به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 55

Threaded View

  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 21 فروردین 94 [ 22:39]
    تاریخ عضویت
    1392-2-24
    نوشته ها
    136
    امتیاز
    1,967
    سطح
    26
    Points: 1,967, Level: 26
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 33
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    42

    تشکرشده 182 در 88 پست

    Rep Power
    27
    Array
    دوست من سلام
    من تايپيک شمارو خوندم .... ببين همه ما آدمها بسته به محيطي که تربيت ميشيم خوي وخصلت خاصي پيدا ميکنيم واين تفاوت ها حقيقت محض زندگي است يه سري موارد هست که بايد بپذيريم وپذيرفتنش برامون مشکلي ايجادنميکنه اگه خودمون حساس نشيم ...! حالا چند تا سوال وچند تا جواب براي تجزيه وتحليل موضوع ..... ايشون ذاتا شکاک هستن ؟ ايشون ذاتا پرخاشگر وتند خو هستند ؟ ايشون ذاتا بدبين وزور گو هستن؟ سعي کن به سوالهاي من فکرکني .....
    حالا ...! مردها دراوايل نامزدي به چند دليل که : 1_ علاقه شديد توام با نا امني ( چون همديگه رو کامل نميشناسيد ؛ هنوز عقد نکرديد ؛ احتمال منصرف شدن وجود داره ؛ احتمال باختن عشق توسط عوامل ديگه وديگران وجود داره ) حساس ميشن وخانمها اغلب تصور ميکنن اين بد بيني است البته بعضي موقع ها هم ما خودمون بخاطر رفتارهاي ناشيانه باعث اوج گرفتن اين حساسيت ميشيم 2_ دوري از هم واطلاع نداشتن از مشغله هامون ؛ محيط هايي که دراونقرارميگيريم ؛ سرگرمي هامون وهمچنين ارتباطات مون ودوستان مون سبب نگراني هاي دروني ميشه که اغلب بصورت گيردادن وپرس وجو نمود ميکنه البته بايد نا امني ومحيط بد جامعه رو که همه ما روزانه مشاهده ميکنيم بايد به اون اضافه کنيم 3_ نشان دادن حس تملک وبرتري .... خوب دوست من ميبيني که اين موضوع خيلي هاهم عجيب وغريب نيست همه ما خودمون رو قبولل داريم ودوست نداريم استقلال مون مخدوش بشه ولي بايد فکرکنيم که هميشه کسايي هستند که چون درکنارما نيستند ومارو دوست دارن ودلايل ديگر ... نگران ما هستند يه مثال ... اگه شما زمان رانندگي مادرتون پيش شما باشه کمتر بهتون گير ميده ولي وقتي کنارتون نباشه مدام نصيحت ميکنه اطلاعات ميخواد سفارش ميکنه وهزار تا گيرهاي ديگه که ممکنه حوصله شمارو سر ببره اين بي اعتمادي به شما نيست نگراني ونبودن درکنار شماست ... طولاني شد منظورم اينه موضوع خيلي ساده ست وقابل درک البته سن شما هم هنوز پخته نسيت وممکنه با لجاجت ها وبعضي رفتارهاي خودتون ناخواسته اون رو بيشتر وارد اين فضا بکنيد ... دوست عزيز همه اين مواردي که شما گفتيد با شروع زندگي مشترم وشناخت بيشتر ومحک زدن همديگه در شايط هاي مختلف ازبين ميره وبعداز مدتي چنان به آرامش ميرسين که ديگه حرفايي از اين جور مسائل که شما ميگيد شکاکي وبدبيني و... وجود نداره ضمنا تقاضا دارم به شخصيت مردانه اش احترام بذاري ووانمود کني که تبعيت از همسر رو داري وبي خودي وسرمسائل پيش پا افتاده از اعتبارخودتون وزندگي تون خرج نکني ... درپايان بايد بگم که موضوع قد نيز چيزي نيست که تو رو از خوشبختي دورکنه ....
    دوست من ضمن اينکه به مطالبي که عرض شد خوب فکرکني ودقت کني خودت هم نياز هست ببيني اهدافتت از زندگي چيه انتخاب همسر انتخاي وسفارش غذا نيست همه محسنات در يک فرد جمع نميشه بالاخره همه ما معايبي هم داريم که ميتونيم با اونا خوشبخت بشيم بسته به اين داره ما دنبال چي ميگرديم وچي ميخواهيم ... من قصدم تاييد ويا عدم تاييد همسر شما نيست بلکه واکاوي موضع هست تا ببيني وقتت وانرژي رو براي چه مسائلي ميذاري ونگاه وديدگاه خودت رو اصلاح کني ...موفق باشي

  2. کاربر روبرو از پست مفید ardeshirk تشکرکرده است .

    واحد (شنبه 23 آذر 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. آيا طلاق بهترين راه حل براي من هست؟
    توسط darya.f در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 79
    آخرين نوشته: یکشنبه 22 مرداد 91, 16:33
  2. چطور دو نام کاربری مشابه ممکن است؟!
    توسط هستی در انجمن پیشنهادات ،انتقادات و مشکلات تالار
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: سه شنبه 13 تیر 91, 16:24
  3. من نذاشتم یا خدا نخواست؟ درد های درونم رو چطور درمان کنم؟
    توسط sarshar در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: شنبه 05 فروردین 91, 00:41
  4. X:X اندازه قلب شما چقدر است؟
    توسط فرشته مهربان در انجمن خودآگاهی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: شنبه 29 بهمن 90, 17:12
  5. کمک کردن به دیگران وظیفه ی ماست؟!
    توسط چشم بارانی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: یکشنبه 21 آذر 89, 15:57

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:21 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.