوده ... به اعتقاد من همه ما واطرافيان ما دراشتباهات ويا حتي اتفاقات زندگي ما سهيم هستن ... يادمون نرهه قرارنيست همه آدمها درهمه اتفاقات پاسخ وواکنشي منطقي اصولي انساني وبا محبت داشته باشن ! شايد ميشد جلوي خيلي اتفاقات رو بگيري شايد ميشد حداقل اگه به آرزوهاتون هم نرسيدين ولي اينطوري تموم نشه ..... همه ما ناگفته هايي داريم که براي خودمون نگه ميداريم وترجيح ميديم ديگران مارو تاييد کنن تا به آرامش برسيم ..... مينا جان معذرت ميخوام قصدي به شما نبود خواهرگرامي ... براي شما بهترين آرزوهارو ميکنم واميدوارم خداوند به لطف خودش ودرآينده اي نزديک جبران سختي ها وتلخ کامي هاي گذشته رو برات بکنه موفق باشي

    - - - Updated - - -

    با سلام ؛
    من اتفاقي همهه داستان رو خوندم البته بدون غرض بايد بگم ما هميشه درتعريف ماجراهاي خودمون طوري چيدمان ميکنيم وحرفف ميزنيم که حمايت وتاييد ديگران را داشته باشيم ولي اين نميتونه همه ماجرا باشه البته من به همه حرفهاي دوست تعزيزم احترام ميذارم ... من حرفم کليه ...نميشه همه پسرها رو متهم به دروغ وفريب وسوء استفاده متهم کرد وهمه دخترهارو به مظلوميت واغفال شدن وپاکي و.... همه ما درطينت وسرشت خودمون جداي از جنسيت خودمون هرلحظه ميتونيم خوب باشيم ويا بد .... گول بزنيم ويا گول بخوريم .... بهرصورت اين داستان گرچه داراي نقاط دردناک وناراحت ککنده اي است ولي بدون خطا وابهام نيز نيست ... براي من جاي سواله کسي که به رابطه هاي جنسي اعتياد داشته باشه کسي که به تعدد روابط بدون مرز اعتقاد داشته باشه کسي که به مشروب و.... متوسل بشه نميتونه اين رفتارهاي اوليه رو داشته باشه همه ما دراين جامعه زندگي ميکنيم چه براي دختر وچه براي پسر .... آنقدر شرايط روابط پنهاني و.... آسان ونقده که نيازي به ماجراجويي هاي عاشقانه وتعصب ها ونگراني هاي از سرمحبت وابراز علاقه هاي پي درپي وخيلي چيزاي ديگه نداره واين نکته پرابهام داستانه ... ايشون اگه ذاتا همونطوري بوده که گفته شده نبايد ونميبايست ماهها خودش رو درگير موضوعي ميکرد که معلوم هم نبود که آخرش براش نفع جنسي داشته باشه درصورتي که به گفته دوست محترمم به وفور درگير اين مسائل بوده ... شايد اين همه ماجرا نبوده شايد به اين شکلي که گفته شده اون اهل هرزگي نبوده وبه اون شکلي هم که شما انتظار داشتيد بسيار با وفا ومرد نبوده ... به اعتقاد من همه ما واطرافيان ما دراشتباهات ويا حتي اتفاقات زندگي ما سهيم هستن ... يادمون نرهه قرارنيست همه آدمها درهمه اتفاقات پاسخ وواکنشي منطقي اصولي انساني وبا محبت داشته باشن ! شايد ميشد جلوي خيلي اتفاقات رو بگيري شايد ميشد حداقل اگه به آرزوهاتون هم نرسيدين ولي اينطوري تموم نشه ..... همه ما ناگفته هايي داريم که براي خودمون نگه ميداريم وترجيح ميديم ديگران مارو تاييد کنن تا به آرامش برسيم ..... مينا جان معذرت ميخوام قصدي به شما نبود خواهرگرامي ... براي شما بهترين آرزوهارو ميکنم واميدوارم خداوند به لطف خودش ودرآينده اي نزديک جبران سختي ها وتلخ کامي هاي گذشته رو برات بکنه موفق باشي

