به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 12 از 15 نخستنخست ... 23456789101112131415 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 111 تا 120 , از مجموع 141
  1. #111
    Banned آغازکننده
    آخرین بازدید
    پنجشنبه 30 مرداد 93 [ 01:12]
    تاریخ عضویت
    1392-7-16
    نوشته ها
    41
    امتیاز
    990
    سطح
    16
    Points: 990, Level: 16
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    95

    تشکرشده 76 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array
    بالاخره شوهرم اومد خیالم راحت شد الان خیلی دلم آروم گرفته فقط تحمل ندارم شوهرمو اینجوری ببینم.شکست-وقتی اومد یه نگاهی به من انداخت و رفت تو اتاق نمیدونم چه کار کنم؟دلم میخواد برم پیشش ولی نمیتونم برق اتاق روشنه هنوز بیداره طفلی شام هم نخورد حتی روم نمیشه بگم بیا شام بخور

  2. 5 کاربر از پست مفید hamta-tanha تشکرکرده اند .

    ammin (جمعه 19 مهر 92), deljoo_deltang (جمعه 19 مهر 92), ehsan_hamdardi (جمعه 19 مهر 92), اشنای قدیمی (چهارشنبه 15 آبان 92), دختری تنها (جمعه 19 مهر 92)

  3. #112
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 08 خرداد 99 [ 15:45]
    تاریخ عضویت
    1391-10-02
    نوشته ها
    399
    امتیاز
    8,219
    سطح
    61
    Points: 8,219, Level: 61
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 231
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    14

    تشکرشده 833 در 318 پست

    Rep Power
    60
    Array
    بنده خدا شوهرتون،خدایی دلم براش سوخت،اما عیبی نداره الان خیلی بهتر شد،شما هم اشتباه کردی همون روز بهش نگفتی،الانم برید به پلس ماجرا رو بگید و بذارید تا یه دفعه دیگه مزاحمتون شه و باهاش قرار بذارید و ا پلیس هماهنگ باشید تا بگیرنش اون عوضی رو،شوهرتونم مطمئنا از ناراحتیش از شما به خاطر دیر گفتنتونه وگرنه شما تقیری نداشتید،ایشالا همه چی حل میشه

  4. کاربر روبرو از پست مفید samanft تشکرکرده است .

    hamta-tanha (جمعه 19 مهر 92)

  5. #113
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 خرداد 05 [ 11:17]
    تاریخ عضویت
    1392-4-02
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    2,013
    امتیاز
    37,353
    سطح
    100
    Points: 37,353, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 35.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,467

    تشکرشده 6,549 در 1,838 پست

    Rep Power
    0
    Array
    باهاش صحبت کن دستاشو بگیربگو پشتوانه ت باشه بهش بگو به قدرتت به محکم بودنت ایمان دارم،دوماهه دارم عذاب میکشم شوک شدیدی بهم واردشده،به خاطر یه نامرد اینقد خودتو عذاب نده که ضعیف شی،نمیخام اون شکست وضعف رو توی چشات ببینه تا آخرش که حقش روقانونی کف دستش میذاریم وجلوی مجری قانون توی صورتش تف میندازیم،خانم همتا تو وشوهرت تشکیل یک نهاد مهم وبا ارزش به نام خانواده دادید اجازه ندید سوئ نیت یک انسان پلید این ارزشمندی رو دچارارتعاش کنه،محکم ومقتدروایسید حقش روکف دستش بذارید،علاوه بربعد آرامش ازطریق مشاوره مجازات او هم درتسکین تو وشوهرت موثرخواهد بود.
    ای بامن وپنهان چودل ،از دل سلامت میکنم.

  6. 4 کاربر از پست مفید ammin تشکرکرده اند .

    del (دوشنبه 22 مهر 92), ehsan_hamdardi (جمعه 19 مهر 92), hamta-tanha (جمعه 19 مهر 92), دختر مهربون (جمعه 19 مهر 92)

  7. #114
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط نازنین2010 نمایش پست ها
    سلام
    کنتور برق و اب ما داخل خانه و در حیاط منزلمان است و من از خودم شماره های کنتور را می خوانم و مامور یادادشت می کند بدون اینکه در را باز منم
    و برام جالبه که بدونم مگه کنتور برق و اب خونه شما کجاست؟
    کنتور ما توی راهرو کنار پارکینگ است.
    کنتور خونه قبلیمون هم مثل شما توی حیاط بود.

