به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 6 , از مجموع 6

Threaded View

  1. #5
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 14 اسفند 97 [ 07:26]
    تاریخ عضویت
    1392-4-27
    نوشته ها
    78
    امتیاز
    4,969
    سطح
    45
    Points: 4,969, Level: 45
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 181
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    149

    تشکرشده 40 در 22 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام
    یه پیشنهادش اینه که 3دونگ خونه به نامم کنه اماحق طلاق رونده که من به هیچ عنوان قبول نکردم( ارزش 3 دونگ خونه کمتراز 100 سکه هست البته اصلامن به ایناش فکرنمی کنم برام مهم نیست برام مهم این بوداگه دوباره رفتم وبازسرکارنرفت وکتک زدو... دیگه 6ماه دادگاه بالاپائین نرم چون ازخانواده شم خیلی میترسم )
    حالا اینکه هردو روباهم قبول کنه فکرنکنم زیرباربره

    خانواده ام حرف ازبرگشت بیارم ناراحتی می کنن باهام راضی نیستن تواین 6ماه خیلی اذیت شدن زندگی همه شون بهم ریخته همشون اعصابشون خورده

    ولی من هنوزخیلی دوسش دارم وقتی به سمت جدایی میر م نمی تونم جلوی اشکاموبگیرم خیلی دلم براش تنگ میشه

    باوجوداینکه همسرم رودوست دارم بخوام ازش طلاق بگیرم برام سخته میترسم ازبعدش که نتونم تحمل کنم .بعضی هاوقتی طلاق میگیرن متنفرمیشن ولی من اونطوری نیستم خیلی جاهادلمو شکست حتی یه مدت خیلی بدکردتحت فشارگذاشت برم زودتموم کنم ولی الآن که میگه میخوام زندگیمونودوباره بسازیم ودوست دارم واون کارهارونمی کنم من باورم شده فقط من...ولی هیچ کس باورنمی کنه

    - - - Updated - - -

    سلام
    یه پیشنهادش اینه که 3دونگ خونه به نامم کنه اماحق طلاق رونده که من به هیچ عنوان قبول نکردم( ارزش 3 دونگ خونه کمتراز 100 سکه هست البته اصلامن به ایناش فکرنمی کنم برام مهم نیست برام مهم این بوداگه دوباره رفتم وبازسرکارنرفت وکتک زدو... دیگه 6ماه دادگاه بالاپائین نرم چون ازخانواده شم خیلی میترسم )
    حالا اینکه هردو روباهم قبول کنه فکرنکنم زیرباربره

    خانواده ام حرف ازبرگشت بیارم ناراحتی می کنن باهام راضی نیستن تواین 6ماه خیلی اذیت شدن زندگی همه شون بهم ریخته همشون اعصابشون خورده

    ولی من هنوزخیلی دوسش دارم وقتی به سمت جدایی میر م نمی تونم جلوی اشکاموبگیرم خیلی دلم براش تنگ میشه

    باوجوداینکه همسرم رودوست دارم بخوام ازش طلاق بگیرم برام سخته میترسم ازبعدش که نتونم تحمل کنم .بعضی هاوقتی طلاق میگیرن متنفرمیشن ولی من اونطوری نیستم خیلی جاهادلمو شکست حتی یه مدت خیلی بدکردتحت فشارگذاشت برم زودتموم کنم ولی الآن که میگه میخوام زندگیمونودوباره بسازیم ودوست دارم واون کارهارونمی کنم من باورم شده فقط من...ولی هیچ کس باورنمی کنه

  2. کاربر روبرو از پست مفید sahelneshin تشکرکرده است .

    malakeh (دوشنبه 22 مهر 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. به همسرم برگشتم و فرصت آخر رو دادم میخوام زندگیمو بسازم کمکم کنید
    توسط روناک محمدی در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 87
    آخرين نوشته: چهارشنبه 02 اسفند 96, 14:56
  2. به خواستگار 30 ساله ای که پس اندازش صفره میشه فرصت داد؟
    توسط elham_88 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: پنجشنبه 27 مهر 91, 10:44
  3. فرصت دوباره دادن درسته ؟
    توسط myheavenstar در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 13 مهر 91, 05:12
  4. شوهرم فرصت جبران اشتباه به من نمی دهد!
    توسط nazanin_60 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: دوشنبه 10 بهمن 90, 10:52

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:16 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.