سلام، بجز درس بقیه زندگی تون با بقیه چه طوریه؟ از روابط با خانواده با سایر آدمهای اطرافتون راضی هستین؟ از نظر ازدواج چه طور؟ روابط عاشقانه داشتین؟
تشکرشده 1,508 در 444 پست
سلام، بجز درس بقیه زندگی تون با بقیه چه طوریه؟ از روابط با خانواده با سایر آدمهای اطرافتون راضی هستین؟ از نظر ازدواج چه طور؟ روابط عاشقانه داشتین؟
khaleghezey (پنجشنبه 10 بهمن 92), soha6666 (جمعه 10 آبان 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)