با سلام خدمت همه دوستان گلم مدتی بود غیبت داشتم به خاطر اینکه با این افکارم خدا ازم عصبانی شد او بد جور زد تو کمرم بد جور افتادم سرامیک پای سالمم رو وحشتناک پاره کرد واقعا شانس آوردم تا خود استخوان رفته بود دقیقا لب مرز رگ پام همه تعجب کردند که این پام فلج نشد واقعا خدا به دادم رسید تازه حالم بهتر شده چند روزیه اومدم مشهد دنبال درس و دانشگاه هستم از این به بعد بیشتر میام واقعا به حرفای شما عزیزان رسیدم خیلی اعتقاداتم قویتر شده خوش حالم که دوباره تونستم راه برم از همه تون التماس دعا دارم