نقل قول نوشته اصلی توسط bano نمایش پست ها
به نظر من اونچه كه عقايد ماست يه طرف قضيه است و اونچه كه داره اتفاق ميفته (مخصوصا ما كه در تهران هستيم) چيز ديگه ايه. آقاي امير من نمي دونم شما كجا زندگي مي كنيد ولي متاسفانه بر خلاف عقيده ام بايد بگم خيلي مسئله جنسي و ارتباط داشتن قبل از ازدواج و در دوران دوستي زياد شده. من بخاطر شغلم با دختران نوجوان زيادي سرو كار دارم و همينطور با 1-2 مشاور نوجوانان صحبت كردم متاسفانه رابطه داره به مرحله انفجار ميرسه و جالب اينه كه همه حق خودشون مي دونن. اگر بهتون بگم تو يه كلاس دخترونه دبيرستان چند تا فقط دختر باكره وجود داشت (البته صرفا باكره نه نداشتن ارتباط) باورتون نميشه. تازه اين خارج از دخترايي كه در راهنمايي هم ارتباط جنسي داشتن. دختراني محجب و داراي خانواده مذهبي!!!!!!!!!!!
خب یعنی پسرای خوب زیادن؟
این دخترا رو بالاخره یک پسر باکره بودنو ازشون میگیره دیگه.
تازه دختر و ک میشه فهمید
اما پسرارو نمیشه فهمید چند بار قبل اینه بیاد خواستگاریمون چند تا رابطه داشته.متاسفانه.