به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 24

Threaded View

  1. #2
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 30 تیر 99 [ 14:44]
    تاریخ عضویت
    1392-5-13
    نوشته ها
    172
    امتیاز
    7,678
    سطح
    58
    Points: 7,678, Level: 58
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 72
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    46

    تشکرشده 116 در 79 پست

    Rep Power
    31
    Array
    سلام اصلا عجیب نیست که. به طلاق فکر نمیکنی چون قرار نیست با هر مشکلی آدم جدا بشه.

    فقط نترس و هر وقت از جانب خودش چه مستقیم چه غیر مستقیم موضوع ارتباطش. را فهمیدی. بگو که متنفری از این حرکت و به شدت ناراحت میشی بزار بفهمه نمیتونی کنار بیای و او هم تو رو داشته باشه هم اونا رو.
    وقتی خواستید رابطه داشته باشید و و روز خوبی داشتید و در کل فضا برا گفتگو خوب بود بهش بگید که مث تو که نمیتونی تحمل کنی من ذره ای به مرد غریبه فک کنم میسیج بدم..... یا.... من هم نمی تونم. حس غیرتش تحریک. کن.
    بهش بگو تو که اینقدر میتونی خوب باشی. دوست ندارم با مثلا میسیج دادن(اصلا براش باز نکن که تا چه حد میدونی از رابطش.بزار کمترینش از زبانت بشنوه اما اصلا هم متمعا نش نکن که نمیدونم یا مثلا تا فلان مرحله میدونم بزار در دلش نگران فهمیدنت باشه#) اگه گفت به خدا در حد میسیج و کجای و چکار میکنید ازش قبول کن. و بگو حتما همینطوره و اگه نبود من تو بغلت نبودم.

    از استرس های شبانت بگو بگو که خوابم اشفته شده شبا نا آرام میخوابم از گریه هات بگو. از اینکه نگرانم (اصلا نگو تو فلان کار کردی من اینطور شدم بگو من. چنین حس های دارم بدون اینکه متهمش کنی)

    داد و بیداد کردن جز اینکه قبح کار ریخته میشه. حرفای بهت میزنه که مسله دوستیش را علنی میکنه. و بدون استرس به کاراش ادامه میده هیچ چیز نمیشه پس آرام باش
    1480مشاور تلفنیه کمک بگیر
    و به احتمال زیاد همسرت یه اختلال داره که باوجودی که تو همه نیازاش برطرف میکنی باز... و احتمالا با یک نفر هم ادامه نمیده و شاید سرش شلوغه... نترس اگه همت کنی. حل میشه
    باید و باید این حس بهش دست بده که خودش نیاز به مشاور داره. و. دنبال حل و درمان باشه

    راستی رابطه اش در چه حد بود

  2. 2 کاربر از پست مفید hana 68 تشکرکرده اند .

    اشنای قدیمی (پنجشنبه 16 آبان 92), حلما (پنجشنبه 16 آبان 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. من و دوستی ای که خراب شد درست ترین کار چیه؟
    توسط ahpasha در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: پنجشنبه 17 اردیبهشت 94, 14:54
  2. چگونه با کسی که مبتلا به دوستی افراطی است رفتار کنم؟
    توسط شانا در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: شنبه 16 آذر 92, 22:17
  3. خواب دوستی از دست رفته
    توسط hamishetanha در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: جمعه 05 اسفند 90, 01:49
  4. درخواست دختر برای دوستی و اشنایی بیشتر
    توسط sobhan17 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: چهارشنبه 16 آذر 90, 15:58
  5. ادامه دادن دوستی با یه دختر خانوم ؟؟؟ درست یا غلط ؟
    توسط soheil67 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: سه شنبه 25 آبان 89, 12:16

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:33 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.