به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 8 از 10 نخستنخست 12345678910 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 71 تا 80 , از مجموع 97
  1. #71
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 93 [ 11:18]
    تاریخ عضویت
    1392-3-26
    نوشته ها
    1,155
    امتیاز
    3,537
    سطح
    37
    Points: 3,537, Level: 37
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 113
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    153

    تشکرشده 2,575 در 920 پست

    Rep Power
    0
    Array
    مینا ازش نخواه که برگرده. مردی که عادت کرده به ارتباطهای جنسی متعدد مطمئن باش و قطع و یقین بدان که بعد از ازدواج هم این کار را خواهد کرد. این یک داستان واقعی است :

    خانمی که ماه آخر بارداری اش بود یک شب از ماشین خودش پیاده شد تا برود طرف دیگر خیابان و وارد ساختمانشان شود. ناگهان متوجه شد شوهرش به همراه زنی غریبه با هم وارد ساختمان شدند و رفتند توی آپارتمان این زوج.
    زن همه چیز را فهمید و دیگر نتوانست راه برود. خانمی کمکش کرد و او را توی ماشینش برد. زن بلاخره خودش را به خانه پدرش رساند و همه چیز را گفت. مادر و پدر از او مراقبت کردند تا بچه به دنیا آمد و یک ساله شد. اما زن دیگر دوست نداشت به آن خانه نفرین شده برگردد و یک بچه روی دستش مانده بود.

  2. کاربر روبرو از پست مفید نوروزیان. تشکرکرده است .

    minajoon (شنبه 18 آبان 92)

  3. #72
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 شهریور 96 [ 07:29]
    تاریخ عضویت
    1390-9-26
    نوشته ها
    86
    امتیاز
    4,735
    سطح
    43
    Points: 4,735, Level: 43
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 12.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    149

    تشکرشده 135 در 57 پست

    Rep Power
    0
    Array
    مينا جان اين حالاتي كه اكنون داري كاملا طبيعي است، چون خودت را مقصر مي داني، ولي اين اشتباه تو فقط از روي سادگيت بود. براي اينكه دنيا و آدمها را خوب مي ديدي ولي واقعيت چيز ديگري است. هر انساني دنبال منافع شخصي خودش است و اين كاملا طبيعي است. مگر نمي بيني كه هر زوجي حتي با شروع عاشقانه بعدا با هم درگيري پيدا مي كنند. چون هر يك دنبال منافع خود هستند. ازدواج يك قرارداد است كه در آن طرفين ذينفع مسائل عاطفي جنسي و مالي خواهند شد و اين يك بده بستان است و هرگز قرار نيست يك نفر سرويس دهند و ديگري سرويس گيرنده باشد.
    به خودت زمان بده قبل از اينكه فكر ازدواج باشي بايد بهبود پيدا كني بايد درك كني خوشبختي و خوشي تو وابسته به فرد ديگري نيست. بعد از بهبودي ممكن است اصلا معيارهاي تو براي ازدواج تغيير كرده باشد. در آن صورت ديگر هيچ كسي را به آن مرد مقايسه نخواهي كرد. آن زمان مي تواني حق و حقوق خودت را بشناسي و براي آن دفاع كني
    اين را يادت باشد تو حق اشتباه داري و حق تكرار آن را نداري تو بايد از هر اشتباهي درسي بگيري كه زندگيت را پيش ببري و زندگي هم چيزي جز آموختن نيست.
    بعد از بهبودي به راحتي گذشته ها را به ياد خواهي آورد، نگران نباش حتي اگر خودت تلاش هم نكني به مرور زمان حالت خوب خواهد شد ولي اين پروسه شايد چندين سال طول بكشد مگر آنكه خودت به خودت كمك كني و ذهن و فكرت را جهت دهي

  4. کاربر روبرو از پست مفید سارا 2010 تشکرکرده است .

    minajoon (یکشنبه 19 آبان 92)

  5. #73
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 08 دی 92 [ 21:12]
    تاریخ عضویت
    1392-6-30
    نوشته ها
    45
    امتیاز
    373
    سطح
    7
    Points: 373, Level: 7
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    43

