سلام باران خانم!
شما یه کار ساده میبایست انجام بدی با یه شماره دیگه(ایرانسل باشه) به اون شماره اس ام اس بده و خودتو جای شوهرت جا بزن!
بهش بگو دیگه به شماره اصلی شوهرت اس نده و به همین بده!
از این طریق هم مطمءن میشی هم میتونی طرفو ببیننی و بگی هوی یارو دس از سر شوهرم بردار !
موفق باشی