به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 24

Threaded View

  1. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 30 تیر 99 [ 14:44]
    تاریخ عضویت
    1392-5-13
    نوشته ها
    172
    امتیاز
    7,678
    سطح
    58
    Points: 7,678, Level: 58
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 72
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    46

    تشکرشده 116 در 79 پست

    Rep Power
    31
    Array
    حتما اولش بهت گفتم یه اختلاله. که بعد اشاره کردی که گفته من مریضم.
    الان هم بهت میگم واقعا یه مریضیه ولی تو باهاش که صحبت کردی بگو یه اختلاله و مصر برا درمان باشه بگو که کمکش میکنی

    حلما واقعا مریضه پس کمکش کن دستش بگیر اون خودش اومده بهت گفته و غیر مستقیم ازت راهنمایی خواسته ولی تو کاری برا درمانش نکردی
    شاید بگی از قبل بیشتر به خودم و او رسیدمو...
    اما

    او خوب بودن ترو قبلا هم داشته الان موقع درمانه فقط درمان نه گلگی نه مطرح کردن خواسته های که از آدم سالم داری مثلا ترک دخترا او مث یه آدم معتادها هم ترو میخواد هم مواد(دخترا)
    الان بهت میگم و اطمینان میدمت که اگه به زودی درمانشروع نکنی اونقدر احساست مغذت فکرت و اعصابت تحلیل میشه که دیگه. رفتار خودت هم خوب نیست ناخواسته بد میشی و حق به خودت میدی که بد باشی

    و بعد از جانب همسرت اماج انتقادات را بهت روانه میشه که همه حقه اما نمیدونه که اون خودش بوده که ترو به این روز کشانده.
    در نتیجه اینقدر منفی هات میگه و میبینه که دوستی خودش یه مشکل میشه که تو اون مشکلا گم و شاید داشتن دوست دختر را به دلیل دلیل های کمبودی که مطرح میکنه حق میدونه و شاید اون زمان دیگه از تو به عنوان زن خوب یاد نکنه.
    ک
    هیچ کاری به دوست دختراش نداشته باش که زنگ بزنی یا بخوای بدونی چکاره برا هم میکنن. چه میگن. تو که نمیتونی مث بازپرس راه بیافتی و بگی نگاه نکنید حرف با همسرم نزنید میسیج ندید.؟ قر ندید و.....
    انشاالله باید همسرت درمان بشه که این ها را طلب نکنه وگر نه همه جا پیدا میشن.

  2. کاربر روبرو از پست مفید hana 68 تشکرکرده است .

    حلما (جمعه 17 آبان 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. من و دوستی ای که خراب شد درست ترین کار چیه؟
    توسط ahpasha در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: پنجشنبه 17 اردیبهشت 94, 14:54
  2. چگونه با کسی که مبتلا به دوستی افراطی است رفتار کنم؟
    توسط شانا در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: شنبه 16 آذر 92, 22:17
  3. خواب دوستی از دست رفته
    توسط hamishetanha در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: جمعه 05 اسفند 90, 01:49
  4. درخواست دختر برای دوستی و اشنایی بیشتر
    توسط sobhan17 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: چهارشنبه 16 آذر 90, 15:58
  5. ادامه دادن دوستی با یه دختر خانوم ؟؟؟ درست یا غلط ؟
    توسط soheil67 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: سه شنبه 25 آبان 89, 12:16

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:34 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.