خانم حلما ،
اینکه شوهر شما خودش اعتراف میکنه که این کار بد هست و شما رو هم خیلی دوست داره و ابراز هم میکنه ، این خیلی خوبه . علاقه ای که ایشون به شما دارند ، خیلی زیاد از زن و شوهر ها بین شون وجود نداره این رو خودتون هم احتمالا حس کردین پس شرایط خودتون رو خیلی بد ندونید . اما در مورد اینکه الان باید چیکار کنید ، مثلا بعضی ها گفتن برید درمان کنید !! آیا از روانپزشکی اطلاعی دارند؟ هنوز در روانپزشکی دارویی برای درمان قطعی اعتیاد وجود نداره چه برسه به همچین چیزی . چه بصورت روانکاوی چه مشاوره چه روانپزشکی حتی برای اعتیاد که هم خود فرد میدونه براش ضرر داره هم کلی پزشک و شرکت های دارو سازی رو این موضوع کار میکنن هنوز درمان قطعی وجود نداره ، پس این دوستان از کدوم درمان صحبت میکنن ؟ شاید انسان رو با یک ماشین ساده اشتباه گرفتن که مثلا ببریم مکانیکی بعد فلان قطعه رو تعمیر کنیم بعد همه چیز درست بشه . به این موضوع دقت کنید که انسان مثل کامپیوتر همیشه درست عمل نمیکنه بعضی مواقع کاری که میدونه اشتباه رو هم انجام میده چون کنجکاوه . داروهای هست که سطح مثلا هرمون مردانه رو کم میکنه یا مثلا ایشون رو از حالت اکتیو بودن خارج میکنه مثلا دارو های درمان بیش فعالی و..... اما همه این ها به زندگی زناشویی شما هم صدمه میزنه . از بابت مشاوه ، وقتی خود ایشون اعتراف داره که این کار اشتباه.....
شما نیاز نیست کار خاصی در جهت درمان ایشون بکنید ، چون خوشبختانه ایشون شما رو خیلی دوست دارن و میدونن که کار بدی دارن انجام میدن . شما فقط کافی همسر خوبی باشید طوری که بیشتر شرمنده بشه ایشون هم بعد از یک مدت کنجکاویش برطرف میشه میتونید یکمی کنترل رو بیشتر کنید که خیلی هم آزاد نباشه سعی کنید طبق یک برنامه زمان بندی بیرون بره و بیاد خونه البته خیلی هم سخت گیری نکنید همین که احساس کنه شما روش کنترل دارید و حساسید خوبه. بعید هم هست که کسی رو به شما ترجیح بده یعنی اینکه شما رو ول کنه که با کسی دیگه باشه.
روزهای خوب براتون آرزو میکنم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)