به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 9 از 73 نخستنخست 1234567891011121314151617181929394959 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 81 تا 90 , از مجموع 730
  1. #81
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 22 دی 92 [ 01:58]
    تاریخ عضویت
    1390-12-10
    نوشته ها
    251
    امتیاز
    2,517
    سطح
    30
    Points: 2,517, Level: 30
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 83
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    1,315

    تشکرشده 1,426 در 250 پست

    Rep Power
    40
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط دختر مهربون نمایش پست ها
    سلام فائزه خانم
    معلومه که یادش میاد.

    من (اگه جزء بچه ها حساب باشم)خوبم.
    شما خوبی؟

    از آواتارت ناراحتی درک میکنم.
    اوضاع روبراهه؟

    -------------------

    انقدر اینجا یا دور و برم، توی دنیای واقعی آدم غصه دار میبینم که هی دارم میگم درست میشه.
    ولی نمیدونم ایراد کار از کجاست که هنوزم درست نشده.

    ولی مطمئنم اون طرف کسی نیست که بشه بهش ایراد نسبت داد.
    پس ما آدما یه جای کارمون میلنگه.
    اما کجای کارمون!

    سلام مهربونم خداروشکر که خوبی
    اومدم جوابتو بدم و کلی از دنیاو ادماش گله کنم که یهو دیدم هشدار دادن از غصه ها چیزی نگیم
    منم میگم چشم از غصه ها نمیگیم
    بی دل دلم واست بدجور بی دل شده وای که چه شیطنتهایی تو اشپزخونه میکردی!!!!
    بابابزرگ کجاست چی شد هنوز طوطیشو داره یا نه؟
    امید چی بالاخره داماد شد!!!!ارشدشو گرفت؟؟
    بقیه چه خبر
    راستی کسی کنکور ارشد روانشناسی نداره امسال من کمک میخوام ازش......
    دوستش داشتم
    سرخوشانه
    تهی‌دست
    ثانیه به ثانیه
    لرزان
    و
    اصل
    فقط داشتم

  2. 10 کاربر از پست مفید فائزه_م تشکرکرده اند .

    ammin (یکشنبه 12 آبان 92), del (چهارشنبه 08 آبان 92), omid65 (چهارشنبه 08 آبان 92), reihane_b (چهارشنبه 08 آبان 92), rozaneh (چهارشنبه 08 آبان 92), پدربزرگ (پنجشنبه 16 آبان 92), ویدا@ (چهارشنبه 08 آبان 92), میشل (شنبه 11 آبان 92), دختر مهربون (چهارشنبه 08 آبان 92), شیدا. (یکشنبه 12 آبان 92)

  3. #82
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 11 بهمن 98 [ 21:22]
    تاریخ عضویت
    1390-1-21
    محل سکونت
    یه جای دور دور دور
    نوشته ها
    662
    امتیاز
    12,717
    سطح
    73
    Points: 12,717, Level: 73
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 133
    Overall activity: 19.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    2,167

    تشکرشده 2,912 در 637 پست

    Rep Power
    88
    Array
    سلام
    مدتیه خبری از جناب صابر نیست.
    آقا صابر بیا سر بزن نکنه داماد شدی؟
    هر جا هستی ما به یادتیم.
    نمی دانم چه کرده ام
    اما
    می دانم به تو نیاز مندم


  4. 7 کاربر از پست مفید rozaneh تشکرکرده اند .

    del (دوشنبه 13 آبان 92), reihane_b (شنبه 11 آبان 92), پدربزرگ (پنجشنبه 16 آبان 92), ویدا@ (شنبه 11 آبان 92), میشل (شنبه 11 آبان 92), شیدا. (یکشنبه 12 آبان 92), صاعد (شنبه 11 آبان 92)

  5. #83
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 28 شهریور 00 [ 14:58]
    تاریخ عضویت
    1391-12-05
    نوشته ها
    604
    امتیاز
    13,683
    سطح
    76
    Points: 13,683, Level: 76
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 367
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,960

    تشکرشده 2,293 در 573 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array
    سلام

    من نمیدونم چرا تا میام اینجا یه چیزی بگم، می بینم یکی از دوستای عزیز پیش دستی کرده!!