    برای همین برای من هم سوال پیش اومد که اگر کسی وارد حیاط یا پارکینگ هم شده باشه،
    وارد خونه نمی تونه بشه. مگر این که در خونه ( آپارتمان ) را براش باز کنیم.
    که ایشون گفتند مگس اومده.
    اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
    مادر ترزا

  8. کاربر روبرو از پست مفید شیدا. تشکرکرده است .

    hamta-tanha (جمعه 19 مهر 92)

  9. #115
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 15 آذر 92 [ 23:08]
    تاریخ عضویت
    1392-6-22
    نوشته ها
    257
    امتیاز
    1,102
    سطح
    18
    Points: 1,102, Level: 18
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 98
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registeredTagger First ClassOverdrive1000 Experience Points
    تشکرها
    136

    تشکرشده 293 در 136 پست

    Rep Power
    38
    Array
    باهاش صحبت کن که بدون اطلاع دادن به اعضای خانواده 2 طرف بروید پیش پلیس و شکایت کنید! (هیچ‌کس غیر از شما دو نفر و پلیس لازم نیست از این ماجرا خبردار شود!)

    بدون شکایت هنوز اون آدم دنبال اخاذی شماست و اگر شوهرتان از ترس حرف مردم بخواهد خودش با او قرار بگذارد و رودرو شود یا قاتل می‌شود یا مقتول!

    بگو فردا را از محل کارش مرخصی بگیرد بروید دنبال کلانتری و شکایت به دادگاه!

  10. 4 کاربر از پست مفید ehsan_hamdardi تشکرکرده اند .

    ammin (جمعه 19 مهر 92), del (دوشنبه 22 مهر 92), hamta-tanha (جمعه 19 مهر 92), دختر مهربون (جمعه 19 مهر 92)

  11. #116
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 01 اردیبهشت 97 [ 02:14]
    تاریخ عضویت
    1390-1-11
    نوشته ها
    1,700
    امتیاز
    16,289
    سطح
    81
    Points: 16,289, Level: 81
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 61
    Overall activity: 16.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,578

    تشکرشده 5,967 در 1,568 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    203
    Array
    خانم شیدا و نازنین

    من هم قبلا که ایران بودم خانه مان کنتورش داخل خانه و در حیاط بود و چون در اپارتمان زندگی نمی کردیم در ورودی حیاط به منزل قفلی نداشت ،(یعنی اصلا قابل قفل زدن نبود) و در خانه پدریم هم ککنتور داخل خانه پشت در ورودی بود.

    در ضمن خانم شیدا در مورد اون کلمه منظور مراجعه کننده مکث هست که به خاطر غلط املایی نوشتند مکس (نه مگس) .

    علت اینکه اینها رو جواب دادم این بود که مراجعه کننده بیشتر از هر چیزی الان به آرامش نیاز داره و این مسائل و شک به ایشون در راستگویی شاید باعث بشه ارامشش بهم بریزه.
    هر آنچه را برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند
    و هر آنچه را برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند

  12. 5 کاربر از پست مفید deljoo_deltang تشکرکرده اند .

    ammin (جمعه 19 مهر 92), hamta-tanha (جمعه 19 مهر 92), shabe niloofari (جمعه 19 مهر 92), دختری تنها (جمعه 19 مهر 92), شیدا. (جمعه 19 مهر 92)

  13. #117
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    ممنون از توضیحتون خانم دلجو.
    مخصوصا در مورد لغت "مگس" که من اصلا متوجه نشدم و خیلی برام سوال بود.
    اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
    مادر ترزا

  14. 2 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    ammin (جمعه 19 مهر 92), hamta-tanha (جمعه 19 مهر 92)

  15. #118
    Banned آغازکننده
    آخرین بازدید
    پنجشنبه 30 مرداد 93 [ 01:12]
    تاریخ عضویت
    1392-7-16
    نوشته ها
    41
    امتیاز
    990
    سطح
    16
    Points: 990, Level: 16
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    95

    تشکرشده 76 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام به دوستان وراهنماهای بزرگوارم
    شوهرم حالش بهتر شد با من حرف زد گفت حمایتت میکنم گفت نمیزاره بابام بفهمه خیلی حالم خوبه از همتون ممنونم.

