به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 24

Threaded View

  1. #14
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 26 آذر 93 [ 20:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-13
    نوشته ها
    165
    امتیاز
    1,059
    سطح
    17
    Points: 1,059, Level: 17
    Level completed: 59%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    131

    تشکرشده 275 در 125 پست

    Rep Power
    0
    Array
    خانم حلما ،
    اینکه شوهر شما خودش اعتراف میکنه که این کار بد هست و شما رو هم خیلی دوست داره و ابراز هم میکنه ، این خیلی خوبه . علاقه ای که ایشون به شما دارند ، خیلی زیاد از زن و شوهر ها بین شون وجود نداره این رو خودتون هم احتمالا حس کردین پس شرایط خودتون رو خیلی بد ندونید . اما در مورد اینکه الان باید چیکار کنید ، مثلا بعضی ها گفتن برید درمان کنید !! آیا از روانپزشکی اطلاعی دارند؟ هنوز در روانپزشکی دارویی برای درمان قطعی اعتیاد وجود نداره چه برسه به همچین چیزی . چه بصورت روانکاوی چه مشاوره چه روانپزشکی حتی برای اعتیاد که هم خود فرد میدونه براش ضرر داره هم کلی پزشک و شرکت های دارو سازی رو این موضوع کار میکنن هنوز درمان قطعی وجود نداره ، پس این دوستان از کدوم درمان صحبت میکنن ؟ شاید انسان رو با یک ماشین ساده اشتباه گرفتن که مثلا ببریم مکانیکی بعد فلان قطعه رو تعمیر کنیم بعد همه چیز درست بشه . به این موضوع دقت کنید که انسان مثل کامپیوتر همیشه درست عمل نمیکنه بعضی مواقع کاری که میدونه اشتباه رو هم انجام میده چون کنجکاوه . داروهای هست که سطح مثلا هرمون مردانه رو کم میکنه یا مثلا ایشون رو از حالت اکتیو بودن خارج میکنه مثلا دارو های درمان بیش فعالی و..... اما همه این ها به زندگی زناشویی شما هم صدمه میزنه . از بابت مشاوه ، وقتی خود ایشون اعتراف داره که این کار اشتباه.....

    شما نیاز نیست کار خاصی در جهت درمان ایشون بکنید ، چون خوشبختانه ایشون شما رو خیلی دوست دارن و میدونن که کار بدی دارن انجام میدن . شما فقط کافی همسر خوبی باشید طوری که بیشتر شرمنده بشه ایشون هم بعد از یک مدت کنجکاویش برطرف میشه میتونید یکمی کنترل رو بیشتر کنید که خیلی هم آزاد نباشه سعی کنید طبق یک برنامه زمان بندی بیرون بره و بیاد خونه البته خیلی هم سخت گیری نکنید همین که احساس کنه شما روش کنترل دارید و حساسید خوبه. بعید هم هست که کسی رو به شما ترجیح بده یعنی اینکه شما رو ول کنه که با کسی دیگه باشه.
    روزهای خوب براتون آرزو میکنم.

  2. کاربر روبرو از پست مفید alireza35 تشکرکرده است .

    حلما (شنبه 18 آبان 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. من و دوستی ای که خراب شد درست ترین کار چیه؟
    توسط ahpasha در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: پنجشنبه 17 اردیبهشت 94, 14:54
  2. چگونه با کسی که مبتلا به دوستی افراطی است رفتار کنم؟
    توسط شانا در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: شنبه 16 آذر 92, 22:17
  3. خواب دوستی از دست رفته
    توسط hamishetanha در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: جمعه 05 اسفند 90, 01:49
  4. درخواست دختر برای دوستی و اشنایی بیشتر
    توسط sobhan17 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: چهارشنبه 16 آذر 90, 15:58
  5. ادامه دادن دوستی با یه دختر خانوم ؟؟؟ درست یا غلط ؟
    توسط soheil67 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: سه شنبه 25 آبان 89, 12:16

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:53 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.