    اون روز اومدم خوش آمد به پدربزرگ بگم دیدم دخترمهربون گفته!
    بعدش اومدم بگم خبری از آقا امید نیست، چه خبر،مزدوج شدن یا نه!؟ دیدم فائزه جون گفته!
    امروز خواستم بگم آقاصابر چرا نمیای؟ دیدم هم تیمیشون صداشون زده! و ایشون هم فی الفور حاضر شدن!

    به هرحال خوش آمدید دوستان

    -------------------------------------------------------------

    خب تا کسی نگفته!

    بچه ها خبری از ترانه89 ندارید؟
    راحیل جون چطور؟
    چند وقته نیستن...

    انشاله دوستان هرجا هستن سلامت باشن








    بر ما گذشت نیک و بد اما تو روزگار

    فکری به حال خویش کن این روزگار نیست!



  6. 11 کاربر از پست مفید reihane_b تشکرکرده اند .

    ammin (یکشنبه 12 آبان 92), del (دوشنبه 13 آبان 92), omid65 (شنبه 11 آبان 92), rozaneh (یکشنبه 12 آبان 92), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 12 آبان 92), پدربزرگ (پنجشنبه 16 آبان 92), ویدا@ (شنبه 11 آبان 92), میشل (شنبه 11 آبان 92), دختر مهربون (شنبه 11 آبان 92), شیدا. (یکشنبه 12 آبان 92), صاعد (شنبه 11 آبان 92)

  7. #84
    ((( مشاور خانواده ))) آغازکننده

    آخرین بازدید
    امروز [ 09:52]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,627
    امتیاز
    325,293
    سطح
    100
    Points: 325,293, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,885

    تشکرشده 37,361 در 7,159 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط reihane_b نمایش پست ها
    سلام

    من نمیدونم چرا تا میام اینجا یه چیزی بگم، می بینم یکی از دوستای عزیز پیش دستی کرده!!

    اون روز اومدم خوش آمد به پدربزرگ بگم دیدم دخترمهربون گفته!
    بعدش اومدم بگم خبری از آقا امید نیست، چه خبر،مزدوج شدن یا نه!؟ دیدم فائزه جون گفته!
    امروز خواستم بگم آقاصابر چرا نمیای؟ دیدم هم تیمیشون صداشون زده! و ایشون هم فی الفور حاضر شدن!

    به هرحال خوش آمدید دوستان

    -------------------------------------------------------------

    خب تا کسی نگفته!

    با سلام و احترام
    اتفاقا برای من هم همین اتفاق یک جور دیگه می افته
    اون زمانی که می خوام شعر بگم. می بینم قبلا یکی دیگه گفته!!!
    مثلا می خواستم بگویم: میازار موری که دانه کش هست.
    دیدم قبلا گفته اند.

    می خواستم بگوم : حافظا مرد نکونام نمیرد هرگز .
    باز گفتند


    غلام همت آنم که زیر چرخ کبـــود
    زهرچه رنگ تعلق پذیرد آزاد است

    http://www.hamdardi.com
    دسترسی سریع به همدردی و مدیر همدردی با عضویت در کانال همدردی در ایتا

  8. 12 کاربر از پست مفید مدیرهمدردی تشکرکرده اند .

    ammin (یکشنبه 12 آبان 92), del (دوشنبه 13 آبان 92), kamr (یکشنبه 12 آبان 92), reihane_b (شنبه 11 آبان 92), rozaneh (یکشنبه 12 آبان 92), she (چهارشنبه 15 آبان 92), پدربزرگ (پنجشنبه 16 آبان 92), ویدا@ (شنبه 11 آبان 92), میشل (یکشنبه 12 آبان 92), مصباح الهدی (شنبه 11 آبان 92), دختر مهربون (شنبه 11 آبان 92), شیدا. (یکشنبه 12 آبان 92)