    تشکرشده 24 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array
    دوستان ممنون از کمکاتون یه سوال دارم اگه به جای من اون یه تاپیک زده بود و گفته بود با یه دختری 2سسال بودمو رابطه جنسی داشتیم ولی دختر اسیب فیزیکی ندیده و الان دعواهامون خیلی زیاده و من میخوام ازش جدا شم اما اون خیلی مقاومت میکنه نمیگفتین جدا شو؟اخه من خیلی از تاپیکارو دیدم بعضی جاها پسرا اومدن مشورت کردن و بازم اکثرا گفتن جدا شو ایا اون وظیفه داشت با من بمونه وقتی احساسی بهم نداره؟ایا بازم اونو مقصر میدونستید؟

  6. #74
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 93 [ 11:18]
    تاریخ عضویت
    1392-3-26
    نوشته ها
    1,155
    امتیاز
    3,537
    سطح
    37
    Points: 3,537, Level: 37
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 113
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    153

    تشکرشده 2,575 در 920 پست

    Rep Power
    0
    Array
    پسری که چنین کاری با احساسات و بدن یک دختر می کند قطعا مقصر است. من اگر بودم می گفتم جدا شو تا بیشتر از این به دختر آسیب نزند. در واقع به نفع دختر است.

  7. 2 کاربر از پست مفید نوروزیان. تشکرکرده اند .

    minajoon (دوشنبه 20 آبان 92), titititititi (دوشنبه 20 آبان 92)

  8. #75
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 08 دی 92 [ 21:12]
    تاریخ عضویت
    1392-6-30
    نوشته ها
    45
    امتیاز
    373
    سطح
    7
    Points: 373, Level: 7
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    43

    تشکرشده 24 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط نوپو نمایش پست ها
    پسری که چنین کاری با احساسات و بدن یک دختر می کند قطعا مقصر است. من اگر بودم می گفتم جدا شو تا بیشتر از این به دختر آسیب نزند. در واقع به نفع دختر است.
    ممنون از جوابتون نوپو گرامی

  9. #76
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 28 بهمن 94 [ 01:16]
    تاریخ عضویت
    1392-7-27
    نوشته ها
    163
    امتیاز
    2,623
    سطح
    31
    Points: 2,623, Level: 31
    Level completed: 16%, Points required for next Level: 127
    Overall activity: 8.0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    41

    تشکرشده 271 در 111 پست

    Rep Power
    31
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط minajoon نمایش پست ها
    دوستان ممنون از کمکاتون یه سوال دارم اگه به جای من اون یه تاپیک زده بود و گفته بود با یه دختری 2سسال بودمو رابطه جنسی داشتیم ولی دختر اسیب فیزیکی ندیده و الان دعواهامون خیلی زیاده و من میخوام ازش جدا شم اما اون خیلی مقاومت میکنه نمیگفتین جدا شو؟اخه من خیلی از تاپیکارو دیدم بعضی جاها پسرا اومدن مشورت کردن و بازم اکثرا گفتن جدا شو ایا اون وظیفه داشت با من بمونه وقتی احساسی بهم نداره؟ایا بازم اونو مقصر میدونستید؟
    چون از بدنت و احساساتت سوء استفاده کرده و قصد خواستگاری کردن و ازدواج به معنای واقعی هم نداشته و فقط باهات بازی درآورده به هرحال مقصر هست. خودش الان مثلا چه ضرری کرده؟؟؟!! فقط به تو قناعت کرده و نه دخترای دیگه؟!!! بدنش دست خورده؟!!! احساساتش لطمه خورده؟!!! خیر هیچ کدوم.

  10. #77
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 08 دی 92 [ 21:12]
    تاریخ عضویت
    1392-6-30
    نوشته ها
    45
    امتیاز
    373
    سطح
    7
    Points: 373, Level: 7
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    43

    تشکرشده 24 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Aminn نمایش پست ها
    چون از بدنت و احساساتت سوء استفاده کرده و قصد خواستگاری کردن و ازدواج به معنای واقعی هم نداشته و فقط باهات بازی درآورده به هرحال مقصر هست. خودش الان مثلا چه ضرری کرده؟؟؟!! فقط به تو قناعت کرده و نه دخترای دیگه؟!!! بدنش دست خورده؟!!! احساساتش لطمه خورده؟!!! خیر هیچ کدوم.
    امین اقا اون ادعا میکنه که من به احساسش لطمه زدم از عشق متنفرش کردم اینارو به دوست دخترای جدیدشم گفته گفته من بعد از مینا نمیخوام عشق و عاشقی تو زندگیم باشه فقط میخوام تنها نباشم به خودمم میگه ازت متفرم چون تو دل منو شکستی و از عشق متنفرم کردی اون کاملا خودشو حق به جانب میدونه و من نمیدونم شاید واقعا دلشو شکستم اما اگه کاری کردم ناخواسته بوده عذر خواهی کردم گفتم بگو از چی ناراحتی تا جبران کنم اما اون فقط میگه دیگه از چشمم افتادی دیگه دلم شکست دیگه نمیشه و بعدم ازم طلبکار میشه که اینکارارو با احساسش کردم میگه کاری کردی که من به همه میگم عاشق نشید که فقط بد بختیه

