اينطور كه شما سوال رو پرسيديد احتمالا جلسات اشنايتون بايد كم بوده باشه و شما ميخواهيد با يك ديدار و ملاقات جوابتون رو بگيريد--كسي كه رفتيد خواستگاريش اشنا هستن يا غريبه؟اگر اشنا هستن ميتونيد با پرس و جو از كسايي كه رابطه نزديك با اين خانوم دارن از روحياتشون خلق و خويي كه دارن و...تا حدودي اشنا بشيد ولي اگر غريبه هستن (چه غريبه چه اشنا)بايد بتونيد از صحبت هاشون و سوالاتي كه ازشون ميپرسيد و جوابهايي كه ميگيريد متوجه بشيد----البته اين سوال شما جواب مشخصي نداره شما در شب خواستگاري نميتونيد متوجه بشيد اين خانوم در اينده ايا ميتونن در برخورد با مسائل عاقلانه و منطقي بر خورد كنن-يا مثلا اگه اختلافي پيش بياد يعني منعطف هستن يا اون قدري خود ساخته هستن كه در اينده نخوان مشكلات رو به همهكس ارجاع بدن-- دونستن تمام اينا مستلزم شناخت قوي از طرف هست كه با يك ديدار امكان نداره








علاقه مندی ها (Bookmarks)