مرسی‌ از جواب به جاتون ،الان اولین خواستهِ من از اون دادن آرامش به منِ چیزی که تو خونهً پدرم کم تجربه کردم ، چطور اینو مطرح کنم؟شنیدم مرد‌ها متوجهٔ جملات در لفافه نمی‌شن و در ثانی‌ من نمی‌خوام بهش بگم که خونهً پدرم چه وضعیتی دارم و در حالی‌ که از وضع موجود متنفرم اظهار خوشحالی‌ می‌کنم و حتی بهش میگم آرزو دارم شوهرم مثل پدرم باشه...چیکار کنم مجبورم صورتمو با سیلی‌ سرخ نگاه دارم دیگه،