سلام
چقدر زیاد بود !
اول اینکه خب خط موبایلتونو عوض کنید ! اصلا ی مدت موبایل نداشته باشید که دیگه نتونه بهتون مسیج بده ! شما هم بدتون نمیاد اون هر روز اس ام اس بده و ابراز علاقه کنه ! اگه بدتون میومد خط خودتونو عوض میکردید !
دوم اینکه مطلبی که نوشته بشه پاک نمیشه تو این سایت ,یعنی فکر نمی کنم پاک کنن !








علاقه مندی ها (Bookmarks)