به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 47
  1. #21
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 30 اردیبهشت 96 [ 00:03]
    تاریخ عضویت
    1392-7-29
    نوشته ها
    6
    امتیاز
    2,695
    سطح
    31
    Points: 2,695, Level: 31
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 55
    Overall activity: 14.0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    18

    تشکرشده 11 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array
    این جمله واسه یه آدم بزرگه که الان اسمش یادم نیست ! ولی روش فک کن !!

    هر کس بخاطر ظلمي که بهت کرده مستحق مجازاته. امّا اگه ببخشيش اونو از حقش محروم کردي !!!!

    هیچ چیز بدتر از این نیست که یکی رو از حقش محروم کنی... درسته ؟!

    اینجوری ازش انتقام بگیر..
    خودش بعدا میفهمه تو باهاش چیکار کردی !!
    ویرایش توسط Spider : دوشنبه 29 مهر 92 در ساعت 06:03

  2. 2 کاربر از پست مفید Spider تشکرکرده اند .

    del (سه شنبه 30 مهر 92), m.o.d (دوشنبه 29 مهر 92)

  3. #22
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 16 تیر 94 [ 19:49]
    تاریخ عضویت
    1392-5-06
    نوشته ها
    53
    امتیاز
    1,831
    سطح
    25
    Points: 1,831, Level: 25
    Level completed: 31%, Points required for next Level: 69
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    45

    تشکرشده 122 در 43 پست

    Rep Power
    0
    Array
    می دونی راه انتقام گرفتن از این دختر چیه؟
    این که دیگه نه بهش زنگ بزنی نه تماسی بگیری ؟
    همین که بری دنبال کارت اون خواه نا خواه احساس کمبود می کنه اما نکته مهمش اینه که حتی اگر اومد سراغت نباید بپذیریش چون در این صورت دوباره اونی که می بازه تویی
    بعد تلاش کنی که ادم بزرگی بشی مطمئن باش در اینصورت خواه نا خواه اون فرشته پاکی که لایقه سر راهت قرار می گیره ولی لازمه همه اینا اینه که خودتم رشد کنی فکری اعتقادی اجتماعی و مالی
    به نظر من که این بهترین راه انتقامه در این صورت مطمئن باش دو سال سه ساله دیگه اگر اومد سراغت دیگه حتی دلت نمی خواد بهش نگاه کنی اینقدر برات بی ارزش میشه
    بهت قول می دم اگر تصمیم بگیری رهاش کنی در عرض 6 ماه به کل فراموشش می کنی اگر تصمیم بگیری وبخوای و الان 24 سالته اگر یا علی بگی و بلند بشی وقتی 27 28 سالت شد برای خودت کسی شدی به چای اینکه وقتتو با سیگار کشیدن و زنگ زدن به این دختر و امثال این تلف کنی و وقتی 28 سالت شد ببینی هیچ کجا جات نیست و ادامشم که گفتن نداره
    یه راه دیگم داری هی بهش زنگ بزنی بری دم دانشگاهش از این و اون پرس و جو کنی خودتو تحقیر کنی می دونی نتیجش چیه؟
    اون بیشتر و بیشتر به خودش می باله و احساس رضایت می کنه حتی ممکنه هر وقت نیازی داشت کمکی خواست بیاد سراغت و ازت سو استفاده می کنه و هی بیشتر و بیشتر داغونت کنه
    راه اول فقط یه کم صبر می خواد و اراده راه دوم یه تصمیم عجولانس که در واقع انتقام از خودته نه اون
    حالا تصمیم با شماست

  4. 2 کاربر از پست مفید جویا تشکرکرده اند .

    ehsan_hamdardi (دوشنبه 29 مهر 92), m.o.d (دوشنبه 29 مهر 92)

  5. #23
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 22 فروردین 99 [ 19:23]
    تاریخ عضویت
    1392-7-28
    نوشته ها
    36
    امتیاز
    5,133
    سطح
    45
    Points: 5,133, Level: 45
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    22

    تشکرشده 49 در 24 پست

    Rep Power
    0
    Array
    تشکر میکنم ا نظرات همتون دوستان گلم.

