بیا سرنوشتمو تو تایپیکم بخون و نظرتو در مورد سرنوشتم بخون . برو خدا رو شکر کن . کلاهتو بنداز هوا . برادر!!!!!!!!! . که مشکل منو نداری
تشکرشده 23 در 16 پست
بیا سرنوشتمو تو تایپیکم بخون و نظرتو در مورد سرنوشتم بخون . برو خدا رو شکر کن . کلاهتو بنداز هوا . برادر!!!!!!!!! . که مشکل منو نداری
majidmajid (شنبه 27 مهر 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)