    - - - Updated - - -

    با سلام ؛
    من اتفاقي همهه داستان رو خوندم البته بدون غرض بايد بگم ما هميشه درتعريف ماجراهاي خودمون طوري چيدمان ميکنيم وحرفف ميزنيم که حمايت وتاييد ديگران را داشته باشيم ولي اين نميتونه همه ماجرا باشه البته من به همه حرفهاي دوست تعزيزم احترام ميذارم ... من حرفم کليه ...نميشه همه پسرها رو متهم به دروغ وفريب وسوء استفاده متهم کرد وهمه دخترهارو به مظلوميت واغفال شدن وپاکي و.... همه ما درطينت وسرشت خودمون جداي از جنسيت خودمون هرلحظه ميتونيم خوب باشيم ويا بد .... گول بزنيم ويا گول بخوريم .... بهرصورت اين داستان گرچه داراي نقاط دردناک وناراحت ککنده اي است ولي بدون خطا وابهام نيز نيست ... براي من جاي سواله کسي که به رابطه هاي جنسي اعتياد داشته باشه کسي که به تعدد روابط بدون مرز اعتقاد داشته باشه کسي که به مشروب و.... متوسل بشه نميتونه اين رفتارهاي اوليه رو داشته باشه همه ما دراين جامعه زندگي ميکنيم چه براي دختر وچه براي پسر .... آنقدر شرايط روابط پنهاني و.... آسان ونقده که نيازي به ماجراجويي هاي عاشقانه وتعصب ها ونگراني هاي از سرمحبت وابراز علاقه هاي پي درپي وخيلي چيزاي ديگه نداره واين نکته پرابهام داستانه ... ايشون اگه ذاتا همونطوري بوده که گفته شده نبايد ونميبايست ماهها خودش رو درگير موضوعي ميکرد که معلوم هم نبود که آخرش براش نفع جنسي داشته باشه درصورتي که به گفته دوست محترمم به وفور درگير اين مسائل بوده ... شايد اين همه ماجرا نبوده شايد به اين شکلي که گفته شده اون اهل هرزگي نبوده وبه اون شکلي هم که شما انتظار داشتيد بسيار با وفا ومرد نبوده ... به اعتقاد من همه ما واطرافيان ما دراشتباهات ويا حتي اتفاقات زندگي ما سهيم هستن ... يادمون نرهه قرارنيست همه آدمها درهمه اتفاقات پاسخ وواکنشي منطقي اصولي انساني وبا محبت داشته باشن ! شايد ميشد جلوي خيلي اتفاقات رو بگيري شايد ميشد حداقل اگه به آرزوهاتون هم نرسيدين ولي اينطوري تموم نشه ..... همه ما ناگفته هايي داريم که براي خودمون نگه ميداريم وترجيح ميديم ديگران مارو تاييد کنن تا به آرامش برسيم ..... مينا جان معذرت ميخوام قصدي به شما نبود خواهرگرامي ... براي شما بهترين آرزوهارو ميکنم واميدوارم خداوند به لطف خودش ودرآينده اي نزديک جبران سختي ها وتلخ کامي هاي گذشته رو برات بکنه موفق باشي
    سلام ممنون از وقتی که گذاشتین من گفتم چیزی که خیلی ازارم میده حس عذاب وجدانه که با خودم میگم شاید میشد رابطرو نگه دارم برای همین سعی کردم هر چیزیو همونطوری که بود تعریف کنم اون خیلی برای من وقت گذاشت به خاطرم گریه کرد حد اقل 6 ماه تمام 24 ساعت درحال حرف زدن با من بود و اصلا فرصت دختر بازی رو نداشت...من همه اینارو گفتم حتی اینکه از عشقی که به من داشت به دوست دخترای جدیدشم گفته بود... اما از اونور ماجرام اطمینان دارم اینکه با دو نفر بعد از من به فاصله خیلی کوتاهی رابطه جنسی داشت من از روی حدس و گماان این حرفو نمیزنم من بیشتر از هر کسی دوست داشتم حقیقت نداشته باشه هزار و یک دلیل اوردم که ردش کنم اما حقبقت بود و ذره ای توش شک ندارم همه دردی که میکشم از همینه چطور یه ادم انقدر عوض میشه اخه مگه من چیکار کردم؟خیلی هارو میبینم که طرفشونو بعد از حتی خیانت میبخشن...من چه گناه بزرگی انجام دادم؟بهم میگه بهش توهین کردم بهش گفتم هرزه در حالی که بهم وفادار بوده من بار ها به خاطر این موضوع عذرخواهی کردم بارها گفتم از عصبانیت گفتم و از دید من تو بهترینی و خب به نقطه جوش میرسیدمو این حرفو میزدم یه حرکاتی میکرد که واسم قابل پذیرش نبود ...و خیلی زود هم از حرفام پشیمون میشدم میدونم این درست نیست که ادم هر حرفیو موقع عصبانیت بزنه باشه من قبول دارم اما اخه اون که خودش میگفت نه تا به حال کسی به اندازه تو منو دوست داشته و نه من کسیو به اندازه تو دوست دداشتم پس چطور میتونه انقدر راحت حتی بگه ازم نفرت داره بارها بهش التماس کنمو حتی نگامم نکنه اتفاقا من نمیخوام همه به نفعم حرف بزنن دوست دارم حقیقتو بفهمم از خودشم بارها اینو خواستم گفتم بگو چی شد؟میگه بهت حسی ندارم از چشمم افتادی حتی ازت نفرت دارم حتی به زور جوابمو میده من قراراشو از سکس حرف زدناش بادخترای دیگرو بخشیدم حتی دیگه به روشم نیوردم اما اون به خاطر به قول خودش زیاد شدن دعواها و حرفای من موقع دعوا از من نفرت داره به هیچ عنوانم از دلش در نمیاد میگه عشق بده خب حتی پدر مادر ادمم میتونن از دست ادم عصبانی بشن میتونن داد بزننو بگن تو دیگه بچه من نیستی اما وقتی ادم بدونه طرف دوستش داره و الان از ناراحتی داره اینو میگه اصلا نمیتونه ازش متنفر بشه نمیتونه بگه من از فلان روز که مادرم اینو گفت ازش نفرت دارم و فهمیدم رابظه مادر فرزندی یه رابطه دردناکه و از فردا میرم ددنبال ولگردی و... اون میدونست من میپرستمش این فقط حس درونی من نبود خودشم میدونست و باور داشت که حاضرم هر کاری واسش بکنم گاهی وقتا میگفت کاش کمتر دوستم داشتی ...ادمی بود که میگفت من به دوستام گفتم اکه یه روز مجبور شم از مینا جداشم واسه اینکه ازم متنفر بشه بهش زنگ میزنمو میگم یه دختر کنارم باهام حرف بزنه تا مینا دیگه منو نخواد و درد نکشه گرچه خودم میمیرم اما نمیخوام اون چیزیش بشه اما اخرش هم بهم گفت ازم نفرت داره هم حقیقتا رفت با دخترای دیگه هم حتی جوابمو درست نمیده اخه چطور یه ادم انقدر عوض میشه

