به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 4 نخستنخست 1234
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 39 , از مجموع 39
  1. #31
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 27 مهر 97 [ 06:20]
    تاریخ عضویت
    1392-7-30
    نوشته ها
    154
    امتیاز
    6,302
    سطح
    51
    Points: 6,302, Level: 51
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 48
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    9

    تشکرشده 125 در 66 پست

    Rep Power
    32
    Array
    دوستان ، بلاخره خانوادم متقاعد کردم به برگشتنم به خونمون ولی به زور .
    قرار شد فردا شوهرم بیاد دنبال برگردیم خونه
    ولی خوب می دونم مشکل من از فرداست باید ازین به بد سنجیده و با مهارت برخورد کنم با کمک خدا و شما.

  2. #32
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 06 آذر 93 [ 02:54]
    تاریخ عضویت
    1392-6-04
    محل سکونت
    زیر سایه خدا...
    نوشته ها
    517
    امتیاز
    3,053
    سطح
    34
    Points: 3,053, Level: 34
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 147
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    143

    تشکرشده 599 در 247 پست

    Rep Power
    64
    Array
    افرین کار خوبی کردی که کشش ندادی
    تو خونه هم یاد گذشته رو نکن به مرور زمان و سنجیده رفتارت ودرست کن و رو شوهرت تاثیر بذاز تاپیکای کارگاه آموزشی رو بخون

  3. #33
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 30 تیر 99 [ 14:44]
    تاریخ عضویت
    1392-5-13
    نوشته ها
    172
    امتیاز
    7,678
    سطح
    58
    Points: 7,678, Level: 58
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 72
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    46

    تشکرشده 116 در 79 پست

    Rep Power
    31
    Array
    سلام تو ناراحتی و یه خرده نگران به خاطر همین فعلا تا دلت بخواد میتونی. خصلتهای بدش یا خاطرات بد ازش بگی وگر نه میدونم همسر توهم یه آدم نرمال و طبیعیه که جمعی از خصلت خوب و بد با هم داره.

    ببین نتونستی بگی پول نمیده گفتی درستی نمیده. ولی من متمعا هستم که به جاش شاید بیشتر از توانش هم برات خرج کرده. یا به پوشش
    ت گیر میده یعنی تو براش مهمی. یعنی. نمیتونه بیخیالت شه یعنی وقتی گاهی وقتا تو چش میای(تیپ میشی) نمیتونه ببینه مردای دیگه بگن عجب مورد تایپی....و اطمینان دارم نمیتونی ببینی که همسرت هیچ نظری نده حتی زمانی که یه خرده نا مناسب لباس پوشیدی. ولی درکت میکنم تو دوست دآری خوبی و قشنگی لباسات بگه و اگه ایرادی هم داشت دوستانه‌ای طرف کنید.


    آره از دید تو. خوب و بدش حد تعادل نداره. در صورتی که شاید به خودش خیلی فشار میاره بدیهای ترو رو به خوب دسته بندی کنه ولی یه جا نمیتونه نه شو پر رنگ میگه و باعث میشه. تو وسطش یا ابانتازش را نبینی(امیدوارم منظورم فهمیده باشی.

    آره همه مردا به تمیزی خونه اهمیت میدن و شاید اکثرا نکرده هات یا نا مرتبیات را هم میبینن و میگن.و شاید به زبان ازت بابت کرده هات تشکر نکنن تو در حد توانت نذار. چیزی بدی دستش(نامرتبی ببینه)


    پس دیدی که همسر تو هم اخلاق وحشت ناکی نداره فقط تو باید یه سری تکنیک ها را یاد. بگیری برای. برخورد مناسب که با یاد گرفتنشون حتی اگه همسرت تغییر چشمگیری نکنه برخورد نا مناسب با هم نمیکنید دلگیر نمیشی چیزی تو دلت نمیمونه و در نهایت روز خوبی را به شب میکنید


    مثلا اگه در مورد خانوادت میگفت بد بهم کردن یا گفتن فقط همدردی کن(نه قضاوت، نه جانبگیری،فقط بگو واقعا.... چه بد.... تو چه کردی... چه گفتی..... همینطوری گفتن؟...... شاید منم بودم دو برابر ناراحت میشدم....)

  4. #34
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 12 فروردین 94 [ 07:23]
    تاریخ عضویت
    1391-7-09
    نوشته ها
    97
    امتیاز
    2,647
    سطح
    31
    Points: 2,647, Level: 31
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 103
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    74

    تشکرشده 74 در 46 پست

    Rep Power
    0
    Array
    خدایا ترا شکر!!!جلوی یک قتل وحشتناک بنام طلاق تلخ گرفته شد!!طلاق یعنی قتل عواطف وخاطرات ومحو آبرو وافرینش یک عمر ندامت!!!!!!!!!
    خداوندا ترا شکر ..انشالله یه خورده دوام بیاری همه چی درست میشه فقط یه خورده با یک سکوت../

  5. کاربر روبرو از پست مفید bkaf38 تشکرکرده است .

