فدات شم که اينقد بفکرمى عزیزم من تو ى شهرى زندگی ميکنم که ى مشاور هست اونم خوب نيست بايد برم ى شهر ديگه که ى کم سخته ى مشاور پيدا کردم که ميشه تلفنی باهاش صحبت کرد حتما بهش زنگ ميزنم و ميگم شوهرم ويژگى مٽبت خيلى داره خوشکله خوش تيپه مسئولیت پذيره زرنگه دنباله کاره ناراحتيم براش مهمه هرچى بخوام برام ميخره هرکارى بخوام ميکنه سه روزى که خونشون بودم ميرفت بيرون ميومد ميبوسيدم دوباره ميرفت زياد هم پيش دوستاش نميموند اگه هم باهاشون بود فقط تو هيئت سينه ميزد که خودمم اونجا بودم چشاشم زياد نميچرخه . بحٽ سر اشنايى ما بود مامانش گفت هرچى گفتم زن بگير زن نميگرفت ميگفت زن نميخوام گفت بهش گفتم خب اگه دوست دختر دارى و دوستش دارى گفت نه دوست دختر هم ندارم گفت پنج شش سال پيش يکى رو داشته و ديگه نرفت دنبال اين برنامه ها شخصیتش خيلى وابسته ست به خودمم وحشتناک وابسته ست درکل شخصيت وابسته اى واره. همش ميگه بهم محبت کن نذار دوباره افسرده بشم همش ميگه تو فقط محبت کن اگه اس ندم دم به ديقه اس ميده مدام زنگ ميزنه اصلا هم درمورد رابطه جنسى چيزى نميگه ميگه زمانی ازت ميخوام که خودتم بخواى. اين رفتاراش خوبه اما من بهش شک دارم ميدونى مشکل من وحشتناک بيخيال بودنمه اگه ببينيم باورت نميشه من همونيم که اينهمه مشکل دارم و سرد سردم اخلاقم باش نه خوبه نه بد اول بايد مشکلمو با خودم حل کنم ميگم امکان اين هست که اين کارا رو واسه جلب ت.وجه من کنه چون ميبينه زياد بهش توجه کنم
- - - Updated - - -
فدات شم که اينقد بفکرمى عزیزم من تو ى شهرى زندگی ميکنم که ى مشاور هست اونم خوب نيست بايد برم ى شهر ديگه که ى کم سخته ى مشاور پيدا کردم که ميشه تلفنی باهاش صحبت کرد حتما بهش زنگ ميزنم و ميگم شوهرم ويژگى مٽبت خيلى داره خوشکله خوش تيپه مسئولیت پذيره زرنگه دنباله کاره ناراحتيم براش مهمه هرچى بخوام برام ميخره هرکارى بخوام ميکنه سه روزى که خونشون بودم ميرفت بيرون ميومد ميبوسيدم دوباره ميرفت زياد هم پيش دوستاش نميموند اگه هم باهاشون بود فقط تو هيئت سينه ميزد که خودمم اونجا بودم چشاشم زياد نميچرخه . بحٽ سر اشنايى ما بود مامانش گفت هرچى گفتم زن بگير زن نميگرفت ميگفت زن نميخوام گفت بهش گفتم خب اگه دوست دختر دارى و دوستش دارى گفت نه دوست دختر هم ندارم گفت پنج شش سال پيش يکى رو داشته و ديگه نرفت دنبال اين برنامه ها شخصیتش خيلى وابسته ست به خودمم وحشتناک وابسته ست درکل شخصيت وابسته اى واره. همش ميگه بهم محبت کن نذار دوباره افسرده بشم همش ميگه تو فقط محبت کن اگه اس ندم دم به ديقه اس ميده مدام زنگ ميزنه اصلا هم درمورد رابطه جنسى چيزى نميگه ميگه زمانی ازت ميخوام که خودتم بخواى. اين رفتاراش خوبه اما من بهش شک دارم ميدونى مشکل من وحشتناک بيخيال بودنمه اگه ببينيم باورت نميشه من همونيم که اينهمه مشکل دارم و سرد سردم اخلاقم باش نه خوبه نه بد اول بايد مشکلمو با خودم حل کنم ميگم امکان اين هست که اين کارا رو واسه جلب ت.وجه من کنه چون ميبينه زياد بهش توجه کنم








علاقه مندی ها (Bookmarks)