  11. #78
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 28 بهمن 94 [ 01:16]
    تاریخ عضویت
    1392-7-27
    نوشته ها
    163
    امتیاز
    2,623
    سطح
    31
    Points: 2,623, Level: 31
    Level completed: 16%, Points required for next Level: 127
    Overall activity: 8.0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    41

    تشکرشده 271 در 111 پست

    Rep Power
    31
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط minajoon نمایش پست ها
    امین اقا اون ادعا میکنه که من به احساسش لطمه زدم از عشق متنفرش کردم اینارو به دوست دخترای جدیدشم گفته گفته من بعد از مینا نمیخوام عشق و عاشقی تو زندگیم باشه فقط میخوام تنها نباشم به خودمم میگه ازت متفرم چون تو دل منو شکستی و از عشق متنفرم کردی اون کاملا خودشو حق به جانب میدونه و من نمیدونم شاید واقعا دلشو شکستم اما اگه کاری کردم ناخواسته بوده عذر خواهی کردم گفتم بگو از چی ناراحتی تا جبران کنم اما اون فقط میگه دیگه از چشمم افتادی دیگه دلم شکست دیگه نمیشه و بعدم ازم طلبکار میشه که اینکارارو با احساسش کردم میگه کاری کردی که من به همه میگم عاشق نشید که فقط بد بختیه
    اون اصلا نمیدونه عاشقی یعنی چی؟!!! یه توهماتی برای خودش تعریف کرده اسمش رو هم گذاشته عاشقی!!!! خیلی لازم نیست با مزخرفاتش فکرتو مشغول کنی.

  12. کاربر روبرو از پست مفید Aminn تشکرکرده است .

    minajoon (دوشنبه 20 آبان 92)

  13. #79
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 شهریور 96 [ 07:29]
    تاریخ عضویت
    1390-9-26
    نوشته ها
    86
    امتیاز
    4,735
    سطح
    43
    Points: 4,735, Level: 43
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 12.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    149

    تشکرشده 135 در 57 پست

    Rep Power
    0
    Array
    مينا جان من با امين موافقم اين مرد اصلا دركي از عشق ندارد ، او فكر مي كند عشق يعني كسي كه بايد خودش را فداي او كند، كسي كه هر كار و هر اشتباهي مرتكب شد ديگران او ببخشند، سرويس دهند و فداكاري كند. مشكل او از طرز فكرش است نه از تو، مشكل او از عدم درك واقعيت است. عشق فداكاري دو جانبه است. عشق باهم رشد كردن است. گاهي تو منافعت را ناديده مي گيري و گاهي طرف مقابل، مشكل از افكار ناپخته و خودخواهانه اوست. اين مرد يك كودك است و راه طولاني براي درك واقعيت ها دارد و بايد رهايش كني تا بفهمد واقعيت زندگي چيز ديگريست و اينكه بهترين رشته تحصيل مي كند يا از خانواده آنچناني است، روي واقعيات و مفهوم زندگي هيچ تغييري نخواهد كرد. بودن تو در كنارش هيچ كمكي به او نخواهد كرد، زندگي آينه عبرت است اين مرد بالاخره واقعيتها را درك خواهد كرد اما شايد 20 سال ديگر وقتي كه ديگر فرصتي براي جبران ندارد.
    اين واقعه براي تو هم درس عبرت است تو هم با اين اتفاق رشد مي كني و حقايق زندگي را درك خواهي كرد، اينكه به هر كسي نمي توان اعتماد كرد و اينكه خانواده ات بهترين دوست و مشاورت هستند و بايد آنها را از مسائلت مطلع كني. اگر از ابتدا با مشورت و همفكري خانواده ات با اين مسئله مواجه شده بودي چون بزرگترهايت تجربه دارند و واقعيت زندگي را درك كرده اند اجازه اين ارتباط را به تو نمي دادند واكنون حال تو اينچنين نبود.
    اين مرد ناپخته است و تا زماني كه حقايق را درك نكند به درد زندگي مشترك نه با تو با هيچ كس ديگري نمي خورد. بگذار برود و خود را آلوده روابط متعدد كند. آنگاه كه پير شد و به گذشته نگاه كند هيچ دست آوردي جز ارتباطهاي نامشروع و شكستن قلب ديگران در توشه ندارد.
    لازم هست كمي خودخواهي را بياموزي، قبل از آنكه عاشق ديگري باشي بايد عاشق خودت شوي بايد خودت را دوست داشته باشي كه بداني حق و حقوقت در روابط چيست. اين كار تو به طرف مقابل هم ياد مي دهد حقايق زندگي را بفهمند
    برايت آرزوي بهبود و خوشبختي دارم