    راستش دیگه حس دیروزو ندارم . بهترم.
    امروز رفتم دانشگاهشون . سر صندلی پیشه یه لوله تو دانشگاه نشسته بودیم . که چند نفر اومدن پای لوله و داشتن سر یه چیزی دعوا میکردن . داشتن سر قرص ترامادول دعوا میکردن . یکیش میگفت من بزرگترم پس باید دوتاشو بدید من . یکیش میگفتم من اینجوریم و من باید دوتاشو بخورم. نگاه کردم دیدم همونه پسره بود . همون پسری که الان عشق اون دختر بود داشت برا ترامادول چونه میزد .
    دیگه کلا از انقام گرفتن پشیمون شدم . امروز رفته بودم که جلو همه دختره رو تا جایی که میتونم بزنم ولی این صحنه رو که دیدم فهمیدم که نیازی نیست من بزنمش . خدا خودش داره میزندش . امیدوارم زندگی با یه معتاد بهش بسازه.
    به دختره هم زنگ زدم گفتم دیگه کاری به کارت ندارم . راستش من خیلی اشتباه کردم . بهش گفتم تو ارزش منو نداشتی تو در شان من نبودی . من برات زیاد بودم و گفتم که یه دختری هم اومده و اونو دیده و اومد بهم گفت خاک تو سرت این دختر اصلا در حد تو نیست که تو میخواستی بگیریش . بهش گفتم خوشحالم که تموم شد. گفتم من خیلی از تو سرترم . برا من خیلی خوشکل تر از تو پیدا میشه. کسایی هستن برا من که تو خاک پاشونم نمیشی . اینا رو گفتم و گوشی رو قطع کردم اونم چیزی برا گفتن نداشت ولی فهمیدم بغض گلوشو گرفته . و رفتم طرف دانشگاه خودم
    ویرایش توسط m.o.d : دوشنبه 29 مهر 92 در ساعت 14:28

  6. #24
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 16 فروردین 93 [ 22:07]
    تاریخ عضویت
    1392-7-24
    نوشته ها
    65
    امتیاز
    640
    سطح
    12
    Points: 640, Level: 12
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    68

    تشکرشده 32 در 21 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط m.o.d نمایش پست ها
    تشکر میکنم ا نظرات همتون دوستان گلم.

    راستش دیگه حس دیروزو ندارم . بهترم.
    امروز رفتم دانشگاهشون . سر صندلی پیشه یه لوله تو دانشگاه نشسته بودیم . که چند نفر اومدن پای لوله و داشتن سر یه چیزی دعوا میکردن . داشتن سر قرص ترامادول دعوا میکردن . یکیش میگفت من بزرگترم پس باید دوتاشو بدید من . یکیش میگفتم من اینجوریم و من باید دوتاشو بخورم. نگاه کردم دیدم همونه پسره بود . همون پسری که الان عشق اون دختر بود داشت برا ترامادول چونه میزد .
    دیگه کلا از انقام گرفتن پشیمون شدم . امروز رفته بودم که جلو همه دختره رو تا جایی که میتونم بزنم ولی این صحنه رو که دیدم فهمیدم که نیازی نیست من بزنمش . خدا خودش داره میزندش . امیدوارم زندگی با یه معتاد بهش بسازه.
    به دختره هم زنگ زدم گفتم دیگه کاری به کارت ندارم . راستش من خیلی اشتباه کردم . بهش گفتم تو ارزش منو نداشتی تو در شان من نبودی . من برات زیاد بودم و گفتم که یه دختری هم اومده و اونو دیده و اومد بهم گفت خاک تو سرت این دختر اصلا در حد تو نیست که تو میخواستی بگیریش . بهش گفتم خوشحالم که تموم شد. گفتم من خیلی از تو سرترم . برا من خیلی خوشکل تر از تو پیدا میشه. کسایی هستن برا من که تو خاک پاشونم نمیشی . اینا رو گفتم و گوشی رو قطع کردم اونم چیزی برا گفتن نداشت ولی فهمیدم بغض گلوشو گرفته . و رفتم طرف دانشگاه خودم
    منم عین خودتم دوست گلم کاملا درکت میکنم داداش حتی من بیشترازتو داغونم چون باهم عقدکردیم وبعد دوماه بهم خیانت کرد و دوست پسر گرفت.الانم توافق کردیم که با هم طلاق توافقی کنیم اونم زندگی منو نابودکرد.
    میدونم اصلا حالی خوبی نیس ولی چاره ای هم نیس .من سپردمش به اون بالائی اون حقمو بالاخره میگیره ازش.تو هم آروم باش وسعی کن فراموشش کنی .کاریش نداشته باش وفقط بسپارش به خدا دنیا بی حساب وکتاب نیست اون لیاقت تورونداره

