سلام
من تاپیک های شمارو دورادور دنبال کردم
متاسفانه در تمام موارد شما خودتون رو حق به جانب می دونید و به قول دوستان بیشتر دنبال تایید شدن حرف خودتون هستید
منم مثل شما مردم و از کار خیلی خیلی خسته میشم
اما همیشه در ذهنم اینه که به زنم محبت کنم و خستگی کار رو در خونه فراموش کنم ( البته زن ندارم اما همین رویه نسبت به افراد خانوادم برقراره )
یه زن نیاز به محبت مردش داره
شما بهش بگید عزیزم ، عشقم و ... چی میشه ؟ کوته فکریه ؟!
بعضی موقع ها بغلش کنی ، موهاشو نوازش کنی و ... اتفاقی میافته ؟ از غرور مردونت کم میشه ؟
شما زندگی مشترک رو با محل کارت اشتباه گرفتی
شما به توجه نیاز داری اما به توجه همسرت دیگه کاری نداری
یادمه یه تاپیک زدی که همسرت رفته با پسر خاله و دختر خاله ها نشسته بازی کنه ، از شدت ناراحتی از خونه زدی بیرون و ...
حالا همون نیاز به توجه رو که همسرت نیاز داره رو ضروری نمی بینی
شاید یکم متنم تند بود ، اما شما بزار به حساب اینکه دوستت داریم نمی خوایم زندگیت به مشکل بر بخوره








علاقه مندی ها (Bookmarks)