  9. #85
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 مهر 97 [ 17:26]
    تاریخ عضویت
    1391-7-30
    نوشته ها
    234
    امتیاز
    6,479
    سطح
    52
    Points: 6,479, Level: 52
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 71
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    830

    تشکرشده 901 در 185 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    37
    Array
    سلام
    من اومدم...پيش مامانم اينا خيلييييييييي خوش گذشت.اگر دست خودم بود عمرا برميگشتم.خودم رو تو بغل مامانم مينداختم و ميگفتم چرا من رو شوهر دادي اخه مامي.حداقل كاش من رو ميذاشتي و خواهر كوچيكم رو شوهر مي دادي اخه اون خيلي شيطونه...وقتي مامانم رو ديدم پريدم بغلش و كلي گريه كردم.دلم براش خيلي تنگ شده بود.بابامو روز بعد ديدم.باز پريدم بغلش و گريه كردم ولي بابام براي تلطيف جو اومده واسم روضه ميخونه مي گه تا اين كه واسه چيز مفيدي گريه كني.خيلي خوش گذشت تو اون يك هفته.يك مرحله هم از امتحان زبانم رو هم دادم و خبر قبوليش رو موقعي كه اونجا بودم بهم دادند.حالم هم خدا رو شكر بد نيست فقط از موقعي كه برگشتم به خاطر حرف مامان رو گوش نكردن سرما خوردم.
    الان هم مثل هميشه خونه مادرشوهريمو واسه خودمون مفت خوري ميكنيم.
    خدايا شكرت بابت همه چيز...
    خداي من خداييست كه اگر سرش فرياد كشيدم به جاي اينكه با مشت به دهانم بزند،
    با انگشتان
    مهربانش نوازشم مي كند و مي گويد ميدانم جز من كسي نداري !!!

  10. 10 کاربر از پست مفید پرنده غريب تشکرکرده اند .

    ammin (یکشنبه 12 آبان 92), del (دوشنبه 13 آبان 92), malakeh (دوشنبه 13 آبان 92), reihane_b (یکشنبه 12 آبان 92), پدربزرگ (پنجشنبه 16 آبان 92), ویدا@ (یکشنبه 12 آبان 92), میشل (یکشنبه 12 آبان 92), دختر مهربون (یکشنبه 12 آبان 92), شیدا. (یکشنبه 12 آبان 92), صاعد (یکشنبه 12 آبان 92)

  11. #86
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 11 بهمن 98 [ 21:22]
    تاریخ عضویت
    1390-1-21
    محل سکونت
    یه جای دور دور دور
    نوشته ها
    662
    امتیاز
    12,717
    سطح
    73
    Points: 12,717, Level: 73
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 133
    Overall activity: 19.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    2,167

    تشکرشده 2,912 در 637 پست

    Rep Power
    88
    Array
    سلام

    گاهی وقتا تایم نوشتن بعضی از دوستان رو که میبینم متعجب میشم البته فکر کنم ساعت همدردی مشکل داره و جلو باشه ولی بازم یه جورایی بعضی دوستان شب بیدارن خوش به حالشون. من که یادم نمیاد تونسته باشم در یک شب معمولی تا 12 بیدار مونده باشم! مگه عروسی بوده مراسمی بوده باشه یا خدای نکرده مشکلی. در حالت عادی ساعت 10 آلارم خواب میاد سراغم
    نمی دانم چه کرده ام
    اما
    می دانم به تو نیاز مندم


  12. 9 کاربر از پست مفید rozaneh تشکرکرده اند .

    del (دوشنبه 13 آبان 92), kamr (یکشنبه 12 آبان 92), malakeh (دوشنبه 13 آبان 92), reihane_b (یکشنبه 12 آبان 92), پدربزرگ (پنجشنبه 16 آبان 92), ویدا@ (یکشنبه 12 آبان 92), میشل (یکشنبه 12 آبان 92), شیدا. (یکشنبه 12 آبان 92), صاعد (یکشنبه 12 آبان 92)

  13. #87
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 آبان 04 [ 19:04]
    تاریخ عضویت
    1391-12-24
    نوشته ها
    1,691
    امتیاز
    45,402
    سطح
    100
    Points: 45,402, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteranOverdrive25000 Experience Points
    تشکرها
    6,934

    تشکرشده 6,911 در 1,649 پست

    Rep Power
    350
    Array
    سلام به همه بچه های همدردی

    امیدوارم حال همتون خوب باشه.