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط نوپو نمایش پست ها
    این قضیه را بارها دیده ام. چه قضیه ای ؟ پسری مدتی با دختری دوست است و هزار وعده توخالی می دهد. بعد رابطه را با بهانه ای به هم می زند و به سراغ دختر بعدی می رود. خوب دختر دومی می خواهد بداند که آیا این پسر قبلا با کسی بوده است یا نه ؟ دخترهای همیشه می خواهند مسائلی از این دست را راجع به طرفشان بدانند و در واقع یک نوع نگرانی راجع به رابطه های قبلی دارند و شاید هم می خواهند از این طریق کمی راجع به پسر شناخت پیدا کنند.
    خوب اینجا پسرها از فرصت استفاده می کنند. می آیند و از دختر قبلی بلانسبت شما یک شمری یزیدی چنگیز مغولی می سازند و به دختر دومی می گویند که از رابطه قبلی خیلی ضربه عاطفی خورده اند و چه مصائبی که نکشیده اند. اینجا با این کار پسرها با یک تیر چند هدف را می زنند :

    1- حس حسادت و رقابت و نگرانی دختر دومی نسبت به روابط قبلی خود کاهش می دهند و دختر بیشتر به آنها اعتماد می کند.
    2- خود را آدمی مظلوم و بی آزار و ستم دیده نشان می دهند و احساسات دختر دومی را تحریک می کنند. با تحریک احساسات یک خانم و برانگیختن حس انسان دوستی او ، می توانند هر چیزی را از حمایت مالی تا خواهش های جنسی و عاطفی، از خانم دریافت کنند و در واقع دختر یک سرویس دهنده جنسی ، مالی و عاطفی به آنها می شود بدون اینکه متوجه شود چه کلاهی سرش رفته و ول معطل است!

