مرسی دوستم
من خیلی فکر کردم و با خوندن مطالب اینجا واقعا فهمیدم چه این آقا باشه یا هر کسی دیگه ای.
تا من نتونم درست رفتار کنم همینه.......
من تحت تاثی زیاد حرف مادرم هستم.با اینکه به ظاهر میگم نیستم و اصلا حرفشو گوش نمیدم.ولی دقیقا چند روز یا چند ساعت بعد
دارم همون کاری که مادرم گفت انجام میدم
مادرم خیلی مهربون و سادست.ولی تصمیماتش قطعی نیست.
بازم ممنون از دوستان
من نیاز به تغییر رفتار و یاد گرفتن دارم
که عمرا نمیشه.ولی مشکلم فهمیدم کجاست![]()










علاقه مندی ها (Bookmarks)