به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 56

Threaded View

  1. #17
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array
    کامروا جان به نظرم اول باید شرایطو در ارامش بپذیری. بعدش برای بهتر شدنش تلاش کنی. چون وقتی فکر می کنه ادم که مثلا پدر خانمش راحته یه کمک بکنه نمی کنه یا مثلا دوستش راحته واسش یه همراهی بکنه نمی کنه یا مثلا پدر مادر مردم به فکر بچه اشونن چرا پدر مادر من کمک نمی کنن هیچ جلو پام سنگ می ندازن یا مثلا چرا از 100 تا تلاشم 90 تاش گم میشه و ... فقط میشه عصبانیت و اعصاب خوردی و بعدشم سرخوردگی و ناراحتی. این باعث میشه که انرژی ای که ادم بعدا باید داشته باشه کم شه و روی اینده اش اثر بذاره.
    بپذیر که فقط طرف حسابت خانمته. نه باباش نه بابات و نه هر کس دیگه ای.
    نمی دونم یادته من توی تاپیکم نوشته بودم نمی تونم ازدواج کنم چون هیچی ندارم که به همسرم بدم؟ من نه پول دارم نه خونواده ی مهربون نه اعتبار و نه گذشته و نه تظمینی برای اینده. این حس اصلا خوشایند نیست. مطمنم گاهگاهی خانمت هم ناراحته. ناراحته که نمی تونه بیشتر کمک کنه. ولی نمی تونه. اون قدرت اینو نداره که به پدرش یا تو یا هرکس دیگه ای چیزی رو تحمیل کنه. اون تنها کاری که از دستش برمیاد اینه که از خودش مایه بذاره. اون تنها چیزی که می تونه بهت بده خودشه. اگه ازش توقعاتی داشته باشی که از عهده اش خارج باشه سرخورده میشه و همون کارایی که در حالت عادی هم می تونه انجام بده دیگه نمی تونه.
    هم از خودت و هم از همسرت توقعی که داری در حد واقعیت باشه. هیچکدوم از شما نمی تونین به غیر از شخص خودتون روی کس دیگه ای کنترل داشته باشین. اینکه فکر کنی چرا باباش یه کم کمک نمی کنه اصلا عیبی نداره اما حرص نباید بخوری بابت چیزی که نمی تونی روش کنترل داشته باشی. فقط اگه دوست داری فکر کن و دلیلشو پیدا کن. بدون احساس خاصی.
    موفق باشی.

  2. 4 کاربر از پست مفید meinoush تشکرکرده اند .

    کامران (شنبه 13 مهر 92), مهرااد (جمعه 12 مهر 92), راحیل خانوم (جمعه 12 مهر 92), شیدا. (جمعه 12 مهر 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:09 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.