    3- خبرها دهان به دهان می پیچد. پسر ها می دانند که تا چندی بعد از اتمام رابطه دختر به خاطر وابستگی پیگیر آنها است و دورادور از حالشان خبر دارد. بنابراین هم برای حالگیری از دختر و هم برای اینکه او را تحقیر کنند و تمام تقصیرهای خودشان را به گردن او بیندازند ، و نیز برای اینکه دیگر مجبور نباشند در قبال وعده هایشان جوابگو باشند ، این حرف ها را به دوست دختر دومی می زنند تا دهان به دهان بچرخد و به گوش دختر اولی برسد.

    4- پسرها با ابراز انزجار ! و برائت ! از رابطه قبلی شان و قصه بافی ای که توضیحش را دادم خودشان را افرادی وفادار و خواهان دختر جدید نشان می دهد. کاری می کنند که دختر هیچ شکی به آنها نکند و روی ابرها پرواز کند که وای چه عاشق دلباخته ای نسیبم شده ! اصلا هیچ دختر دیگری به چشمش نمی آید و فقط من را می خواهد!

    - - - Updated - - -
    دوست گرامی حرفهایی که شما گفتینو قبول دارم و خودم هم دیدم اما درمورد پسری که من دوستش داشتم کمی موضوع متفاوت است اینکه او در شهر دیگری بود و دوستاشم هیچ کدومشون دیگه به من جواب نمیدادن (که احتمالا خودش خواسته بود)منو از صفحه فیسبوکش خارج کرد که باز هم نتونم ازش اطلاعی داشته باشم تمام پستهاشو بست تا نتونم چیزی بدونم و من با یه ااسم جعلی و کلی وقت گذاشتن تونستم بالاخره به دوستای فیسبوکش اضافه بشم و بفهمم که با کی دوست شده و وقتی فهمیدمو به روش اوردم خیلی تعجب کرد طوری که فکر کرد کار دوستاش بوده و کلی بدد و بیراه به اونا گفته بود بعدم که با اون دختر حرف زدم اون دخترو دعوا کرد که چرا حتی با من حرف زده به من گفت از زندگیم برو بیرون من این دخترو وااسه خوشی میخوام من از عشق بدم میاد پس از این مطمینم که واه تحریک و حالگیریه من موضوع رو به اون دختر نگفته بود چون تصورشم نمیکرد من باخبر بشم و اینکه اگه میخواست اعتماد اون دخترو جلب کنه و خودشو مطلوم نشون بده و احساسات دخترو به دست بیاره خیلی واضح به اون دختر نمیگفت من فقط یه مدت باهاتم به من دل نبند و از همون اول گفته بوده که رابطه جنسیم میخوام یعنی به گفته خودش بعد از من با اون تیپ از دخترا دوست میشه که خودشون میدونن رابطه جنسی جزو رابطست و اصلا نیاز به مخ زنی ندارن که ای خانوم دقیقا اینجوری بود بدون هیچ خجالتی میگفت که من خودم از امیرعلی خواستم ببوستم خودم رفتم خونشون و اصلا خجالتی از این بابت نداشت و بعد از جداییشونم نه بیتابی کرد و نه هیچی حتی هنوز دوستای معمولی هستن با اینکه هم امیر علی بعد از اون با یکی دیگه بود هم اون خانوم یکی دو هفته بعد از این قضیه رفت خونه دوست امیرعلی.... و دلیل جداییشونم این بو که امیر علی گفت من دیدم داره هم وابسطه میشه داره تریپ عشق و عاشقی و حرفای غاشقانه برمیداره منم سریع تموم کردم دوست دختر بعدیشم که از این قبلی بدتر بود و کلا دوهفته باهم بودنو تو دو هفته سکس داشتن و اون خانومم عین خیالش نبوود و بکارتشم تو 16 سالگی از دست داده بودو هنوز همین راهو ادامه میداد اینارو گفتم که بگم اصلا اون دنبال ساپورت عاطفی نیست که بخواد مخ بزنه اتفاقا از این فراریه اون فقط نمیتونه تنها باشه عادت عادت کرده یکی تو زندگیش باشه و میره سراغ ادمایی که نیاز به مخ زدن ندار به قول خودش میره سراغ دخترایی که خوب نیستن