  7. 2 کاربر از پست مفید M.E.H.D.I تشکرکرده اند .

    m.o.d (دوشنبه 29 مهر 92), مهربونی... (چهارشنبه 01 آبان 92)

  8. #25
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 22 فروردین 99 [ 19:23]
    تاریخ عضویت
    1392-7-28
    نوشته ها
    36
    امتیاز
    5,133
    سطح
    45
    Points: 5,133, Level: 45
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    22

    تشکرشده 49 در 24 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط M.E.H.D.I نمایش پست ها
    منم عین خودتم دوست گلم کاملا درکت میکنم داداش حتی من بیشترازتو داغونم چون باهم عقدکردیم وبعد دوماه بهم خیانت کرد و دوست پسر گرفت.الانم توافق کردیم که با هم طلاق توافقی کنیم اونم زندگی منو نابودکرد.
    میدونم اصلا حالی خوبی نیس ولی چاره ای هم نیس .من سپردمش به اون بالائی اون حقمو بالاخره میگیره ازش.تو هم آروم باش وسعی کن فراموشش کنی .کاریش نداشته باش وفقط بسپارش به خدا دنیا بی حساب وکتاب نیست اون لیاقت تورونداره
    با سلام . ایشالا که شما هم به کسی که لیاقتتون رو داشته باشه برسید.
    امیدوارم هر زنی یا مردی که میخواد به طرفش خیانت کنه بلایی سرش بیاد که تا سال ها درس عبرت برا بقیه باشه.
    منم دیگه سعی میکنم کاملا فراموشش کنم و تصمیم گرفتم دیگه به کسی زیادی محبت نکنم . محبت زیادی اونو از من دور کرد . هر کاری میگفت انجامم میدادم. آخرشم این شد.
    ایشالا همتون موفق و پیروز باشید

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط M.E.H.D.I نمایش پست ها
    منم عین خودتم دوست گلم کاملا درکت میکنم داداش حتی من بیشترازتو داغونم چون باهم عقدکردیم وبعد دوماه بهم خیانت کرد و دوست پسر گرفت.الانم توافق کردیم که با هم طلاق توافقی کنیم اونم زندگی منو نابودکرد.
    میدونم اصلا حالی خوبی نیس ولی چاره ای هم نیس .من سپردمش به اون بالائی اون حقمو بالاخره میگیره ازش.تو هم آروم باش وسعی کن فراموشش کنی .کاریش نداشته باش وفقط بسپارش به خدا دنیا بی حساب وکتاب نیست اون لیاقت تورونداره
    با سلام . ایشالا که شما هم به کسی که لیاقتتون رو داشته باشه برسید.
    امیدوارم هر زنی یا مردی که میخواد به طرفش خیانت کنه بلایی سرش بیاد که تا سال ها درس عبرت برا بقیه باشه.
    منم دیگه سعی میکنم کاملا فراموشش کنم و تصمیم گرفتم دیگه به کسی زیادی محبت نکنم . محبت زیادی اونو از من دور کرد . هر کاری میگفت انجامم میدادم. آخرشم این شد.
    ایشالا همتون موفق و پیروز باشید

  9. کاربر روبرو از پست مفید m.o.d تشکرکرده است .

