با تشکر از تمام دوستان
والا نظر من اینه ماندن تو این رابطه در این وضعیت که هم خانواده من و هم خانواده انها به من شک کردن اصلا به صلاح نمیدونم.
چون هم خانواده من و خانواده ایشان بسیاز مذهبی هستن
چون اگه بفهمن صد در صد مانع ازدواج ما میشن.
اما من قصدم ازدواجه.
اگه قصدم هوس بازی بود که ادامه میدادم .
اگه نتونم باهاش ازدواج کنم هیچوقت خودمو نمیتونم ببخشم.
به خاطر رابطه جنسی که باهاش داشتم اگه بهم نرسیم
نمیتونم تو چشماش نگاه کنم.
چون اون به خاطر اینکه دلم نشکنه حاظر به این کار شد.چون من ناراحت بودم از دستش......هیچوقت خودمو به خاطر کاری که کردم نمیتونم ببخشم.
به خدا فکر کردنش برام عذاب اوره.
دوستان از سرنوشت الان من عبرت بگیرین.
من کسی بودم که میگفتم بالاتر از زنگ زدن نمیرم جلو.
شیطان کمکم دام فراهم میکنه
اون بدجور به من وابسته شده.
حاظر هر کاری برام بکنه.
نمیخوام نابود بشه .
نمیخوام ....
چیکار کنم .
از طرفی هم ماندن تو این رابطه خوب نیست








علاقه مندی ها (Bookmarks)