شما که رشته اتون خیلی خوبه چرا تلاش نمیکنید تو همون رشته خودتون مهارت کسب کنید؟ در ضمن اگه بخواید و تلاش کنید حتما میتونید کار دولتی هم استخدام بشید . منم 2 ساله فوق دارم و از بیکاری خسته شده بودم ولی با حمایتهای همسرم و خدا رو شکر خواست خدا با تلاشی که کردم تونستم استخدامی قبول شم. البته همسرم هم همینطور اون لیسانس داره و اونم 2 ماه قبل من استخدامی قبول شد. باور کن نه پارتی داریم نه کسی پارتیمون فقط خدا بود. اگه بخوای و توکل کنی حتما میشه.
من و همسرم زمانی که داشتیم واسه استخدامی عین کنکور میخوندیم اصلا استخدامی در کار نبود خونیم و خوندیم تا زمانی که اولین استخدامی بیاد و آزمون بدیم و خدا رو شکر همسرم تو اولین و من تو دومین آزمون قبول شدیم . ( البته قبلش کلی آزمون داده بودیم ها ولی بدون آمادگی قبلی)
- - - Updated - - -
من عقیده ام اینه که خدا در هر کسی رو یه بار میزنه اون ماییم که باید اون موقعیت رو کشف کنیم و ازش نهایت استفاده رو ببریم چون اگه نشه دیگه نمیشه. پس تلاش و تلاش و تلاش کن
باور کن شعار نمیدم این حرفا یه روز هم واسه خودم شعار بود ولی وقتی آدم بخواد میشه . خدا خودش گفته از تو حرکت از خدا برکت. تو حرکتی داشتی که از خدا هم برکتی ببینی؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)