    بهار_68 (دوشنبه 06 آبان 92)

  6. #35
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 30 تیر 99 [ 14:44]
    تاریخ عضویت
    1392-5-13
    نوشته ها
    172
    امتیاز
    7,678
    سطح
    58
    Points: 7,678, Level: 58
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 72
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    46

    تشکرشده 116 در 79 پست

    Rep Power
    31
    Array
    سلام تو ناراحتی و یه خرده نگران به خاطر همین فعلا تا دلت بخواد میتونی. خصلتهای بدش یا خاطرات بد ازش بگی وگر نه میدونم همسر توهم یه آدم نرمال و طبیعیه که جمعی از خصلت خوب و بد با هم داره
    ببین نتونستی بگی پول نمیده گفتی درستی نمیده. ولی من متمعا هستم که به جاش شاید بیشتر از توانش هم برات خرج کرده. یا به پوشش
    ت گیر میده یعنی تو براش مهمی. یعنی. نمیتونه بیخیالت شه یعنی وقتی گاهی وقتا تو چش میای(تیپ میشی) نمیتونه ببینه مردای دیگه بگن عجب مورد تایپی....و اطمینان دارم نمیتونی ببینی که همسرت هیچ نظری نده حتی زمانی که یه خرده نا مناسب لباس پوشیدی. ولی درکت میکنم تو دوست دآری خوبی و قشنگی لباسات بگه و اگه ایرادی هم داشت دوستانه‌ای طرف کنید.


    آره از دید تو. خوب و بدش حد تعادل نداره. در صورتی که شاید به خودش خیلی فشار میاره بدیهای ترو رو به خوب دسته بندی کنه ولی یه جا نمیتونه نه شو پر رنگ میگه و باعث میشه. تو وسطش یا ابانتازش را نبینی(امیدوارم منظورم فهمیده باشی.

    آره همه مردا به تمیزی خونه اهمیت میدن و شاید اکثرا نکرده هات یا نا مرتبیات را هم میبینن و میگن.و شاید به زبان ازت بابت کرده هات تشکر نکنن تو در حد توانت نذار. چیزی بدی دستش(نامرتبی ببینه)


    پس دیدی که همسر تو هم اخلاق وحشت ناکی نداره فقط تو باید یه سری تکنیک ها را یاد. بگیری برای. برخورد مناسب که با یاد گرفتنشون حتی اگه همسرت تغییر چشمگیری نکنه برخورد نا مناسب با هم نمیکنید دلگیر نمیشی چیزی تو دلت نمیمونه و در نهایت روز خوبی را به شب میکنید


    مثلا اگه در مورد خانوادت میگفت بد بهم کردن یا گفتن فقط همدردی کن(نه قضاوت، نه جانبگیری،فقط بگو واقعا.... چه بد.... تو چه کردی... چه گفتی..... همینطوری گفتن؟...... شاید منم بودم دو برابر ناراحت میشدم....)

    - - - Updated - - -

    سلام تو ناراحتی و یه خرده نگران به خاطر همین فعلا تا دلت بخواد میتونی. خصلتهای بدش یا خاطرات بد ازش بگی وگر نه میدونم همسر توهم یه آدم نرمال و طبیعیه که جمعی از خصلت خوب و بد با هم داره
    ببین نتونستی بگی پول نمیده گفتی درستی نمیده. ولی من متمعا هستم که به جاش شاید بیشتر از توانش هم برات خرج کرده. یا به پوشش
    ت گیر میده یعنی تو براش مهمی. یعنی. نمیتونه بیخیالت شه یعنی وقتی گاهی وقتا تو چش میای(تیپ میشی) نمیتونه ببینه مردای دیگه بگن عجب مورد تایپی....و اطمینان دارم نمیتونی ببینی که همسرت هیچ نظری نده حتی زمانی که یه خرده نا مناسب لباس پوشیدی. ولی درکت میکنم تو دوست دآری خوبی و قشنگی لباسات بگه و اگه ایرادی هم داشت دوستانه‌ای طرف کنید.


    آره از دید تو. خوب و بدش حد تعادل نداره. در صورتی که شاید به خودش خیلی فشار میاره بدیهای ترو رو به خوب دسته بندی کنه ولی یه جا نمیتونه نه شو پر رنگ میگه و باعث میشه. تو وسطش یا ابانتازش را نبینی(امیدوارم منظورم فهمیده باشی.

