برایم دعا کنید.
دوستان و عزیزان! می توانستم موضوع مستقلی باز کنم. اما بهتر دیدم آن را همینجا ذکر کنم.
متاسفانه قرار است پس فردا برایمان بازرس بیاید!! قرار بود هفته بعد باشد. اما یک دفعه یک هفته جلو افتاد. در این هفته با تمام وجود کار کرده بودم و برنامه ریزی کرده بودم تا چند روز آینده کارها را تمام و کمال به بازرسین نشان دهم. اما الان همه چیز به هم خورده است تمام کارها نیمه تمام مانده است. آیا امکان دارد بتوانم در این 24 ساعتی که باقی مانده کاری انجام دهم؟ آیا از آن خانم عقب خواهم افتاد؟ آیا بازرسین نخواهند گفت او از تو بهتر بود؟
پس از بحث با شما بزرگواران به این نتیجه رسیدم که علاقه ام به آن خانم از نوع عشق نیست بلکه نوعی تحسین توام با بهت و حیرت است. تصمیم گرفتم به هر نحو ممکن حداقل از او پیش بیافتم و بعد بتوانم به راحتی کارم را عوض کنم. اما اگر نتیجه بازرسی باب میل نباشد ..............برایم دعا کنید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)