
نوشته اصلی توسط
شیدا.
شما اردیبهشت از یک رابطه و زندگی 6 ساله خارج شدی
و در کمتر از دو ماه، وارد رابطه جدید شدی؟
حالا هم می گی چون اون نامزدی طولانی شده، می خوام این را کوتاه کنم؟
اولا اشکال اون رابطه طولانی بودنش نبود، بلکه اشکالاتش باعث طولانی شدنش شده بود!!
در ثانی حالا می خوای از اینور بوم بیفتی؟
خیییییییییییییییییییییییی ییییییییییییییییییییییییی یییییییییلی داری عجله می کنی.
برای وارد شدن به یک رابطه زود هست،
چه برسه به عقد دوباره، به این زودی!!
اصلا خودت از نظر احساسی و روحی هنوز از زندگی قبلیت جدا شدی؟
علاقه مندی ها (Bookmarks)