  14. 2 کاربر از پست مفید سارا 2010 تشکرکرده اند .

    Aminn (دوشنبه 20 آبان 92), minajoon (دوشنبه 20 آبان 92)

  15. #80
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 93 [ 11:18]
    تاریخ عضویت
    1392-3-26
    نوشته ها
    1,155
    امتیاز
    3,537
    سطح
    37
    Points: 3,537, Level: 37
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 113
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    153

    تشکرشده 2,575 در 920 پست

    Rep Power
    0
    Array
    این قضیه را بارها دیده ام. چه قضیه ای ؟ پسری مدتی با دختری دوست است و هزار وعده توخالی می دهد. بعد رابطه را با بهانه ای به هم می زند و به سراغ دختر بعدی می رود. خوب دختر دومی می خواهد بداند که آیا این پسر قبلا با کسی بوده است یا نه ؟ دخترهای همیشه می خواهند مسائلی از این دست را راجع به طرفشان بدانند و در واقع یک نوع نگرانی راجع به رابطه های قبلی دارند و شاید هم می خواهند از این طریق کمی راجع به پسر شناخت پیدا کنند.
    خوب اینجا پسرها از فرصت استفاده می کنند. می آیند و از دختر قبلی بلانسبت شما یک شمری یزیدی چنگیز مغولی می سازند و به دختر دومی می گویند که از رابطه قبلی خیلی ضربه عاطفی خورده اند و چه مصائبی که نکشیده اند. اینجا با این کار پسرها با یک تیر چند هدف را می زنند :

    1- حس حسادت و رقابت و نگرانی دختر دومی نسبت به روابط قبلی خود کاهش می دهند و دختر بیشتر به آنها اعتماد می کند.
    2- خود را آدمی مظلوم و بی آزار و ستم دیده نشان می دهند و احساسات دختر دومی را تحریک می کنند. با تحریک احساسات یک خانم و برانگیختن حس انسان دوستی او ، می توانند هر چیزی را از حمایت مالی تا خواهش های جنسی و عاطفی، از خانم دریافت کنند و در واقع دختر یک سرویس دهنده جنسی ، مالی و عاطفی به آنها می شود بدون اینکه متوجه شود چه کلاهی سرش رفته و ول معطل است!

    3- خبرها دهان به دهان می پیچد. پسر ها می دانند که تا چندی بعد از اتمام رابطه دختر به خاطر وابستگی پیگیر آنها است و دورادور از حالشان خبر دارد. بنابراین هم برای حالگیری از دختر و هم برای اینکه او را تحقیر کنند و تمام تقصیرهای خودشان را به گردن او بیندازند ، و نیز برای اینکه دیگر مجبور نباشند در قبال وعده هایشان جوابگو باشند ، این حرف ها را به دوست دختر دومی می زنند تا دهان به دهان بچرخد و به گوش دختر اولی برسد.

    4- پسرها با ابراز انزجار ! و برائت ! از رابطه قبلی شان و قصه بافی ای که توضیحش را دادم خودشان را افرادی وفادار و خواهان دختر جدید نشان می دهد. کاری می کنند که دختر هیچ شکی به آنها نکند و روی ابرها پرواز کند که وای چه عاشق دلباخته ای نسیبم شده ! اصلا هیچ دختر دیگری به چشمش نمی آید و فقط من را می خواهد!

    - - - Updated - - -

  16. 2 کاربر از پست مفید نوروزیان. تشکرکرده اند .

    Elena1994 (دوشنبه 20 آبان 92), minajoon (دوشنبه 20 آبان 92)


 
صفحه 8 از 10 نخستنخست 12345678910 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:15 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.