    - - - Updated - - -

    آقایون و خانمها

    deljoo-deltang
    elena1994 gisu majid-k niyaysh نازنین2010 شیدا sci فرشته مهربانהקאדאקשץםרע کیمیا نجات paria22 aram577 ammin سنجاقک آبی باران آرام پلور مهرااد ehsan-hamdardi del shabe niloofari نوپو عزیزسارا معظمی unknown girl alireza-amiri paradise92 matin95
    از تک تک شما عزیزان سپاسگذارمواسمتون رو یادداشت کردم برای تک تکتون دعا میکنم
    خانم شیدا بابت عصبانیتم ازتون عذرخواهی میکنم تو شرایط بدی بودم
    تشکر وی‍زه از نوپو عزیز و majid-k و فرشته مهربان و sci ازتون ممنونم


    برایتان اینگونه دعا میکنم ! خدایا !
    بجز خودت به دیگری واگذارش نکن! تویی پروردگار او!
    پس قرارده بی نیازی درنفسش ! یقین دردلش !
    اخلاص درکردارش! روشنی دردیده اش! بصیرت درقلبش !
    و روزى پر برکت در زندگیش
    آمین


    - - - Updated - - -

    آقایون و خانمها

    deljoo-deltang
    elena1994 gisu majid-k niyaysh نازنین2010 شیدا sci فرشته مهربانהקאדאקשץםרע کیمیا نجات paria22 aram577 ammin سنجاقک آبی باران آرام پلور مهرااد ehsan-hamdardi del shabe niloofari نوپو عزیزسارا معظمی unknown girl alireza-amiri paradise92 matin95
    از تک تک شما عزیزان سپاسگذارمواسمتون رو یادداشت کردم برای تک تکتون دعا میکنم
    خانم شیدا بابت عصبانیتم ازتون عذرخواهی میکنم تو شرایط بدی بودم
    تشکر وی‍زه از نوپو عزیز و majid-k و فرشته مهربان و sci ازتون ممنونم


    برایتان اینگونه دعا میکنم ! خدایا !
    بجز خودت به دیگری واگذارش نکن! تویی پروردگار او!
    پس قرارده بی نیازی درنفسش ! یقین دردلش !
    اخلاص درکردارش! روشنی دردیده اش! بصیرت درقلبش !
    و روزى پر برکت در زندگیش
    آمین


    - - - Updated - - -

    اقا یا خانم
    samanft رو از قلم انداختم از شما هم ممنونم بزرگوار

  16. 9 کاربر از پست مفید hamta-tanha تشکرکرده اند .

    ammin (جمعه 19 مهر 92), Aram_577 (سه شنبه 23 مهر 92), del (دوشنبه 22 مهر 92), deljoo_deltang (جمعه 19 مهر 92), ehsan_hamdardi (جمعه 19 مهر 92), majid_k (جمعه 19 مهر 92), niyaysh (یکشنبه 21 مهر 92), paradise92 (جمعه 19 مهر 92), اشنای قدیمی (چهارشنبه 15 آبان 92)

  17. #119
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 21 اسفند 94 [ 16:22]
    تاریخ عضویت
    1392-7-10
    نوشته ها
    35
    امتیاز
    2,061
    سطح
    27
    Points: 2,061, Level: 27
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    4

    تشکرشده 31 در 17 پست

    Rep Power
    0
    Array
    خیلی خوشحال شدم شما و همسرت اول راهید باید حتما به پلیس مراجعه کنید باید اون ادم نجس تاوان کارشو ببینه تو انسان پاک و شایسته ای هستی خدا هیچ وقت دستتو رها نخواهد کرد

  18. 2 کاربر از پست مفید سارا معظمی تشکرکرده اند .

    ammin (جمعه 19 مهر 92), hamta-tanha (جمعه 19 مهر 92)

  19. #120
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 30 مهر 92 [ 16:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-18
    نوشته ها
    36
    امتیاز
    153
    سطح
    3
    Points: 153, Level: 3
    Level completed: 6%, Points required for next Level: 47
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class100 Experience Points7 days registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 18 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array
    آقایون خانوما سلام!
    خوبین؟اگه زحمت نمیشه خاهش میکنم بیایین و به منم کمک کنین لطفا.ممنون میشم مشکلم حاده!
    لینک مطلب من:
    500 روزه نخوابیدم-کمکم کنین


 
صفحه 12 از 15 نخستنخست ... 23456789101112131415 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: سه شنبه 02 مهر 92, 00:43
  2. معرفی ودانلودكتب روانشناسی کاربردی درحوزه تغییرات فردی،خودشناسی
    توسط مدیرهمدردی در انجمن معرفی کتب روانشناسی
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: دوشنبه 06 دی 89, 14:43
  3. +کسی که دوسش دارید؟یا کسی که دوستون داره؟
    توسط محمدرضا در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: شنبه 31 فروردین 87, 09:08
  4. +کسی که دوسش دارید؟یا کسی که دوستون داره؟
    توسط محمدرضا در انجمن ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: سه شنبه 02 بهمن 86, 15:25

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:30 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.