    M.E.H.D.I (سه شنبه 30 مهر 92)

  10. #26
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 19 خرداد 95 [ 02:48]
    تاریخ عضویت
    1392-2-28
    نوشته ها
    6
    امتیاز
    2,277
    سطح
    28
    Points: 2,277, Level: 28
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 23
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    1

    تشکرشده 11 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام بر همگی
    باور کنید همه اش تقصیر خود ماست که این اتفاقات روز به روز دارن تو جامعه ما بیشتر و بیشتر میشن. چرا چون که این اختلاط و همه مشکلاتی را که به وجود می آورد می بینیم و هیچ واکنشی نشان نمی دهیم. مگر غیر از این است که سرچشمه همه این مشکلات این است که دختر ها و پسر ها به عناوین مختلفی مانند همکلاسی بودن با هم می گردند، می گویند می خندند و کلا راحت هستند. و اینکه دختران از اینکه دختران از اینکه زیبایی هی خود را نشان بدهند هیچ ابایی ندارند و هیچ کس نیست که با این رفتار ها برخوردی بکند.
    m.o.d. عزیز! آیا غیر از این است که شما الان دارید به خاطر رابطه ای درد می کشید که اسلام آن را منع کرده بود؟ لابد دلیلی داشته که اسلام رابطه رومانتیک میان دو نامحرم را حرام دانسته است، و دلیل آن هم همین است که می بینیم: روابط احساسی شدید و غیر قابل کنترلی پدید می آید که در نهایت تنها برای ما آسیب روحی به بار خواهند داشت. و از طرف دیگر کسی که از رابطه با نامحرم قبل از ازدواج نتواند اجتناب کند، بعد از ازدواج هم ممکن است نتواند اجتناب کند. دوست عزیز علت این که نامزدتان به شما خیانت کرد این بود که حیا از جامعه رفته است. نامزد شما ابایی نداشت از اینکه با پسر های دیگر راحت برخورد کند و با آنها رابطه به اصطلاح دوستانه داشته باشد در حالی که همه این فسادها از همین برخوردهای بدون حیا و پرهیز نشات می گیرند که متاسفانه اکثرشان در این فضای مختلط دانشگاه رخ می دهد که زمینه را برای این مسائل فراهم می کند. ولی ما به جای اینکه با این جو مبارزه کنیم از آن حمایت می کنیم و تلاشهایی را که برای کنترل این اوضاع می شود را محدود کننده می نامیم. به جای آنکه به وظیفه امر به معروف و نهی از منکر خود عمل کنیم و افراد را از این روابط راحت و بدون قید با نامحرمان بر حذر بداریم می گوییم که افراد باید آزاد باشند. به جای اینکه با بی حجابی مبارزه کنیم می گوییم که همه باید آن گونه که می خواهند بپوشند در حالی که می بینیم که این پوششهای تحریک کننده هستند که قلب هایمان را به سوی گناه و خطا می لغزانند.
    تا وقتی که حیا و عفاف را به جامعه مان باز نگردانیم هر روز باید اینگونه رنجها را تحمل کنیم.
    در نهایت این دوست عزیزم را به اطاعت از دستورات اسلام دعوت می کنم که همانا تنها راه رستگاری ماست. از نامحرمان دوری کن، عبادت خدا را از یاد نبر و در آخر با عقل دختری را انتخاب کن که عفیف باشد، حجابش را رعایت کند و نامحرمان را با زیباییش جذب نمی کند و از پسران دوری می کند. خودت هم اینگونه باش. انشا ا.. که خدا کمکت خواهد کرد.

  11. 2 کاربر از پست مفید mhsta1992 تشکرکرده اند .

    del (سه شنبه 30 مهر 92), m.o.d (دوشنبه 29 مهر 92)

  12. #27
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 23 دی 93 [ 09:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-06
    نوشته ها
    147
    امتیاز
    1,812
    سطح
    25
    Points: 1,812, Level: 25
    Level completed: 12%, Points required for next Level: 88
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 353 در 123 پست