    - - - Updated - - -

    من فکر میکنم حق با امین اقا و سارا خانومه اون درک درستی از عشق نداشت شاید واقعا اونم اسیب دید اما اسیب مربوط به تعریف غلطش از عشق بود فکر نمیکم هیچ زوجی تا به حال 3 4 روز باهم قهر نکرده باش و یا اصلا پیش نیومده باشه که از عصبانیت چند ساعت یا چند روز باهم حرف نزده باشن و بعد موضوع حل شده و حتی عاشقانه تر به هم نزدیک شدن اما اون قهر 3 روزه مارا شکستن قلب و بی وفایی و بیخود بودن عشق تعریف میکنه تو تعریف اون همه خوبیا مطلقه و معشوق اون موظفه همه خوبیارو یکجا داشته باشه و اگه نداشت مستحق تنها شدنه سختگیریش به هردومون اسیب زد امیدوارم یه روز اینو درک کنه

  4. #83
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 21 فروردین 94 [ 22:39]
    تاریخ عضویت
    1392-2-24
    نوشته ها
    136
    امتیاز
    1,967
    سطح
    26
    Points: 1,967, Level: 26
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 33
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    42

    تشکرشده 182 در 88 پست

    Rep Power
    27
    Array
    دوست من سلام
    من ديشب خيلي به مطالب واتفاقات شما فکرکردم والانم که پاسخ شمارو شنيدم بازم فکرم مشغول شد .... تاسف خوردن ازگذشته با همه فراز ونشيب اش درحال حاضر به شما کمکي نميکنه وجداي از اينکه طرفين به چه ميزان مقصربودن شرايط ره به عقب برنمبگردونه ....خواهرمن سعي کن گرچه حتم دارم که بسيار کارسختي ست کمتر بهش فکرکني وديگه دنبال واکاوي داستان وپيدا کردن مقصرنباشي چون ذهن شمارو درگير مسائلي ميکنه که درحال حاضر قطعا به شما کمک نخواهد کرد وجز فرو رفتن در روياهاي گذشته وزنده نگه داشته شدن خاطرات خيري نداره .... وغوطه ورشدن درگذشته اي که ديگه وجود خارجي نداره زندگي ات رو تباه ميکنه .... سعي کن درحال حاضر به ادامه تحصيل خودت فکرکني و باورداشته باشي که خداوند مهربان فرد مناسب وهم شان شما رو برايتان درنظر خواهد گرفت شايد اين يک تلنگري براي شما باشد که به نقاط ضعف رفتاري وشناختي از خودتان ونحوه ارتباط با جنس مخالف البته به عنوان همسر زندگي تان پي ببريد ... ازگذشته خداحافظي کن واون رو با همه خاطرات تلخ وشيرين اش پشت سربذار ....من برات دعا ميکنم واميدوارم بتوني فرد مطمئن وبا شخصيتي درکنارخود پيدا کني ....!

  5. 3 کاربر از پست مفید ardeshirk تشکرکرده اند .

    del (سه شنبه 21 آبان 92), minajoon (سه شنبه 21 آبان 92), اشنای قدیمی (سه شنبه 21 آبان 92)

  6. #84
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 02 آذر 94 [ 10:10]
    تاریخ عضویت
    1392-8-09
    نوشته ها
    227
    امتیاز
    2,683
    سطح
    31
    Points: 2,683, Level: 31
    Level completed: 56%, Points required for next Level: 67
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    1,932

    تشکرشده 348 در 164 پست

    Rep Power
    35
    Array
    عزیر من ماجرای شما رو دنبال کردم
    به خودت بیا تو که با عزت نفس اون رو پس ردی الان اسیر عداب وجدان چی هستی ؟
    من دوستم شبیه شما بود یادمه میگفت وقتی چشمم رو رو گناه بستم واون رو طرد کردم بعد از یه مدت خدا جلو پام مردی رو قرار داد که انقدر خوب بود که در حد منه گنه کار نبود اون مرد خوب الان شوهرشه و همیشه می گه من یه قدم برا خدا بر داشتم اون(خدا)دنیا رو به پام ریخت....
    همیشه این جدایی ها یه دوره غم و سوگواری داره مثل کسی که طلاق می گیره می مونه خوب فرض کن شما از هم طلاق گرفتید یکسال سوگواری برای جدایی کافی نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    حلا چشمات رو باز کن ببین هدیه خداوند به تو چیست؟شاید مدتهاست که خدا جلوی شمانت هدیهای قرار داده و تو نمی بینی

