سلام
اول از همه سرافراز جان خوبی خواهرم؟؟؟چی شدی آخه؟؟؟:( ان شالله بلا دور باشه ببینم صدقه کنار گذاشتی؟؟پشت فرمون میشی آیه الکرسی بخون همیشه....
دوم
اینقد بدم میاد از آدمای سینوسی بگم ، چی بگم ؟دم دمی ،بی ثبات، چمیدونم یکی مثل اینجانب خودم
تا یه نمه زندگی روشو اونور میکنه بدبخت عالم میشیم تا باز میچرخه سمتمون از ما خوشحال ترو خوشبخت تر نیست
تا همین یک هفته پیش دلم میخواست بمیرم له شم اصلا تصادف کنم ولی حالا چشم شیطون کور بزنم به تخته اوضاع خوبه قصد مردن ندارم
چه بی خودی ما خانوما زود دق میکنیم و زودی هم شکوفا میشیم
کلی دکوراسیون خونه رو عوض کردم تا حالم عوض شه انگار بی تاثیر نبود هرچند جناب همسر(که میدونم جهت مشاهذه این پست 100%تشریف میارن و الان در حال خوندن هستن)بی تاثیر در حال بد اون روزا و خوب الان نیست
ای داد از این زمونه
- - - Updated - - -











علاقه مندی ها (Bookmarks)