    Rep Power
    29
    Array
    http://www.hamdardi.net/thread-30792.html#post301070 فکر کنم این تاپیک هم برا شما بوده. آدما وقتی بخوان رابطه رو هم تموم کنن نباید به شخصیت هم توهین نکنن. " به دختره هم زنگ زدم گفتم دیگه کاری به کارت ندارم . راستش من خیلی اشتباه کردم . بهش گفتم تو ارزش منو نداشتی تو در شان من نبودی . من برات زیاد بودم و گفتم که یه دختری هم اومده و اونو دیده و اومد بهم گفت خاک تو سرت این دختر اصلا در حد تو نیست که تو میخواستی بگیریش . بهش گفتم خوشحالم که تموم شد. گفتم من خیلی از تو سرترم . برا من خیلی خوشکل تر از تو پیدا میشه. کسایی هستن برا من که تو خاک پاشونم نمیشی . اینا رو گفتم و گوشی رو قطع کردم اونم چیزی برا گفتن نداشت ولی فهمیدم بغض گلوشو گرفته . و رفتم طرف دانشگاه خودم "
    خونسردی و آروم بودن بیشتر تاثیر گذارتره. بعد از این همه اتفاق حتی زنگ زدن های شما به این خانم اشتباهه محضه و دنبال دلایل برا بدبخت شدن این خانم نگردید شما فقط به فکر زندگی خودتون باشید. ایشون خیانت کردن و شمام تموم کنید رابطه رو همین!!!!! . در ضمن نامزد در کشور ما به کسی اطلاق میشه که عقد کرده باشه .

  13. کاربر روبرو از پست مفید deniz90 تشکرکرده است .

    m.o.d (دوشنبه 29 مهر 92)

  14. #28
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 01 اردیبهشت 97 [ 02:14]
    تاریخ عضویت
    1390-1-11
    نوشته ها
    1,700
    امتیاز
    16,289
    سطح
    81
    Points: 16,289, Level: 81
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 61
    Overall activity: 16.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,578

    تشکرشده 5,967 در 1,568 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    203
    Array
    مشکل اینه که زمان، محبت ، فداکاری، سرمایه مالی و معنوی زندگیتو ریختی به پای یک انسان که هنوز هیچ تعهدی نسبت به هم نه از لحاظ شرعی نه قانونی و نه عرفی نداشتید. ادم هر چی برای یک موجود سرمایه گذاری کنه اون موجود براش ارزشمندتر میشه و به همون اندازه از دست دادنش سخت تر. پس از این به بعد روی زمینی سرمایه گذاری کن که 100% به نام خودته نه زمینی که هنوز به نام کسی نیست .
    هر آنچه را برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند
    و هر آنچه را برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند

  15. 3 کاربر از پست مفید deljoo_deltang تشکرکرده اند .

    del (سه شنبه 30 مهر 92), m.o.d (دوشنبه 29 مهر 92), دختر مهربون (دوشنبه 29 مهر 92)

  16. #29
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 24 خرداد 00 [ 00:30]
    تاریخ عضویت
    1387-6-17
    محل سکونت
    سنندج
    نوشته ها
    2,799
    امتیاز
    71,961
    سطح
    100
    Points: 71,961, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran50000 Experience PointsSocialTagger First Class
    تشکرها
    9,001

    تشکرشده 10,164 در 2,192 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام، مشکلت را خواندم و با وجود اینکه خیلی متأثر شدم اما برایت خوشحالم.دوستان همدردی تا انجا که توانستند شما را راهنمایی کردند و همچنین همراهی و همدلی.

    گاهی وقت ها در زندگی ما آدم ها اتفاق های ناخوشایندی می افته، در حالی که تمام تلاش ما در مسیر مثبت بوده و هیچگاه تصور این نوع مسائل را نداشته ایم. برایمان پذیریش آن سخت است، اما باید بپذیریم و بعد فراموش کنیم. دروغ است اگر بگویم برای همیشه فراموش می کنی اما بعد از مدتی فقط به عنوان یک مسئله ساده به آن نگاه خواهی کرد.

    دوست جوان من، بر اساس تجربه خودم برایت بگویم، تجربه ای که بهای آن برای من خیلی گران تمام شد.هیچ چیز ارزشمندتر از وجود عزیز خودت نیست. و هیچ چیز در این دنیا انقدر ارزشمند نیست که بخواهد مانع خواسته ها و یا یک زندگی به دور از دغدغه و پریشانی باشد.روز های خوش جوانی برگشت ندارد، روزهای که می تواند طلایی ترین زندگی را برای تو رقم بزند.

