همون باراول بادقت تایپیکت رو خوندم وبه جای حرفهای حاشیه ای سعی کردم کمکت کنم ریشه ای ترمشکلت روحل کنی چون منم درشرایط صدبرابربدترازشما بوده ام (میتونی به پروفایل من سربزنی) این دولینک هم درتکمیل دو لینکی هست که قبلابهت معرفی کردم بخصوص پستهای خانم بهار زندگی باجناب sciدر چگونه منفعل نباشیم.http://www.hamdardi.net/thread-19883.html لیک مهارتهای ارتباطی وهمدلی:http://www.hamdardi.net/thread-3525.html






علاقه مندی ها (Bookmarks)