    نازنین جان کجایی خانومی؟ امیدوارم مشکل خاصی نبوده باشه. لطفا یه خبرم به ما بده، دکتر چی گفت؟

    هر اتفاق بدی، یه اتفاق خوبه...



  14. 9 کاربر از پست مفید میشل تشکرکرده اند .

    ammin (یکشنبه 12 آبان 92), del (دوشنبه 13 آبان 92), reihane_b (یکشنبه 12 آبان 92), rozaneh (یکشنبه 12 آبان 92), پدربزرگ (پنجشنبه 16 آبان 92), ویدا@ (یکشنبه 12 آبان 92), دختر مهربون (یکشنبه 12 آبان 92), شیدا. (یکشنبه 12 آبان 92), صاعد (یکشنبه 12 آبان 92)

  15. #88
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 آبان 04 [ 19:04]
    تاریخ عضویت
    1391-12-24
    نوشته ها
    1,691
    امتیاز
    45,402
    سطح
    100
    Points: 45,402, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteranOverdrive25000 Experience Points
    تشکرها
    6,934

    تشکرشده 6,911 در 1,649 پست

    Rep Power
    350
    Array
    یه سوال هم چند وقتیه ذهن منو مشغول کرده! شیدا جان تو از چی متعجبی عزیزم؟

    هر اتفاق بدی، یه اتفاق خوبه...



  16. 4 کاربر از پست مفید میشل تشکرکرده اند .

    del (دوشنبه 13 آبان 92), reihane_b (یکشنبه 12 آبان 92), پدربزرگ (پنجشنبه 16 آبان 92), صاعد (یکشنبه 12 آبان 92)

  17. #89
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    پنجشنبه 14 فروردین 93 [ 21:26]
    تاریخ عضویت
    1391-7-26
    نوشته ها
    365
    امتیاز
    2,710
    سطح
    31
    Points: 2,710, Level: 31
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,715

    تشکرشده 2,343 در 504 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام دوست جوناااااااااااا
    وای که چقدر دلم براتون تنگ شده بود
    به به چقدر خوبه آدم پرنگ هاااااااااااا دیروز صدام در نمی یومد اما امروز حسابی براتون حرف می زنم تا جبران بشه
    دلم می خواد اول از همه حال دوستامو بپرسم خیلی دلم براشون تنگ شده
    سلام فرشته مهربان حالتون چطوره؟ امیدوارم خوب و سلامت باشید.
    سلام و درود بر مدیر عزیزم، مدیر جونم حالتون چطوره خوب هستید امیدوارم همیشه سلامت باشید.
    سلام ریحانه خانم عزیز و محترم خوب هستید خانم؟ امیدوارم ایام به کام باشه و همیشه سلامت باشید
    دکتر اس سی آی سلام خوب هستید؟ دکتر
    مارو حسابی فراموش کردیا، امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشید خیلی ارادت دارم خدمتون
    سلام هم تیمی چطوری داداش اگه بدونی چقدر دلم برات تنگ شده بود داداش روزنه
    سلام شیر بچه چطوری هم شهری خوبی خانم باران بهاری؟ سلامتی انشالله؟ امیدوارم حالتون خوب باشه؟
    به به بابابزرگ خودم، سلام گت پیر چتی هستی؟ پدربزرگ عزیزم خوبی؟ خیلی مخلصیم
    چقدر خوشحال شدم فائزه خانم رو دیدم تو سایت سلام فائزه خانم خیلی خوشحالم دوباره آمدی همدردی امیدوارم سلامت باشید.
    مامان فکور سلـــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــام، خوب هستید مادر امیدوارم حالتون خوب باشه
    سلام پرنده آشنا چطوری خانم امیدوارم همیشه خوشحال و لبانتون پر از خنده باشه.
    خواهر من سلام خوب هستی خواهری؟ سلامتی شب نبلوفری محترم حال همسر مهربانت خوبه؟ امیدوارم همیشه خونتون پر از شادی و خنده باشه.
    سلام خانم میشل امیدوارم حالتون خوب باشه .
    سلام آقای کمروا حال شما؟ خوبی برادر چه خبر؟ سلامتی انشالله؟ امیدوارم حالتون خوب و خوش باشه.
    ویدا خانم عزیز سلام حالتون چطوره؟ امیدوارم همیشه سلامت باشید.
    داش امید کجایی که دلم برات تنگ شده؟ چطوری داش خوبی؟ چه خبر عروسی؟ من شیرنی می خوامااا امیدوارم حالت خوب باشه
    داش فرهنگ چطوری برادر چه خبر؟ امیدوارم خوب باشی
    دختر مهربون شما چطوری امیدوارم حالتون خوب باشه
    امیدوارم خانم زهره و مامان نادیا و گل کاغذی هم هر جا هستن حالشون خوب باشه و همیشه لبخند بر لبانشون باشه.