    آره همه مردا به تمیزی خونه اهمیت میدن و شاید اکثرا نکرده هات یا نا مرتبیات را هم میبینن و میگن.و شاید به زبان ازت بابت کرده هات تشکر نکنن تو در حد توانت نذار. چیزی بدی دستش(نامرتبی ببینه)


    پس دیدی که همسر تو هم اخلاق وحشت ناکی نداره فقط تو باید یه سری تکنیک ها را یاد. بگیری برای. برخورد مناسب که با یاد گرفتنشون حتی اگه همسرت تغییر چشمگیری نکنه برخورد نا مناسب با هم نمیکنید دلگیر نمیشی چیزی تو دلت نمیمونه و در نهایت روز خوبی را به شب میکنید


    مثلا اگه در مورد خانوادت میگفت بد بهم کردن یا گفتن فقط همدردی کن(نه قضاوت، نه جانبگیری،فقط بگو واقعا.... چه بد.... تو چه کردی... چه گفتی..... همینطوری گفتن؟...... شاید منم بودم دو برابر ناراحت میشدم....)

  7. #36
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 24 دی 93 [ 11:07]
    تاریخ عضویت
    1392-6-21
    نوشته ها
    187
    دستاوردها:
    100 Experience PointsOverdrive1 year registeredTagger First Class
    تشکرها
    143

    تشکرشده 73 در 46 پست

    Rep Power
    0
    Array
    آفرین دختره خوب..بهترین کارو کردی..دیگه با حرفای خانوادت درباره طلاق و جدایی فکر نکن.چون این حرفا توانت واسه تلاش رو ازت میگیره.
    خیلی خوشحالم که برگشتی

  8. #37
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 مهر 93 [ 00:49]
    تاریخ عضویت
    1391-8-22
    نوشته ها
    603
    امتیاز
    2,846
    سطح
    32
    Points: 2,846, Level: 32
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 54
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    884

    تشکرشده 793 در 374 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    74
    Array
    سلام دوست عزیز خیلی خوشحالم برگشتی به زندگیت . لطفا اسم تاپیکتون رو عوض کنید. از مثلث پایین کنار تشکر بزنی مدیران عوض میکننن. لطفا تاپیک طناز جون رو بخون. برات میزارم. البته با اجازه طناز جون

    http://www.hamdardi.net/thread-30891.html

  9. کاربر روبرو از پست مفید kamr تشکرکرده است .

    negad (دوشنبه 06 آبان 92)

  10. #38
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 27 مهر 97 [ 06:20]
    تاریخ عضویت
    1392-7-30
    نوشته ها
    154
    امتیاز
    6,302
    سطح
    51
    Points: 6,302, Level: 51
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 48
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    9

    تشکرشده 125 در 66 پست

    Rep Power
    32
    Array
    مرسی از همه کمکهاتون خیلی برام ماثر بودین اگه شما نبودین من هنوز بلاتکلیف بودم.

  11. 2 کاربر از پست مفید negad تشکرکرده اند .

    malakeh (دوشنبه 06 آبان 92), مدیرهمدردی (سه شنبه 07 آبان 92)

  12. #39
    ((( مشاور خانواده )))

    آخرین بازدید
    دیروز [ 15:53]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,627
    امتیاز
    325,240
    سطح
    100
    Points: 325,240, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,885

    تشکرشده 37,361 در 7,159 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط negad نمایش پست ها
    مرسی از همه کمکهاتون خیلی برام ماثر بودین اگه شما نبودین من هنوز بلاتکلیف بودم.

    با سلام
    شکر خدا

    امیدوارم در همه حوزه های زندگی با تصمیم های صحیح و اجرای آنها موفق باشید.
    با توجه به اینکه این موضوع شما حل شده است. تاپیک قفل می شود.

    غلام همت آنم که زیر چرخ کبـــود
    زهرچه رنگ تعلق پذیرد آزاد است

    http://www.hamdardi.com
    دسترسی سریع به همدردی و مدیر همدردی با عضویت در کانال همدردی در ایتا


 
صفحه 4 از 4 نخستنخست 1234

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 37
    آخرين نوشته: چهارشنبه 13 فروردین 93, 16:14
  2. پاسخ ها: 37
    آخرين نوشته: شنبه 11 خرداد 92, 01:49
  3. پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: یکشنبه 14 آبان 91, 02:05
  4. *يافتن وسایل ضد بارداري در وسايل شخصي اش(کاندوم؛مساله این است!)
    توسط sepideh در انجمن سوء ظن، تجسس و خیانت همسر
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: دوشنبه 12 اسفند 87, 15:09
  5. +هنوزم دوسش دارم!!!!نموتونم فراموشش کنم
    توسط mahsa در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: پنجشنبه 30 خرداد 87, 20:40

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:55 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.