
نوشته اصلی توسط
نازنین2010
سلام
کنتور برق و اب ما داخل خانه و در حیاط منزلمان است و من از خودم شماره های کنتور را می خوانم و مامور یادادشت می کند بدون اینکه در را باز منم
و برام جالبه که بدونم مگه کنتور برق و اب خونه شما کجاست؟
کنتور ما توی راهرو کنار پارکینگ است.
کنتور خونه قبلیمون هم مثل شما توی حیاط بود.
برای همین برای من هم سوال پیش اومد که اگر کسی وارد حیاط یا پارکینگ هم شده باشه،
وارد خونه نمی تونه بشه. مگر این که در خونه ( آپارتمان ) را براش باز کنیم.
که ایشون گفتند مگس اومده.
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
علاقه مندی ها (Bookmarks)