ببین اگر از عصبانیت پدرت کاملا مطمئنی پیش پلیس برو. من نمی فهمم تو چرا از همه می ترسی؟ از پلیس می ترسی از شوهرت می ترسی از پدرت می ترسی...این ترس از پدر و همسرت خوب من تا حدی می فهمم چون ما دختریم این قضیه تجاوز و ادم به همین سادگی نمی تونه بگه...اما دوست من چرا راحت از مشاور خانم پلیس کمک نمی خوای؟؟؟؟ عزیزم می ری اونجا می گی می خوام با یه خانم صحبت کنم و تمام حرفاتو می زنی... چرا انقد از پلیس می ترسی... بابا اینا کارشون همینه می گیرن پدر اون یارو هم در میارن....تو به شوهر یا پدرت هم که بگی دست اخر باید بری کلانتری واسه طرح شکایت. خوب الان می تونی این کار و کنی و حداقل مشاوره بگیری بعد با همسرت اونجا بری






) رو داشتم . تا مدتها و تا الان هم ترس دارم من واقعا نم یتونم درک کنم عمق ناراحتیت رو اما شجاع باش. مطمین باش تو واسه پدرت از ابروش عزیزتری. مطمین باش



علاقه مندی ها (Bookmarks)