آقای کامروامطابق صحبتهای خودتون که قبول هم داریدیه حقیقت هست یه واقعیت.حقیقت میگه مردباید نفقه زن روپرداخت کنه و(سایرمسایل که الان نیازبه بازگونیست)اما واقعیت عرف خاص خانواده های شماست بخصوص رفتارپدرت بادخترش که باعث شده شما ازپدر زنت انتظار داشته باشی یه کاری واسه دخترو نوه ش انجام بده حالاداماد یه جوری گلیم خودشو ازآب میکشه.البته موضوع شما از بحثهات باخانمت شروع شده ولی الان نکته کلید ی توی حرفات عملاپدر خانمت هست.خب خودت ازاعضای قدیمی هستی میتونی جرأتمندانه از پدر زنت درخواست کنی حق وحقوق بچه و نوه ش روبده که احتمالابه شما خواهدگفت خودشون بایدازمن بخوان وتاحالا چنین درخواستی نکردن راه بعدی اینه که خانمت رو درمنگنه قراربدهی اولا این کارخلاف وجدانیات عادی وافکار آزادمنشانه شماست دوما خانمت خواهدگفت شما اعتقاد به دوموتوره بودن اقتصاد داریدمن اقتصادتک موتوره روقبول دارم.اما راه آخر شما بشینی فکرکنی آیا این انتظار واعتقاد شماتاحالا چه حاصلی داشته؟به غیرازاینکه باعث شده ازوضع موجود ناراضی باشیدوکمتر در زمان حال زندگی کنیدولذت ببرید.بنظرم پدر زنت آزاد هست به عرف خانواده ها عمل کند یانکند.الان عقاید شما باعث رنج خودت شده.
ای بامن وپنهان چودل ،از دل سلامت میکنم.
علاقه مندی ها (Bookmarks)