    و امیدوارم حال همه برو بچ همدردی خوب باشه می دونم اسم خیلی از دوستام الان از ذهنم پریده از بس ذوق زده شدم تا اینو پست کنم تک تک یادم میاد همینجا ازشون عذر خواهی می کنم وامیدوارم حالشون خوب و خوش باشه و انشالله مشکلاتشون زود حل بشه
    خوب بیشتر از این حرف نزنم برم یکم تو همدردی دور بزنم که دلم براش تنگ شده
    ویرایش توسط صاعد : یکشنبه 12 آبان 92 در ساعت 20:33

  18. 9 کاربر از پست مفید صاعد تشکرکرده اند .

    del (دوشنبه 13 آبان 92), kamr (دوشنبه 13 آبان 92), omid65 (دوشنبه 13 آبان 92), reihane_b (یکشنبه 12 آبان 92), rozaneh (دوشنبه 13 آبان 92), فرشته مهربان (دوشنبه 13 آبان 92), پدربزرگ (پنجشنبه 16 آبان 92), میشل (یکشنبه 12 آبان 92), دختر مهربون (یکشنبه 12 آبان 92)

  19. #90
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 11 بهمن 98 [ 21:22]
    تاریخ عضویت
    1390-1-21
    محل سکونت
    یه جای دور دور دور
    نوشته ها
    662
    امتیاز
    12,717
    سطح
    73
    Points: 12,717, Level: 73
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 133
    Overall activity: 19.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    2,167

    تشکرشده 2,912 در 637 پست

    Rep Power
    88
    Array
    سلام
    امید که حال و احوال دوستان خوب باشه
    هم تیمی ما هم که پیداش شد گلی به گوشه جمالش و شکر کلامش
    باران بهاری عزیز شما نمی خوای پیدا بشی ؟ من هنوز فلسفه اون 11 رو نفهمیدم به هر حال هر جا هستی امید که حال و احوالت خوب و زندگی خوبتر باشه

    یک دعا هم میکنم :

    خدایا به این جوونای پاک و مهربون و جویای کار ما، یک کار خوب و مفید عنایت بفرما و دل خودشون و خانوادشونو شاد کن.

    زندگی چیزی بین کوتاه اومدن و مهربان بودن با خودمونه. فاصله ای که با خودمون داریم رو کم کنیم خودمون باشیم و بس.
    نمی دانم چه کرده ام
    اما
    می دانم به تو نیاز مندم


  20. 4 کاربر از پست مفید rozaneh تشکرکرده اند .

    reihane_b (چهارشنبه 15 آبان 92), پدربزرگ (پنجشنبه 16 آبان 92), میشل (دوشنبه 13 آبان 92), صاعد (سه شنبه 14 آبان 92)


 
صفحه 9 از 73 نخستنخست 1234567891011121314151617181929394959 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:41 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.