    - - - Updated - - -

    عزیر من ماجرای شما رو دنبال کردم
    به خودت بیا تو که با عزت نفس اون رو پس ردی الان اسیر عداب وجدان چی هستی ؟
    من دوستم شبیه شما بود یادمه میگفت وقتی چشمم رو رو گناه بستم واون رو طرد کردم بعد از یه مدت خدا جلو پام مردی رو قرار داد که انقدر خوب بود که در حد منه گنه کار نبود اون مرد خوب الان شوهرشه و همیشه می گه من یه قدم برا خدا بر داشتم اون(خدا)دنیا رو به پام ریخت....
    همیشه این جدایی ها یه دوره غم و سوگواری داره مثل کسی که طلاق می گیره می مونه خوب فرض کن شما از هم طلاق گرفتید یکسال سوگواری برای جدایی کافی نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    حلا چشمات رو باز کن ببین هدیه خداوند به تو چیست؟شاید مدتهاست که خدا جلوی چشمانت هدیه های قرار داده و تو نمی بینی

  7. 3 کاربر از پست مفید کاغذ بی خط تشکرکرده اند .

    del (سه شنبه 21 آبان 92), minajoon (سه شنبه 21 آبان 92), اشنای قدیمی (سه شنبه 21 آبان 92)

  8. #85
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 20 دی 00 [ 13:07]
    تاریخ عضویت
    1390-10-20
    نوشته ها
    1,523
    امتیاز
    24,667
    سطح
    95
    Points: 24,667, Level: 95
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 683
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,759

    تشکرشده 3,304 در 1,073 پست

    Rep Power
    220
    Array
    سلام عزیزم
    من فکر می کنم اون هر لحظه احساسش تو همون لحظه رو بهت میگه
    یه روزی بهت تمایل شدید داشت
    اما الان حس تنوع طلبی و خوش گذرونیش باعث شده بخواد رابطه های دیگه رو هم تجربه نکنه
    چیزی که مهمه اینه که تا وقتی از یک رابطه مطمئن نشدی نباید وارد رابطه جنسی بشی . مطمئنا اگر رابطه نداشتی الان اینقدر اذیت نمی شدی .
    اما الان هم دیر نشده دیگه نه بهش زنگ بزن نه اس بده بذار 1 سال بگذره و اون فکر کنه که دیگه چرا از شما خبری نیست ؟اون وقته که برگرده اما دیگه شما به سمتش نرو . چون آدمی که بخواهد با دعوای کوچیک کلا همه چی رو تموم کنه و خیانت کنه تو زندگی هم که برین زن و شوهر بشین این کارهاشو تکرار می کنه
    خدا رو شکر که زود فهمیدی و شناختیش
    ببین آدمها از دست هم عصبانی میشن و خیلی موقع ها اختلاف نظر پیش می یاد ولی کسی که بعدش چنین عکس العملهایی نشون میده قابل اعتماد نیست
    وقتتو با چیزای دیگه پر کن و دنبالش نباش که الان با کیه و ...

    خودتو دوست داشته باش

  9. 3 کاربر از پست مفید zendegiye movafagh تشکرکرده اند .

    minajoon (سه شنبه 21 آبان 92), sanjab (سه شنبه 21 آبان 92), کاغذ بی خط (سه شنبه 21 آبان 92)

  10. #86
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 08 دی 92 [ 21:12]
    تاریخ عضویت
    1392-6-30
    نوشته ها
    45
    امتیاز
    373
    سطح
    7
    Points: 373, Level: 7
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    43