    نمی توانم بگویم کاملا" درکت می کنم، اما می فهمم چه حس و حالی داری، می فهمم که برایت سخت است، می فهمم که در این دو سال همیشه به فکر روزهای خوب بودی ، می فهمم که همیشه در رویاهایت در زیر یک سقف با او بودی، و خوب می دانم که گذشتن از آنچه که برای خودت مهیا کرده بودی دشوار است. اما باور کن زندگی و ثانیه و ثانیه آن خیلی مهمتر از این ها است.

    با دیدن اسم و حتی کوچک ترین نشانه از او دلت می گیرد،گاهی وقت ها به یاد او می افتی، گاهی وقت ها دلت سخت می گیرد و دوست داری ای کاش او در کنارت باشد، همه این موارد تنها به دلیل درگیر بودن احساسات شما است، شما شاید نتوانی مانع این تفکرات شوی ولی می توانی احساست را مدیریت کنی و اجازه ندهی بیشتر از این موجب آزارت شود.

    قدر این لحظات زندگی ات را بدان و سعی کن با تسلط بر وضعیت موجود کمترین آسیب را بر خودت وارد کنی.

    هم او را و هم این موضوع را فراموش کن.

    از انتقام حرف زدی، چند روز پیش در شهر ما اتفاقی افتاد که می خواهم برایت تعریف کنم


    او هم به نامزدش مشکوک شده بود، پیگیر شد و تعقیبش کرد،اما نه یک بار نه دو بار چند بار دید که سوار یک ماشین مدل بالا می شود.پیش خودش فکر کرد که شاید واقعا" برای نامزدم کم گذاشته ام، خیلی ساده و زود یک ماشین دقیقا" از همان مدل و همان رنگ خرید و بعد با نامزدش تماس گرفت و او را دعوت به ملاقات کرد.
    رفتن جاده بیرون شهر، به نامزدش گفت چند بار تو را با یک پسر و با همچنین مدل ماشینی دیده ام؛ اما دختر انکار کرد؛ گفت اگر مشکلت فقط همین ماشین است؛ من به عشق تو این رو خریدم، اما چرا با اون پسر؟ باز دختر انکار می کند، در نهایت (گویا) بعد از جر و بحث پسر از فرط عصبانیت در داخل ماشین دختر را خفه می کند!
    پسر که از دیدن این وضعیت و مرگ همسر آینده اش به دست خودش شوکه شده بود، شاهرگ خودش رو زد و هر دو قربانی یک رابطه نابجا و یک اقدام غلط شدند.

    البته قبل اینکه خودش را هم بکشد، با یکی از دوستانش تماس میگیرد و تمام حرف های که گفته شده بود را برای او بیان می کند من هم از زبان دوستش این رو برای شما تعریف کردم.

    پس سعی کن فرامش کنی
    سکوت سرشار از ناگفته‌هاست
    _____________________________

    مجله علم ورزش
    ویرایش توسط keyvan : دوشنبه 29 مهر 92 در ساعت 20:39

  17. 3 کاربر از پست مفید keyvan تشکرکرده اند .

    m.o.d (دوشنبه 29 مهر 92), sara 65 (دوشنبه 29 مهر 92), مهربونی... (چهارشنبه 01 آبان 92)

  18. #30
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 15 بهمن 93 [ 16:12]
    تاریخ عضویت
    1392-2-18
    نوشته ها
    209
    امتیاز
    2,399
    سطح
    29
    Points: 2,399, Level: 29
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    536

    تشکرشده 560 در 192 پست

    Rep Power
    36
    Array
    سلام، ببین فقط میخوای ازش انتقام بگیری کلا باهاش قطع رابطه کن، مرد بودن خودتو نشونش بده، در آینده خودش متوجه میشه چه اشتباهی کرده.

    دیگه هم یه مدت چیزی بهش نگو تماس هم نگیر

  19. کاربر روبرو از پست مفید capitan تشکرکرده است .

    m.o.d (دوشنبه 29 مهر 92)


 
صفحه 3 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:54 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.