این جمله واسه یه آدم بزرگه که الان اسمش یادم نیست ! ولی روش فک کن !!
هر کس بخاطر ظلمي که بهت کرده مستحق مجازاته. امّا اگه ببخشيش اونو از حقش محروم کردي !!!!
هیچ چیز بدتر از این نیست که یکی رو از حقش محروم کنی... درسته ؟!
اینجوری ازش انتقام بگیر..
خودش بعدا میفهمه تو باهاش چیکار کردی !!







علاقه مندی ها (Bookmarks)