    تشکرشده 24 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array
    دوستان فکر اتنقام ارومم نمیداره گاهی میخوام بهش زنگ بزنمو همه بدیهاشو بگمو همه احساسمو خالی کنم اما فکر کنم با اینکار بهش یاد اوری میکنم که هنوز برام مهمه اصلا اروم نمیشم باید رو درسم تمرکز کنم اما همش تو فکر انتقامم یه ثانیه نمیتونم تصور کنم که الان خوشحاله تازه فهمیدم ماشین خریده و تمام شیشه هاشو دودی کرده معلوم نیست هر روز چه کثافت کاریایی با دخترای دیگه میکنه لجم میگیره که انقدر راحته من عشقم این بود اینهمه راهو تنها به خاطر اون برم یه شهر دیگه و باهاش پیاده قدم بزنمو مثل کودنا از اینده بگم اما اون حالا هر روز یکیو میشونه تو ماشینشو به هوسبازیش ادامه میده اخه پس خدا کجاست؟باشه من اشتباه کردم اما اون نکرده؟چرا اون باید این همه ریلکش باشه و من بعد از یه سال اینجوری داغون؟چون دخترم؟این انصافه؟اگه حتی یه بار ازم عذرخواهی میکرد حتی یه بار میگفت فهمیدم تو با بقیه فرق داشتی اشتباه کردم حد اقل ازم میخواست حلالش کنم اینهمه نمیسوختم اما با اینکه بدبختم کرده حتی ازم طلبکاره چشم دیدنمم نداره خدا لعنتش کنه

    - - - Updated - - -

    توی دانشگاه یکی ازم پرسید کسی تو زندگیم هست یا نه من گفتم نه اما فکرش هنوز هست مثله خوره تو جونمه نمیتونم به هیج کسی فکر کنم خودمو به موجود حقیر میدونم که لیاقت هیچیو ندارم منو له کرد حس میکنم باید به هرکسی میاد تو زندگیم توضیح بدم که چه خطاهایی کردم و اونم حق داره هر مارکی خواست بهم بچسبونه به اون ادم حق میدم اما همه نفرتو خشمم میره سمت امیرعلی به این هم کلاسمم گفتم من میخوام تنها باشم اخه راجع به من چی فکر میکنن؟یه دختر افسرده که میخواد تنها باشه(حتی اجازه ندادم قصدشو از این سوال بگه چون چه ازدواج بود چه دوستی به حالم فرقی نمیکرد ) اما اگه هرچی جز اینو میگفتم عذاب وجدان میگرفتم چون فکر رابطه قبلیم هنوز هست درست انگار هنوز توی اون رابطم الان یه سال و خورده ای گذشته دیگه نمیدونم کی قراره راحت بشم به خودکشی فکر میکنم اما دلم واسه مادرم میسوزه

  11. #87
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 28 مرداد 95 [ 11:31]
    تاریخ عضویت
    1392-7-29
    نوشته ها
    211
    امتیاز
    3,415
    سطح
    36
    Points: 3,415, Level: 36
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 85
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    320

    تشکرشده 515 در 170 پست

    Rep Power
    35
    Array
    دختر خوب همون بهتر که این رابطه تموم شد
    این آقا از اول هم مرد زندگی نبود
    آدمی که از اولین دیدار دست شما رو می بوسه معلومه که رابطه جنسی میخواد
    الان زن و شوهر که عقد میکنن چند روز طول میکشه حس راحتی بهشون دست بده
    اما در مورد شما منت کشی شما کاملا اشتباه بوده و فقط خواسته ازت سو استفاده کنه
    در مورد حال الانت هم بهتره سعی کنی اون آقا رو فراموش کنی و به آینده بهتر فکر کنی
    تموم شدن درست و شغل آیندت (با توجه به رشته خوبی که داری مسلما موقعیت اجتماعی خوبی خواهی داشت)
    در مورد شیوه فراموش کردن راه های زیادی وجود داره به راحتی میتونی این کارو انجام بدی
    بعدش سعی کن خودتو سرگرم کنی توی این شرایط که کسی ترکت میکنه اعتماد به نفس آدم میاد پایین
    بهتره سعی کنی به زندگی عادی برگردی به خانواده خودت و دوستای دخترت نزدیک تر بشی خودتو با چیزایی که دوست داری سرگرم کنی موفقیت توی این شرایط برای تو بهترین درمانه
    موفقیت توی درس و پیشرفت
    اینطوری هم سرگرم میشی و هم اعتماد به نفست میره بالا
    اما اصلا سعی نکن کس دیگه ای رو جایگزین کنی چون توی زندگی ایندت به مشکل برمیخوری
    حتی اگر این دوستی به ازدواج ختم میشد بازم امید زیادی نبود
    ازدواج از طریق دوستی راه مناسبی نیست و نمونه های زیادی رو دیدیم که به شکست منجر شده چون با احساسات جلو میرن و هیچ عقل و منطقی در کار نیست
    توی این شرایط فقط سعی کن از خدا کمک بگیری و توبه کنی خیلی بهت کمک میکنه و آرامش زیادی بهت میده
    امیدوارم هر چه زودتر حالت بهتر بشه

