به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 27

Threaded View

  1. #26
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 17 خرداد 93 [ 14:40]
    تاریخ عضویت
    1392-8-28
    نوشته ها
    17
    امتیاز
    485
    سطح
    9
    Points: 485, Level: 9
    Level completed: 70%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    31

    تشکرشده 38 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط صبا_2009 نمایش پست ها
    سلام مجدد
    امکانش هست که همسرتون برای پذیرش یه دانشگاه اقدام کنند و بعد از کسب پذیرش ویزاشون رو از همراه به ویزای دانشجویی برای خودشون تغییر بدن؟
    با سلام و تشکر از همراهی شما
    امکانش هست ولی دوتا مشکل وجود داره، اول اینکه این کار فایده ای نداره. ایشان ویزای دانشجویی بجای ویزای همراه داشته باشه فرقی در وضعیت موجود ما نمی کنه چون با ویزای دانشجویی هم اجازه کار بیش از 300 یورو در ماه نیست ولی مشکل عمده اینه که کار نیست! و مسئله دوم اینکه ایشان الان هر رشته ای رو بخواد شروع کنه نمی تونه 2 ساله تموم کنه! ما فقط دو سال دیگه اینجا هستیم.

    نقل قول نوشته اصلی توسط N.I.K.I نمایش پست ها
    سلام.
    با همسرتون درباره ادامه تحصیل صحبت کردید؟ ایشون کلا قصد ادامه تحصیل را دارند یا خیر؟ حالا چه خارج از کشور و چه در اینده در کشور خودمون.
    سلام و تشکر از پیگیری شما
    متاسفانه ایشان نه تنها تصمیمش رو برای درس نخوندن گرفته بلکه استخاره هم کرده و خیلی بد اومده
    امروز هم هر دوتاییمون داغون هستیم، مطمئنم تحمل اون از این وضعیت هر چه زودتر تموم میشه و اونوقت دیگه کم می آره و با کوچکترین مسئله ای از کوره در میره.
    فکر می کنم باید هر طور شده یک مشغله ای براش ایجاد بشه.

    دیشب مجدد باهم در مورد چیزهای دیگه صحبت کردیم، مثلا حضور در مدرسه (به پیشنهاد یکی از دوستان در همین تاپیک) چیزی نگفت ولی معلوم بود استقبال نکرد. میگه که چی بشه!
    یکی از دوستان جمله درستی رو بکار برد: خانمم الان، زندگیشو داره، بچه شو داره، اینجا هم از دوستان و فامیل دوره و هم مشکل مالی اجازه نمیده خیلی بتونیم مانور داشته باشیم به همین علت دچار افسردگی و روزمرگی شده!

    فکر کنم خانم ها باید همچنان پیشنهادهایی برای گفتن داشته باشن

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط del نمایش پست ها
    فقط میتونم به همسرتون تبریک بگم بابت انتخاب مرد مدیر و مدبری مثل شما که اولویت اول اهدافش، خانواده اش و نشاط و شادابی زندگیش و همسر و فرزندش هست!
    آقای رها؛ من مطمئن هستم با هوش و ذکاوتی که دارید یه راهی برای این مساله تون پیدا میکنید.
    سلام و تشکر
    ایشان هم خانم بسیار خوبی هستند من برای رسیدن به ایشان 2 سال دربه در آویزونشون بودم. اون موقع من یک دانشجوی لیسانس ساده بدبخت بودم (البته الان هم چندان فرق نکرده و فقط عضویتم در هیات علمی دانشگاه قطعی شده) با این حال من همیشه خدا روشکر می کنم از این ازدواج و داشتن همسر مهربانی مثل ایشان.

    متشکرم

  2. کاربر روبرو از پست مفید raha2007 تشکرکرده است .

    del (شنبه 02 آذر 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:14 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.