سلام،اگه تو وپسرعمه ت به هم علاقه مندیدوقصد ازدواج دارید اجازه بدیدیه مدت آبها ازآسیاب بیفته واونم این مدت دنبال استقلال مالی باشه.بعدش رسمی بیادخواستگاری اونم باصحبت قبلی پدرومادرش باپدرومادرت.خواهرت هیچ کاره است خودت بزرگش کرده بودی چون بخاطرپنهانکاری ترسیدی.اون دعاهم که مدعیش بوده چرت وپرت بوده بهتون تلقین کرده.اگه بغیرازاین مسائل تو وپسرعمت مشکلات ودعواهایی دارید بحثش جداست وجداگانه بررسیش کن.








علاقه مندی ها (Bookmarks)