  12. 2 کاربر از پست مفید mis-marjan تشکرکرده اند .

    minajoon (سه شنبه 05 آذر 92), zendegiye movafagh (دوشنبه 04 آذر 92)

  13. #88
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 03 آذر 92 [ 22:35]
    تاریخ عضویت
    1392-2-04
    نوشته ها
    40
    امتیاز
    556
    سطح
    11
    Points: 556, Level: 11
    Level completed: 12%, Points required for next Level: 44
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    24

    تشکرشده 61 در 26 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام
    داستان شما هم تا حدودی شبیه به رابطه من بود.
    متاسفانه رابطه جنسی قبل ازدواج همه چیزو خراب میکنه.
    و اما شما سمت ایشون نرو
    چون این اقا رابطه جنسی براش شده یه تفریح و برای اینکه هم خودشو و هم شمارو گول بزنه میگه مقصر تویی.
    اما یه نکته لطفا در این زمان وارد رابطه جدید حتی ازدواج هم نکنین.چون به هیچ عنوان نمیتونین.باید اول این رابطه فراموش بشه یا حداقل کمرنگ بشه که بعید میدونم بتونین فراموش کنین مثل همین چیزی که الان سر من اومده

  14. 4 کاربر از پست مفید zendegi-sabz تشکرکرده اند .

    minajoon (سه شنبه 05 آذر 92), کاغذ بی خط (یکشنبه 17 آذر 92), zendegiye movafagh (دوشنبه 04 آذر 92), خانوم مجرد (پنجشنبه 07 آذر 92)

  15. #89
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 20 دی 00 [ 13:07]
    تاریخ عضویت
    1390-10-20
    نوشته ها
    1,523
    امتیاز
    24,667
    سطح
    95
    Points: 24,667, Level: 95
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 683
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,759

    تشکرشده 3,304 در 1,073 پست

    Rep Power
    220
    Array
    اصلا متعجب نباشید بهترین و کاملترین انسانها هم وقتی تو یه رابطه شکست می خورن ناراحت میشن
    اما خواهشا
    وقتتونو مفید پر کنید تا یه روز در آینده به حال گذشتتون افسوس نخورید و پشیمون نباشید ازین که وقتتونو سر فکر کردن به اون آقا گذروندید
    بهتره درستونو خوب بخونید و کلاسهای دیگه برید ورزش و ...
    فعلا هم به هیچ عنوان وارد رابطه جدید نشید که فقط اشتباهه
    گذر زمان همه چی رو براتون آسونتر می کنه

  16. کاربر روبرو از پست مفید zendegiye movafagh تشکرکرده است .

    minajoon (سه شنبه 05 آذر 92)

  17. #90
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 09 دی 92 [ 23:24]
    تاریخ عضویت
    1390-7-21
    نوشته ها
    22
    امتیاز
    1,727
    سطح
    24
    Points: 1,727, Level: 24
    Level completed: 27%, Points required for next Level: 73
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    11

    تشکرشده 14 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام مینا خانم من داستان زندگیت رو خوندم و واقعا درس گرفتم.خدا بهت صبر بده.باید یه نکته ای رو بهت بگم که همه ی پسرها به رابطه جنسی فکر میکنن همه پسرها توی ذهنشون این قضیه هست اما همه پسرها زابطه قبل از ازدواج را ترجیح نمیدن چون یه ترسی توی دلشون هست که مانع این عمل خلاف میشه.اون پسر واقعا هدفش سواستفاده بوده.انشالله با یه فرد خوب آشنا بشی شماره موبایلت هم عوض کن.ایمیلت هم پاک کن.موفق باشی.

  18. کاربر روبرو از پست مفید sss1991b تشکرکرده است .

    minajoon (سه شنبه 05 آذر 92)


 
صفحه 9 از 10 نخستنخست 12345678910 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:05 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.